Τραγωδία στα Τέμπη: Σοβαρή καταγγελία - Χωρίς σύστημα σηματοδότησης ο προαστιακός στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο»
Την αποκάλυψη έκανε ο Νίκος Χατζηνικολάου στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο» το βράδυ της Τετάρτης 1/3
Μια πληροφορία που εγείρει σειρά ερωτημάτων, μετά την τραγωδία στα Τέμπη, αποκάλυψε ο Νίκος Χατζηνικολάου στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο» το βράδυ της Τετάρτης 1/3.
«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από τη “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;», ανέφερε ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτήν την πληροφορία, μιλώντας στο OPEN.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι, ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα.
Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», περιέγραψε.
«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από τη “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;», ανέφερε ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτήν την πληροφορία, μιλώντας στο OPEN.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι, ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα.
Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», περιέγραψε.