Τραγωδία στη Λάρισα: Τεχνικές του '50 χρησιμοποιήθηκαν για τη διαχείριση - Ο σταθμάρχης είχε πέντε μέρες στο πόστο του
«Θα εξαντληθεί κάθε περιθώριο αντικειμενικότητας και επιστημονικής αλήθειας», είπε το μέλος της ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Βασίλης Προφυλλίδης
Ξεκάθαρος και ως προς την ελλιπή διαχείριση, που οδήγησε στο δυστύχημα με τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, και ως προς την έρευνα που προκειται να γίνει ήταν το μέλος της ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, η οποία συντάχθηκε ακριβώς γι' αυτόν το σκοπό με προοπτική επέκτασης, και καθηγητής Συγκοινωνιακής Τεχνικής, Βασίλης Προφυλλίδης, με δηλώσεις του στο Open.
Tόνισε ότι προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί το πλαίσιο και το όριο των ερευνών της Ειδικής Επιτροπής, δηλαδή αν θα εστιάσει μόνο στο δυστύχημα στα Τέμπη ή όχι, ωστόσο, τόνισε πως «θα εξαντληθεί κάθε περιθώριο αντικειμενικότητας και επιστημονικής αλήθειας». «Η έρευνα θα είναι και αντικειμενική και ουσιαστική και σε βάθος και σε πλάτος και δεν θα εξαιρεθεί τίποτα και κανείς» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Προφυλλίδης.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Open «η διαχείριση του όλου ζητήματος που οδήγησε στο τραγικό και αναπάντεχο αυτό συμβάν έγινε με τεχνικές της δεκαετίας του ’50 και του ’60».
Ο κ. Προφυλλίδης σχολίασε τέλος και τις αντιδράσεις των κομμάτων για τα μέλη της Επιτροπής (κάνουν λόγο για εκλεκτούς εμπειρογνώμονες της κυβέρνησης) τονίζοντας πως εκείνος κρατά το θετικό της υπόθεσης: «Εγώ βλέπω στις ενστάσεις των κομμάτων την ίδια αγωνία που έχω κι εγώ. Να αποκαλυφθεί η αλήθεια».
Στην επιτροπή, εκτός από τον κ. Προφυλλίδη, βρίσκονται οι κύριοι Ιωαννής-Κωνσταντίνος Χαλκιάς και Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Η Επιτροπή θα επιτελέσει το έργο της στο συντομότερο δυνατό χρόνο και θα καλέσει τεχνικό προσωπικό, εμπειρογνώμονες ή όποιο άλλο πρόσωπο κρίνει απαραίτητο, προκειμένου να την συντρέξουν.
Από τη μεριά του, ο σταθμάρχης, που κρίνεται μοιραίος για την τραγωδία και ήδη κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για το δυστύχημα, τοποθετήθηκε σε αυτό το πόστο μόλις πέντε ημέρες πριν την τραγωδία. Οι αποδοχές δε, για τη θέση αυτή φτάνουν μέχρι και τις 3.500 ευρώ μικτά.
Tόνισε ότι προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί το πλαίσιο και το όριο των ερευνών της Ειδικής Επιτροπής, δηλαδή αν θα εστιάσει μόνο στο δυστύχημα στα Τέμπη ή όχι, ωστόσο, τόνισε πως «θα εξαντληθεί κάθε περιθώριο αντικειμενικότητας και επιστημονικής αλήθειας». «Η έρευνα θα είναι και αντικειμενική και ουσιαστική και σε βάθος και σε πλάτος και δεν θα εξαιρεθεί τίποτα και κανείς» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Προφυλλίδης.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Open «η διαχείριση του όλου ζητήματος που οδήγησε στο τραγικό και αναπάντεχο αυτό συμβάν έγινε με τεχνικές της δεκαετίας του ’50 και του ’60».
Ο κ. Προφυλλίδης σχολίασε τέλος και τις αντιδράσεις των κομμάτων για τα μέλη της Επιτροπής (κάνουν λόγο για εκλεκτούς εμπειρογνώμονες της κυβέρνησης) τονίζοντας πως εκείνος κρατά το θετικό της υπόθεσης: «Εγώ βλέπω στις ενστάσεις των κομμάτων την ίδια αγωνία που έχω κι εγώ. Να αποκαλυφθεί η αλήθεια».
Στην επιτροπή, εκτός από τον κ. Προφυλλίδη, βρίσκονται οι κύριοι Ιωαννής-Κωνσταντίνος Χαλκιάς και Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Η Επιτροπή θα επιτελέσει το έργο της στο συντομότερο δυνατό χρόνο και θα καλέσει τεχνικό προσωπικό, εμπειρογνώμονες ή όποιο άλλο πρόσωπο κρίνει απαραίτητο, προκειμένου να την συντρέξουν.
Από τη μεριά του, ο σταθμάρχης, που κρίνεται μοιραίος για την τραγωδία και ήδη κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για το δυστύχημα, τοποθετήθηκε σε αυτό το πόστο μόλις πέντε ημέρες πριν την τραγωδία. Οι αποδοχές δε, για τη θέση αυτή φτάνουν μέχρι και τις 3.500 ευρώ μικτά.