Ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας λίγη ώρα πριν την τραγωδία, είχε προσπαθήσει να τηλεφωνήσει σε συναδέλφους του, για να διαπιστώσει εάν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης.

Ο μηχανοδηγός του τρένου φαίνεται να είχε καταλάβει πως κάτι δεν πήγαινε καλά και πήγαινέ σε λάθος διαδρομή και έτσι, προσπάθησε να επικοινωνήσει  με τους άλλους μηχανοδηγούς για να δει τι συμβαίνει.

 Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA και τον Βασίλη Λαμπρόπουλου, επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες ότι ο μηχανοδηγός επικοινώνησε με συνάδελφό του στη Θεσσαλονίκη που υπολόγιζε πως θα ήταν ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας αλλά και με άλλους δύο μηχανοδηγούς.

 Συγκεκριμένα, η κλήση φαίνεται να έγινε μέσω κινητού τηλεφώνου ενώ η Αστυνομία θα κάνει άρση τηλεφωνικού απορρήτου ώστε να διαπιστωθεί τι συνέβη.

 Αυτό που τον έκανε να τηλεφωνήσει και να καταλάβει πως κάτι δεν πάει καλά λόγω της εντολής που του δόθηκε για να πάει προς την γραμμή καθόδου.

 Όπως όλα δείχνουν, ο σταθμάρχης έκανε μία σειρά από λάθους χειρισμούς αλλά έριχνε το φταίξιμο στα κλειδιά παρά το γεγονός πως κανένας δεν είχε κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα τις προηγούμενες μέρες.

 Δεν πρόλαβαν να φρενάρουν οι δύο μηχανοδηγοί

Αναφορικά με το εάν οι μηχανοδηγοί είδαν ο ένας τον άλλον και φρέναραν, κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν μπορεί να έχει γίνει γιατί το σημείο είναι τυφλό αλλά και επειδή υπάρχει ένας μηχανισμός στο τρένο, το ακαριαίο φρένο, το οποίο ρίχνει άμμο για να φρενάρει γρηγορότερα. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να διαπιστωθεί από την καμπύλη που δημιουργείται αλλά τελικά φαίνεται πως οι μηχανοδηγοί δεν πρόλαβαν να πατήσουν το φρένο.



 Προσπάθησε να διορθώσει το λάθος

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε νωρίτερα το Live News, επί 17 λεπτά o Γιώργος Κουτσούμπας, ο μηχανοδηγός του Intercity, πάλευε, μάταια όπως αποδείχθηκε, να βρει κάποιον, να καταλάβει, να σταματήσει την πορεία προς τον θάνατο.

Επί 17 αγωνιώδη λεπτά ο μηχανοδηγός καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας χωρίς να παίρνει απάντηση. Όπως αποκαλύπτει το LIVE NEWS, τηλεφωνούσε στη σειρά στους συναδέλφους του, τους μηχανοδηγούς που βρίσκονταν συνήθως στο τιμόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας προς Αθήνα, για να επιβεβαιώσει την πιο φρικτή υποψία του.

Αν το τρένο με τα εμπορεύματα ερχόταν, όπως φοβόταν, κατά πάνω του. «Στην αρχή, όταν κατάλαβε ο Γιώργος (ο μηχανοδηγός της επιβατικής) ότι μάλλον δεν πήγαινε σωστά, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη.

Τον κάλεσε, του φώναζε, αλλά εκείνος δεν απαντούσε. Ύστερα άρχισε να ψάχνει να βρει στο τηλέφωνο τους μηχανοδηγούς της εμπορικής για να μάθει ποιος κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και από ποια γραμμή», αναφέρει στο Live News συνάδελφος του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας.