Τέμπη: «Βλακείες αυτά που λέει ο σταθμάρχης Λάρισας για τα κλειδιά – Θα μπορούσε να σταματήσει το τρένο ο μηχανοδηγός»
«Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα. Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε είναι βλακείες, αυτά καταγράφονται όλα», επισήμανε ο σταθμάρχης του σιδηροδρομικού σταθμού Παλαιοφαρσάλου
Για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε ο σταθμάρχης του σιδηροδρομικού σταθμού Παλαιοφαρσάλου Γιώργος Ζήνδρος, υποστηρίζοντας πως όσα ισχυρίζεται ο σταθμάρχης Λάρισας για τα κλειδιά είναι «βλακείες».
Μάλιστα, τόνισε πως ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας είχε τη δυνατότητα να σταματήσει το τρένο μέσα στον σταθμό, εφόσον είχε αντιληφθεί πως πάει ανάποδα.
«Το τρένο θα μπορούσε να το σταματήσει αυτός μέσα στον σταθμό, ο συγχωρεμένος, αφού είδε ότι πάει ανάποδα. Είχε τη δυνατότητα να σταματήσει, με 60 χλμ. πήγαινε. Το "κοκάλωνε" στην άνοδο κιόλας, ούτε καν να περάσει απέναντι», εξήγησε ο κ. Ζήνδρος, μιλώντας στο MEGA.
«Τα μπουτόν, τα κουμπάκια, τα πατάς για να γυρίσεις το κλειδί. Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα. Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε είναι βλακείες, αυτά καταγράφονται όλα», δήλωσε για τον 60χρονο σταθμάρχη.
Μάλιστα, τόνισε πως το λάθος έπρεπε να το σώσει ο μηχανοδηγός.
«Προσπαθούσε κι εμένα να κοροϊδέψει. "Δεν ξέρω πού το έβαλα, δεν θυμάμαι πού το έβαλα, δεν ξέρω τι έκανα, κανονικά πήγε". Εντάξει, εγώ το κατάλαβα κατευθείαν», κατέληξε ο κ. Ζήνδρος.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις αλλαγές των βαρδιών της μοιραίας νύχτας.
«24:00 ήταν όταν το ανακάλυψα εγώ. Τον Π. του τηλεφώνησα, εφόσον είχε φύγει. "Ρε, δεν καθόσουν να περάσει και αυτό το τρένο;". Λες και ήξερα ότι θα γίνει σύγκρουση. Ο Π. τον άφησε με ένα τρένο να περάσει μέσα, τον προαστιακό. Αυτός που φωνάζει "γιατί κάνουμε πίσω" στα ηχητικά, ένα τρένο το άφησε να περάσει. Ο Π. έφυγε 22:40 αντί να φύγει 23"00 και 23"00 να έφευγε το Intercity 62, εδώ μέσα ήρθε 23"05. Κοιτάει τώρα ο Ν. να μπλέξει τον Π. που δεν φταίει σε τίποτα. Ο Π. έκανε παραλαβή-παράδοση 22:30 στον Σ. στα χαρτιά επίσημα. Τώρα τι λέει ο καθένας… Εγώ δεν μπορώ να δώσω καμία εντολή στον Π., τι είμαι, προϊστάμενος;», είπε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, τόνισε πως ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας είχε τη δυνατότητα να σταματήσει το τρένο μέσα στον σταθμό, εφόσον είχε αντιληφθεί πως πάει ανάποδα.
«Το τρένο θα μπορούσε να το σταματήσει αυτός μέσα στον σταθμό, ο συγχωρεμένος, αφού είδε ότι πάει ανάποδα. Είχε τη δυνατότητα να σταματήσει, με 60 χλμ. πήγαινε. Το "κοκάλωνε" στην άνοδο κιόλας, ούτε καν να περάσει απέναντι», εξήγησε ο κ. Ζήνδρος, μιλώντας στο MEGA.
«Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε είναι βλακείες»
«Τα μπουτόν, τα κουμπάκια, τα πατάς για να γυρίσεις το κλειδί. Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα. Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε είναι βλακείες, αυτά καταγράφονται όλα», δήλωσε για τον 60χρονο σταθμάρχη.Μάλιστα, τόνισε πως το λάθος έπρεπε να το σώσει ο μηχανοδηγός.
«Προσπαθούσε κι εμένα να κοροϊδέψει. "Δεν ξέρω πού το έβαλα, δεν θυμάμαι πού το έβαλα, δεν ξέρω τι έκανα, κανονικά πήγε". Εντάξει, εγώ το κατάλαβα κατευθείαν», κατέληξε ο κ. Ζήνδρος.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις αλλαγές των βαρδιών της μοιραίας νύχτας.
«24:00 ήταν όταν το ανακάλυψα εγώ. Τον Π. του τηλεφώνησα, εφόσον είχε φύγει. "Ρε, δεν καθόσουν να περάσει και αυτό το τρένο;". Λες και ήξερα ότι θα γίνει σύγκρουση. Ο Π. τον άφησε με ένα τρένο να περάσει μέσα, τον προαστιακό. Αυτός που φωνάζει "γιατί κάνουμε πίσω" στα ηχητικά, ένα τρένο το άφησε να περάσει. Ο Π. έφυγε 22:40 αντί να φύγει 23"00 και 23"00 να έφευγε το Intercity 62, εδώ μέσα ήρθε 23"05. Κοιτάει τώρα ο Ν. να μπλέξει τον Π. που δεν φταίει σε τίποτα. Ο Π. έκανε παραλαβή-παράδοση 22:30 στον Σ. στα χαρτιά επίσημα. Τώρα τι λέει ο καθένας… Εγώ δεν μπορώ να δώσω καμία εντολή στον Π., τι είμαι, προϊστάμενος;», είπε χαρακτηριστικά.