Αυλώνας: Υπάλληλοι security με δίμηνη εκπαίδευση ελέγχουν τη σιδηροδρομική διάβαση – Ανεβοκατεβάζουν χειροκίνητα τις μπάρες ασφαλείας
Από τη συγκεκριμένη διάβαση καθημερινά περνούν δεκάδες τρένα, τα οποία είτε εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είτε τρένα του Προαστιακού
Μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ολοένα και περισσότερα προβλήματα και λάθη που αφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, υπάρχει κενό ασφαλείας στη φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση στον Αυλώνα.
Όπως αναφέρεται, την ευθύνη για να ανεβοκατεβάζουν χειροκίνητα τις μπάρες ασφαλείας, όταν πλησιάζει τρένο, δεν την έχουν σιδηροδρομικοί, αλλά υπάλληλοι ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης με δίμηνη εκπαίδευση.
Οι security ειδοποιούνται για το πότε πλησιάζει τρένο είτε από έναν απαρχαιωμένο ηλεκτρολογικό πίνακα που λειτουργεί με λάμπα πυρακτώσεως, είτε σε συνεννόηση μέσω ασυρμάτου με τον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη, όταν δεν λειτουργεί ο πίνακας.
Κάποιες φορές, όπως είπαν, χρειάζεται ακόμη και εμπειρικά να μετράνε το χρόνο και να υπολογίζουν σε ποιο σημείο βρίσκεται η αμαξοστοιχία, ώστε να κατεβάσουν τις μπάρες.
Σημειώνεται ότι από τη συγκεκριμένη διάβαση καθημερινά περνούν δεκάδες τρένα, τα οποία είτε εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είτε τρένα του Προαστιακού, τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Χαλκίδα.
Η εν λόγω διάβαση φυλάσσεται από μπάρες, τις οποίες ανεβοκατεβάζει ένα άτομο με τη μανιβέλα και χειροκίνητα μόλις έρχεται τρένο.
Την ευθύνη και τον έλεγχο της γραμμής και της διάβασης πριν από δύο χρόνια την είχαν εργαζόμενοι του ΟΣΕ, άνθρωποι οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί για να ελέγχουν πότε θα κατεβάσουν τις μπάρες.
Ωστόσο, τα δύο τελευταία χρόνια εργάζονται στη διάβαση άτομα από μια ιδιωτική εταιρεία security.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, υπάρχει κενό ασφαλείας στη φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση στον Αυλώνα.
Όπως αναφέρεται, την ευθύνη για να ανεβοκατεβάζουν χειροκίνητα τις μπάρες ασφαλείας, όταν πλησιάζει τρένο, δεν την έχουν σιδηροδρομικοί, αλλά υπάλληλοι ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης με δίμηνη εκπαίδευση.
Οι security ειδοποιούνται για το πότε πλησιάζει τρένο είτε από έναν απαρχαιωμένο ηλεκτρολογικό πίνακα που λειτουργεί με λάμπα πυρακτώσεως, είτε σε συνεννόηση μέσω ασυρμάτου με τον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη, όταν δεν λειτουργεί ο πίνακας.
Κάποιες φορές, όπως είπαν, χρειάζεται ακόμη και εμπειρικά να μετράνε το χρόνο και να υπολογίζουν σε ποιο σημείο βρίσκεται η αμαξοστοιχία, ώστε να κατεβάσουν τις μπάρες.
Σημειώνεται ότι από τη συγκεκριμένη διάβαση καθημερινά περνούν δεκάδες τρένα, τα οποία είτε εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είτε τρένα του Προαστιακού, τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Χαλκίδα.
Η εν λόγω διάβαση φυλάσσεται από μπάρες, τις οποίες ανεβοκατεβάζει ένα άτομο με τη μανιβέλα και χειροκίνητα μόλις έρχεται τρένο.
Την ευθύνη και τον έλεγχο της γραμμής και της διάβασης πριν από δύο χρόνια την είχαν εργαζόμενοι του ΟΣΕ, άνθρωποι οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί για να ελέγχουν πότε θα κατεβάσουν τις μπάρες.
Ωστόσο, τα δύο τελευταία χρόνια εργάζονται στη διάβαση άτομα από μια ιδιωτική εταιρεία security.