Μηχανικοί στα parapolitika.gr: Ανεξήγητο γιατί ο σταθμάρχης αντί να ανοίξει την γραμμή ανόδου, άνοιξε τη γραμμή καθόδου
Απάντηση θα δοθεί από τις απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών του σταθμάρχη με τους μηχανοδηγούς
Νεα στοιχεία για τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος φέρνει στο φως της δημοσιότητας το Parapolitika.gr σε συνομιλία που είχε λίγο νωρίτερα με μηχανικούς των κλιμακίων εμπειρογνωμόνων.
Όπως επεσήμανε έμπειρος μηχανικός ο οποίος πραγματοποίησε επιτόπιους ελέγχους, φαίνεται πως ναι μεν τηρήθηκαν τα πρωτοκολλα ασφάλειας ωστόσο είναι ανεξήγητο «Γιατί ο σταθμάρχης αντί να ανοίξει την γραμμή ανόδου, δηλαδή να δώσει το ''πράσινο φως'' στην επιβατική αμαξοστοιχία, άνοιξε τη γραμμή καθόδου, δηλαδή της εμπορικής».
Απάντηση θα δοθεί από τις απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών του σταθμάρχη με τους μηχανοδηγούς. Επίσης υπάρχει μεγάλη σύγχυση αρμοδιοτήτων καθώς η αρχή διερευνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων δεν έχει σιδηροδρομικους με αποτέλεσμα οι έρευνες να γινονται από τα στελέχη της ρυθμιστικής αρχής σιδηροδρόμων.
Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ο έλεγχος δεν μπορεί να ολοκληρωθεί στο σύνολό του αλλά μόνον κατά μέρος.
Όπως επεσήμανε έμπειρος μηχανικός ο οποίος πραγματοποίησε επιτόπιους ελέγχους, φαίνεται πως ναι μεν τηρήθηκαν τα πρωτοκολλα ασφάλειας ωστόσο είναι ανεξήγητο «Γιατί ο σταθμάρχης αντί να ανοίξει την γραμμή ανόδου, δηλαδή να δώσει το ''πράσινο φως'' στην επιβατική αμαξοστοιχία, άνοιξε τη γραμμή καθόδου, δηλαδή της εμπορικής».
Απάντηση θα δοθεί από τις απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών του σταθμάρχη με τους μηχανοδηγούς. Επίσης υπάρχει μεγάλη σύγχυση αρμοδιοτήτων καθώς η αρχή διερευνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων δεν έχει σιδηροδρομικους με αποτέλεσμα οι έρευνες να γινονται από τα στελέχη της ρυθμιστικής αρχής σιδηροδρόμων.
Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ο έλεγχος δεν μπορεί να ολοκληρωθεί στο σύνολό του αλλά μόνον κατά μέρος.