Τραγωδία στα Τέμπη: Ο διάλογος που «καίει» τον παλαιότερο σταθμάρχη που έφυγε πιο νωρίς από τη βάρδια
«Δεν καθόσουν ακόμα λίγο να περάσει κι αυτό το τρένο να ησυχάσουμε;», του είπε ένας συνάδελφός του
Νέα ντοκουμέντα για την υπόθεση του φρικτού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτοντας αυτήν τη φορά έναν διάλογο για τη βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο του Φεβρουαρίου, μέχρι τις 23:00 έπρεπε να βρίσκονται τρεις άνθρωποι στον σταθμό της Λάρισας, που ήταν υπεύθυνος για τα τρένα που συγκρούστηκαν στα Τέμπη.
Οι δύο από αυτούς είχαν βάρδια 14:00-23:00 και ο ένας, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, είχε βάρδια στις 22:00. Ωστόσο, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης έμεινε μόνος του στη βάρδια λίγα λεπτά μετά τις 22:30, σύμφωνα μαρτυρία.
Για τον έναν από τους δύο υπαλλήλους που είχαν βάρδια 14:00-23:00, για τον παλαιότερο και έμπειρο σταθμάρχη Α', μίλησε στο newsit.gr ένας εκ των εργαζομένων του ΟΣΕ, ο οποίος έχει ήδη καταθέσει στον ανακριτή για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
«Θα βγουν πολλά, θα τιναχτεί το σύμπαν στον αέρα», τονίζει ο υπάλληλος.
Ο υπάλληλος, που κατέχει καίριο πόστο σε σταθμό της Θεσσαλίας και εργαζόταν στην προηγούμενη βάρδια από αυτήν του προφυλακισμένου σταθμάρχη, ήταν από τους πρώτους που κλήθηκε από τις ανακριτικές Aρχές, προκειμένου να μιλήσει για τα όσα υπέπεσαν στην αντίληψή του το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Φέρεται να είπε αρκετά, τα οποία θα φωτίσουν σκοτεινά σημεία της υπόθεσης, αλλά μετέφερε και το τι επικρατούσε στο σταθμαρχείο της Λάρισας πριν και μετά το δυστύχημα.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, αλλά και αυτά που αποκαλύπτονται από τις έρευνες των Αρχών, εκτός από την απειρία και την ανεπάρκεια του 59χρονου σταθμάρχη, υπήρξε και άλλη μία σειρά λαθών, παραλείψεων και αμελειών που οδήγησαν στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα.
Όπως όλα δείχνουν, o 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης, ο οποίος ήταν άπειρος, είχε αφεθεί μόνος του πάνω από την κονσόλα ελέγχου νωρίτερα από τις 11 το βράδυ, που έληγε η βάρδια των άλλων δύο σταθμαρχών.
Ο παλαιότερος σε χρόνια υπηρεσίας σταθμάρχης έφυγε από τον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 22:30, ενώ ο έτερος συνάδελφός του νωρίτερα. Έτσι ο 59χρονος άπειρος σταθμάρχης έμεινε μόνος του.
Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται και από την τηλεφωνική συνομιλία που αποκαλύπτει το newsit.gr, την οποία είχε εργαζόμενος του ΟΣΕ με τον παλαιότερο σταθμάρχη (αναγραφόμενος ως σταθμάρχης Α’).
Το τηλεφώνημα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 22:45 και 23:00 της 28ης Φεβρουαρίου και φέρεται να ειπώθηκαν τα εξής:
Συνάδελφος: «Πού είσαι;».
Σταθμάρχης Α': «Έφυγα».
Συνάδελφος: «Δεν καθόσουν ακόμα λίγο να περάσει κι αυτό το τρένο να ησυχάσουμε;».
Σταθμάρχης Α': «Ε, πόσο να καθίσω να τον φυλάξω;».
Ο εργαζόμενος είχε τηλεφωνήσει στον σταθμάρχη γιατί εκείνη τη μέρα υπήρχαν πολλά θέματα και ανωμαλίες στην κυκλοφορία, ενώ όπως ο ίδιος αναφέρει στο newsit.gr:
«Ο παλαιότερος σταθμάρχης είχε περάσει 35 τρένα όλο το απόγευμα. Άφησε στον Σ. (προφυλακισμένο) ένα τρένο, τον προαστιακό. Και το Intercity στις 23:05 μπήκε μέσα, δηλαδή δεν ήταν καν στο ωράριό του. Όλο το απόγευμα εκείνος στη Λάρισα και εγώ στο πόστο μου, είχαμε παλαβώσει», είπε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: newsit.gr
Σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο του Φεβρουαρίου, μέχρι τις 23:00 έπρεπε να βρίσκονται τρεις άνθρωποι στον σταθμό της Λάρισας, που ήταν υπεύθυνος για τα τρένα που συγκρούστηκαν στα Τέμπη.
