Τραγωδία στα Τέμπη: «Εικονικές οι υπερωρίες, μας τις δίνει η υπηρεσία», λέει ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου
«Έφυγε 20 λεπτά νωρίτερα. Αυτή η ώρα δεν είναι να δουλεύουν δύο άτομα μαζί, σαν εικονική μας τη δίνει η υπηρεσία για υπερωρία»
Τα τρία νέα πρόσωπα στα οποία ασκήθηκαν διώξεις για την τραγωδία των Τεμπών, όλες τις προηγούμενες ημέρες, επιχειρούσαν να αποσείσουν τις ευθύνες από πάνω τους. Το Star παρουσιάζει τις εξηγήσεις που έδιναν για να αιτιολογήσουν ότι άφησαν τον άπειρο σταθμάρχη Λάρισας να διαχειρισθεί μία δύσκολη κατάσταση.
Σύμφωνα με το Star, από την πρώτη στιγμή, ο επιθεωρητής με τα αρχικά Ν. Δ. επιχείρησε να «δώσει» τους ανωτέρους του. Όπως ισχυρίστηκε, εκείνοι έκριναν πως ο Σ.Β. κάνει για σταθμάρχης, για αυτό και δεν έκαναν καμία αλλαγή στο πρόγραμμα που ο ίδιος είχε προτείνει.
«Από την 1η Φεβρουαρίου 2023 ανέλαβε καθήκοντα ως πιστοποιημένος και ικανός από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και ανέλαβε κανονικά τα καθήκοντά του.
Θέλω να αναφέρω ότι το «Πρόγραμμα των Σταθμαρχών» του μήνα Φεβρουαρίου 2023 προγραμματίστηκε από τις 25 έως τις 27 Ιανουαρίου, στάλθηκε στην Διεύθυνση Κυκλοφορίας προς γνώση του διευθυντή, σε περίπτωση που θέλει να κάνει κάποια αλλαγή και ανακοινώθηκε στο προσωπικό» είπε ο επιθεωρητής Λάρισας.
Στο στόχαστρο της δικαιοσύνης, όμως, βρίσκονται και οι άλλοι δύο σταθμάρχες που είχαν βάρδια με τον 59χρονο. Το βασικότερο ερώτημα που πρέπει να απαντήσουν είναι γιατί δεν έμειναν στο πόστο τους μέχρι τη λήξη της βάρδιάς τους.
Εικονικές οι υπερωρίες
Αποκαλυπτικά είναι τα όσα λέει ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλου στη Γεωργία Χάρδα και το Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star για τον διάλογο που είχε με τον αρχαιότερο υπεύθυνο της βάρδιας.
«'Οταν έδιωξα εγώ το 62 από Παλαιοφάρσαλα για Λάρισα την αναγγελία αναχώρησης την έδωσα στον Σ.... και παίρνω τηλέφωνο τον Π.... "Καλά ρε μ@@@" , του λέω, "δεν καθόσουν λίγο ακόμη;". "Πόσο να καθίσω να τον φυλάξω", μου λέει , "ένα τρένο του άφησα, τον προαστιακό"».
«Έφυγε 20 λεπτά νωρίτερα. Αυτή η ώρα δεν είναι να δουλεύουν δύο άτομα μαζί, σαν εικονική μας τη δίνει η υπηρεσία για υπερωρία. Ο Π.... πέρασε 30 τρένα όλο το απόγευμα, ένα τρένο του άφησε να περάσει, και αυτός τα έκανε μαντάρα; Ακριβώς έτσι όπως στα λέω, έτσι ακριβώς τα είπα στην ανακρίτρια» είπε στο Star ο κ. Ζήνδρος.
Την ίδια στιγμή, αποφασισμένος να πει όλη την αλήθεια στην ανακρίτρια, για το τι συνέβη τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, εμφανίζεται ο αρχαιότερος τη τάξει σταθμάρχης που φέρεται να σχόλασε νωρίτερα.
«Δεν έχουμε ενημερωθεί ακόμα για κάποια ποινική δίωξη. Ο εντολέας μου είναι στη διάθεση των αρχών» δήλωσε ο κ. Νίκος Νάνος, δικηγόρος του σταθμάρχη Π.Κ.
Ο νεότερος της βάρδιας με τα αρχικά Χ.Π. είναι 30 ετών και είναι ένας από τους 14 σταθμάρχες που εργάζονται στον ΟΣΕ με δελτίο παροχής υπηρεσιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο συγκεκριμένο πόστο δούλευε τις τελευταίες 35 ημέρες. Η βάρδια του ήταν από τις δύο το μεσημέρι έως τις δέκα το βράδυ.
Στο πρόγραμμα, όμως, που έβγαζε ο επιθεωρητής, φαίνεται πως σχολούσε στις έντεκα. Το εργασιακό καθεστώς του, ωστόσο, δε δικαιολογεί υπερωρία.