Τραγωδία στα Τέμπη - Πρόεδρος πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών: Η εμπορική αμαξοστοιχία ήταν μέσα στα τούνελ και δεν έπιανε το ραδιοτηλέφωνο
«Δεν είναι σίγουρο ότι είχαν ανεβεί και οι 345 επιβάτες στο τρένο», τονίζει ο κ. Γιάννης Ντίτσας
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση έρευνας και εντοπισμού εγκλωβισμένων, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή τουλάχιστον 38 ανθρώπων.
«Η εμπορική αμαξοστοιχία ήταν μέσα στα τούνελ και δεν έπιανε το ραδιοτηλέφωνο», ανέφερε, μεταξύ άλλων, μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο Γιάννης Ντίτσας, πρόεδρος πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών.
Σύμφωνα με τον κ. Ντίτσα, νεκροί είναι οι δύο μηχανοδηγοί από την εμπορική αμαξοστοιχία, οι δύο μηχανοδηγοί της επιβατικής αμαξοστοιχίας και τέσσερα άτομα προσωπικό κίνησης που βρίσκονταν στα βαγόνια.
«Η εταιρία γνωρίζει σε κάθε τρένο πόσα εισιτήρια έχουν κοπεί, με τη μόνη διαφορά για τους επιβάτες που δεν ταξιδεύουν για τον Α - Β λόγο. Δεν είναι σίγουρο ότι είχαν ανεβεί και οι 345 επιβάτες στο τρένο. Επτά βαγόνια είχε η επιβατική αμαξοστοιχία. Η ανώτερη ταχύτητα που επιβλέπει το εγχειρίδιο κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο σημείο είναι 160 χιλιόμετρα», επισήμανε ο κ. Ντίτσας.
Σχετικά με το πώς ταξίδεψαν και τα δύο τρένα, είπε: «Η εμπορική αμαξοστοιχία δεν μπορούσε να κάνει κάτι γιατί ήταν μέσα στο τούνελ και δεν πιάνει το ραδιοτηλέφωνο, επομένως δεν μπορούσε να ακούσει ο συνάδελφος. Ο συνάδελφος αφού πήρε το “οκ” από τον σταθμάρχη, έφυγε κανονικά».
«Για να βρεθούν στην ίδια γραμμή ανάποδα ή θα πρέπει να έγινε λάθος ή διαφορετικά θα πρέπει να έχουν σπάσει τα κλειδιά, βγαίνοντας από το σταθμό της Λάρισας και θα είχε γίνει παραβίαση», συμπλήρωσε.
«Η εμπορική αμαξοστοιχία ήταν μέσα στα τούνελ και δεν έπιανε το ραδιοτηλέφωνο», ανέφερε, μεταξύ άλλων, μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο Γιάννης Ντίτσας, πρόεδρος πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών.
Σύμφωνα με τον κ. Ντίτσα, νεκροί είναι οι δύο μηχανοδηγοί από την εμπορική αμαξοστοιχία, οι δύο μηχανοδηγοί της επιβατικής αμαξοστοιχίας και τέσσερα άτομα προσωπικό κίνησης που βρίσκονταν στα βαγόνια.
«Η εταιρία γνωρίζει σε κάθε τρένο πόσα εισιτήρια έχουν κοπεί, με τη μόνη διαφορά για τους επιβάτες που δεν ταξιδεύουν για τον Α - Β λόγο. Δεν είναι σίγουρο ότι είχαν ανεβεί και οι 345 επιβάτες στο τρένο. Επτά βαγόνια είχε η επιβατική αμαξοστοιχία. Η ανώτερη ταχύτητα που επιβλέπει το εγχειρίδιο κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο σημείο είναι 160 χιλιόμετρα», επισήμανε ο κ. Ντίτσας.
Σχετικά με το πώς ταξίδεψαν και τα δύο τρένα, είπε: «Η εμπορική αμαξοστοιχία δεν μπορούσε να κάνει κάτι γιατί ήταν μέσα στο τούνελ και δεν πιάνει το ραδιοτηλέφωνο, επομένως δεν μπορούσε να ακούσει ο συνάδελφος. Ο συνάδελφος αφού πήρε το “οκ” από τον σταθμάρχη, έφυγε κανονικά».
«Για να βρεθούν στην ίδια γραμμή ανάποδα ή θα πρέπει να έγινε λάθος ή διαφορετικά θα πρέπει να έχουν σπάσει τα κλειδιά, βγαίνοντας από το σταθμό της Λάρισας και θα είχε γίνει παραβίαση», συμπλήρωσε.