Οι δύο από αυτούς είχαν βάρδια 14:00-23:00 και ο ένας, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, είχε βάρδια στις 22:00. Ωστόσο, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης έμεινε μόνος του στη βάρδια λίγα λεπτά μετά τις 22:30, σύμφωνα μαρτυρία.
Για τον έναν από τους δύο υπαλλήλους που είχαν βάρδια 14:00-23:00, για τον παλαιότερο και έμπειρο σταθμάρχη Α', μίλησε στο newsit.gr ένας εκ των εργαζομένων του ΟΣΕ, ο οποίος έχει ήδη καταθέσει στον ανακριτή για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο διάλογος που «καίει» τον σταθμάρχη Α'
«Θα βγουν πολλά, θα τιναχτεί το σύμπαν στον αέρα», τονίζει ο υπάλληλος.Ο υπάλληλος, που κατέχει καίριο πόστο σε σταθμό της Θεσσαλίας και εργαζόταν στην προηγούμενη βάρδια από αυτήν του προφυλακισμένου σταθμάρχη, ήταν από τους πρώτους που κλήθηκε από τις ανακριτικές Aρχές, προκειμένου να μιλήσει για τα όσα υπέπεσαν στην αντίληψή του το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Φέρεται να είπε αρκετά, τα οποία θα φωτίσουν σκοτεινά σημεία της υπόθεσης, αλλά μετέφερε και το τι επικρατούσε στο σταθμαρχείο της Λάρισας πριν και μετά το δυστύχημα.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, αλλά και αυτά που αποκαλύπτονται από τις έρευνες των Αρχών, εκτός από την απειρία και την ανεπάρκεια του 59χρονου σταθμάρχη, υπήρξε και άλλη μία σειρά λαθών, παραλείψεων και αμελειών που οδήγησαν στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα.
Όπως όλα δείχνουν, o 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης, ο οποίος ήταν άπειρος, είχε αφεθεί μόνος του πάνω από την κονσόλα ελέγχου νωρίτερα από τις 11 το βράδυ, που έληγε η βάρδια των άλλων δύο σταθμαρχών.
Ο παλαιότερος σε χρόνια υπηρεσίας σταθμάρχης έφυγε από τον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 22:30, ενώ ο έτερος συνάδελφός του νωρίτερα. Έτσι ο 59χρονος άπειρος σταθμάρχης έμεινε μόνος του.
Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται και από την τηλεφωνική συνομιλία που αποκαλύπτει το newsit.gr, την οποία είχε εργαζόμενος του ΟΣΕ με τον παλαιότερο σταθμάρχη (αναγραφόμενος ως σταθμάρχης Α’).
Το τηλεφώνημα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 22:45 και 23:00 της 28ης Φεβρουαρίου και φέρεται να ειπώθηκαν τα εξής:
Συνάδελφος: «Πού είσαι;».
Σταθμάρχης Α': «Έφυγα».
Συνάδελφος: «Δεν καθόσουν ακόμα λίγο να περάσει κι αυτό το τρένο να ησυχάσουμε;».
Σταθμάρχης Α': «Ε, πόσο να καθίσω να τον φυλάξω;».
Ο εργαζόμενος είχε τηλεφωνήσει στον σταθμάρχη γιατί εκείνη τη μέρα υπήρχαν πολλά θέματα και ανωμαλίες στην κυκλοφορία, ενώ όπως ο ίδιος αναφέρει στο newsit.gr:
«Ο παλαιότερος σταθμάρχης είχε περάσει 35 τρένα όλο το απόγευμα. Άφησε στον Σ. (προφυλακισμένο) ένα τρένο, τον προαστιακό. Και το Intercity στις 23:05 μπήκε μέσα, δηλαδή δεν ήταν καν στο ωράριό του. Όλο το απόγευμα εκείνος στη Λάρισα και εγώ στο πόστο μου, είχαμε παλαβώσει», είπε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: newsit.gr