Σύγκρουση τρένων: Στο μικροσκόπιο της έρευνας οι κεντρικά υπεύθυνοι του ΟΣΕ για τις βάρδιες - Έρχονται νέες διώξεις
Οι Αρχές στρέφονται στους κεντρικά υπεύθυνους του ΟΣΕ
Νέες διώξεις για την τραγωδία στα Τέμπη αναμένονται το επόμενο διάστημα με το ενδιαφέρον των αρχών να στρέφεται στα κεντρικά του ΟΣΕ, μετά την προφυλάκιση του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας και την άσκηση διώξεων εναντίον του επιθεωρητή και των άλλων δύο σταθμαρχών που είχαν βάρδια στη Λάρισα, τη μοιραία νύχτα της σύγκρουσης των δύο τρένων με τραγικό αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, η έρευνα στρέφεται στους κεντρικά υπεύθυνους του ΟΣΕ, οι οποίοι λάμβαναν έναν μήνα νωρίτερα τις λίστες με τις βάρδιες και όφειλαν να ελέγξουν αν έχουν τοποθετηθεί σωστά οι σταθμάρχες και αν καλύπτονται οι ανάγκες.
Όσον αφορά στις διώξεις που έχουν ήδη ασκηθεί, στο κάδρο βρίσκονται ο επιθεωρητής και οι δύο σταθμάρχες, οι οποίοι φαίνεται να έφυγαν νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιάς τους.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι ποινές που θα αντιμετωπίσουν ανέρχονται από 10 χρόνια έως και ισόβια, για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών.
Ο επιθεωρητής έβαλε επί 4 ημέρες μόνο του τον άπειρο σταθμάρχη στη Λάρισα, ενώ ο βασικός σταθμάρχης, ο συμβασιούχος, είχε υποχρέωση να κάτσει μέχρι τις 11 το βράδυ. Ο δε βοηθητικός, έπρεπε επίσης να κάτσει έως τις 11. Και οι δύο έφυγαν νωρίτερα.
Οι δύο σταθμάρχες θα κληθούν τις αμέσως επόμενες ημέρες από την ανακρίτρια.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, η έρευνα στρέφεται στους κεντρικά υπεύθυνους του ΟΣΕ, οι οποίοι λάμβαναν έναν μήνα νωρίτερα τις λίστες με τις βάρδιες και όφειλαν να ελέγξουν αν έχουν τοποθετηθεί σωστά οι σταθμάρχες και αν καλύπτονται οι ανάγκες.
Όσον αφορά στις διώξεις που έχουν ήδη ασκηθεί, στο κάδρο βρίσκονται ο επιθεωρητής και οι δύο σταθμάρχες, οι οποίοι φαίνεται να έφυγαν νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιάς τους.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι ποινές που θα αντιμετωπίσουν ανέρχονται από 10 χρόνια έως και ισόβια, για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών.
Ο επιθεωρητής έβαλε επί 4 ημέρες μόνο του τον άπειρο σταθμάρχη στη Λάρισα, ενώ ο βασικός σταθμάρχης, ο συμβασιούχος, είχε υποχρέωση να κάτσει μέχρι τις 11 το βράδυ. Ο δε βοηθητικός, έπρεπε επίσης να κάτσει έως τις 11. Και οι δύο έφυγαν νωρίτερα.
Οι δύο σταθμάρχες θα κληθούν τις αμέσως επόμενες ημέρες από την ανακρίτρια.