Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκαν δύο φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος - Έρευνα για την έκρηξη μετά τη σύγκρουση των τρένων
Αξιοσημείωτη αποκάλυψη για την περιοχή που έγινε η σύγκρουση των δύο τρένων
Τα κενά στην αιτία που οδήγησε στην έκρηξη μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη είναι αρκετά. Όπως, παραδείγματος χάρη, για ποιο λόγο υπήρξε η λάμψη πριν από την έκρηξη μετά την πρόσκρουση και τι ήταν εκείνο που οδήγησε σε αυτήν.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής δήλωσε νωρίτερα πως διεξάγεται έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν στην έκρηξη, καθώς αυτή δεν εξηγείται μόνο από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών ή από ανάφλεξη καυσίμων. Φαίνεται, ωστόσο, όπως αποκάλυψαν η εκπομπή «Live News» στο MEGA και ο Βασίλης Λαμπρόπουλος με πηγές από την Πυροσβεστική, πως βρέθηκαν δύο άθικτες φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος.
Συμμετείχαν δύο εταιρείες αλλά οι παραβιάσεις προθεσμιών και άλλα ζητήματα γνωστικής φύσεως αποτέλεσαν εμπόδια.
Το τμήμα Λάρισα-Πλατύ, όπου σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα, το είχε αναλάβει μία από τις εταιρείες, η οποία, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, δεν είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία.
Ακόμα υπήρξαν προβλήματα που αφορούσαν κάποια ανταλλακτικά, τα οποία κατασκεύαζε μία καναδική εταιρεία, η ίδια που παρέχει ανταλλακτικά και έχει κατασκευάσει τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής δήλωσε νωρίτερα πως διεξάγεται έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν στην έκρηξη, καθώς αυτή δεν εξηγείται μόνο από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών ή από ανάφλεξη καυσίμων. Φαίνεται, ωστόσο, όπως αποκάλυψαν η εκπομπή «Live News» στο MEGA και ο Βασίλης Λαμπρόπουλος με πηγές από την Πυροσβεστική, πως βρέθηκαν δύο άθικτες φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος.
Η «Αναδιάταξη του συστήματος τηλεδιοίκησης»
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο MEGA, το 2014 υπογράφηκε σύμβαση με τίτλο «Αναδιάταξη του συστήματος τηλεδιοίκησης». Πρόκειται για τη σύμβαση 717 του ΟΣΕ, που ήδη αμφισβητείται, αφού υπήρχαν ήδη τα σχετικά συστήματα τηλε-ειδοποίησης. Μέριμνα, μέσα από τη σύμβαση, ήταν η αναβάθμιση αυτών των συστημάτων. Η επιδότηση ερχόταν από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είχε κόστος 43 εκατ. ευρώ και ως στόχος είχε τεθεί να παραδοθεί το πρόγραμμα το 2016.Συμμετείχαν δύο εταιρείες αλλά οι παραβιάσεις προθεσμιών και άλλα ζητήματα γνωστικής φύσεως αποτέλεσαν εμπόδια.
Το τμήμα Λάρισα-Πλατύ, όπου σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα, το είχε αναλάβει μία από τις εταιρείες, η οποία, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, δεν είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία.
Ακόμα υπήρξαν προβλήματα που αφορούσαν κάποια ανταλλακτικά, τα οποία κατασκεύαζε μία καναδική εταιρεία, η ίδια που παρέχει ανταλλακτικά και έχει κατασκευάσει τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair.