Τραγωδία στα Τέμπη: Ο ΕΡΓΟΣΕ είχε υπογράψει σύμβαση για τη ραδιοκάλυψη από το 2018
Τι αποκάλυψε ο ΑΝΤ1 για το σύστημα επικοινωνίας των μηχανοδηγών
Νέες πληροφορίες για το πώς θα γινόταν να αποφευχθεί η σύγκρουση των δύο τρένων το βράδυ της Τρίτης, 28 Φεβρουαρίου, που έστειλε στο θάνατο 57 ανθρώπους και στο θρήνο και την οργή μια ολόκληρη χώρα, έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Έγγραφο, που παρουσιάστηκε από τον ΑΝΤ1, αναδεικνύει σύμβαση που υπογράφηκε από τον ΕΡΓΟΣΕ για προμήθεια ραδιοκάλυψης και για σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των μηχανοδηγών.
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο δελτίο ειδήσεων: Νέα στοιχεία έρχονται καθημερινά στο φως της δημοσιότητας σχετικά με όσα θα μπορούσαν να έχουν γίνει για να αποφευχθεί το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα.
Όπως φαίνεται σε έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση για την προμήθεια ραδιοκάλυψης GSMR ολοκληρώθηκε στο δίκτυο το 2008 με σταθμούς βάσης, εξοπλισμό ραδιοκάλυψης, πλήρες δίκτυο οπτικών ινών. Μάλιστα, μέχρι τον Ιούλιο του 2019 ολοκληρώθηκαν οι εκπαιδεύσεις προσωπικού, μηχανοδηγών, σταθμαρχών, έγιναν δύο δοκιμαστικές λειτουργίες με φορητές συσκευές στο τμήμα ΣΚΑ-Αεροδρόμιο τον Απρίλιο και τον Ιούνιο με επιτυχία.
Η πρώτη σύμβαση έχει χρονολογία 2006, παραδοθηκε το 2018, ολοκληρωθηκε το 2019 και μάλιστα υπήρχε και στο τμήμα που έγινε το δυστύχημα στη Λάρισα και στον Ευαγγελισμό.
Αυτό σημαίνει ότι αν λειτούργουσε, ο μηχανοδηγός θα μπορούσε με ομαδική κλήση και προς συγκεκριμένους αποδέκτες -στην προκειμένη περίπτωση με τους 2 σταθμάρχες σε Λάρισα και Νέους Πόρους καθώς και με το μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας και να μην προσπαθεί να τον ψάχνει, όπως οι πληροφορίες αναφέρουν, με το κινητό τηλέφωνό του.
Το θεμα θα αναλάβει να ψάξει και ο κ. Γεραπετρίτης, κυρίως για το αν έχει πιστοποιηθεί από τη Ρυθμιστικη Αρχή Σιδηροδρόμων.
Έγγραφο, που παρουσιάστηκε από τον ΑΝΤ1, αναδεικνύει σύμβαση που υπογράφηκε από τον ΕΡΓΟΣΕ για προμήθεια ραδιοκάλυψης και για σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των μηχανοδηγών.
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο δελτίο ειδήσεων: Νέα στοιχεία έρχονται καθημερινά στο φως της δημοσιότητας σχετικά με όσα θα μπορούσαν να έχουν γίνει για να αποφευχθεί το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα.
Όπως φαίνεται σε έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση για την προμήθεια ραδιοκάλυψης GSMR ολοκληρώθηκε στο δίκτυο το 2008 με σταθμούς βάσης, εξοπλισμό ραδιοκάλυψης, πλήρες δίκτυο οπτικών ινών. Μάλιστα, μέχρι τον Ιούλιο του 2019 ολοκληρώθηκαν οι εκπαιδεύσεις προσωπικού, μηχανοδηγών, σταθμαρχών, έγιναν δύο δοκιμαστικές λειτουργίες με φορητές συσκευές στο τμήμα ΣΚΑ-Αεροδρόμιο τον Απρίλιο και τον Ιούνιο με επιτυχία.
Η πρώτη σύμβαση έχει χρονολογία 2006, παραδοθηκε το 2018, ολοκληρωθηκε το 2019 και μάλιστα υπήρχε και στο τμήμα που έγινε το δυστύχημα στη Λάρισα και στον Ευαγγελισμό.
Αυτό σημαίνει ότι αν λειτούργουσε, ο μηχανοδηγός θα μπορούσε με ομαδική κλήση και προς συγκεκριμένους αποδέκτες -στην προκειμένη περίπτωση με τους 2 σταθμάρχες σε Λάρισα και Νέους Πόρους καθώς και με το μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας και να μην προσπαθεί να τον ψάχνει, όπως οι πληροφορίες αναφέρουν, με το κινητό τηλέφωνό του.
Το θεμα θα αναλάβει να ψάξει και ο κ. Γεραπετρίτης, κυρίως για το αν έχει πιστοποιηθεί από τη Ρυθμιστικη Αρχή Σιδηροδρόμων.