Τέμπη: Στο μισκροσκόπιο η πιστοποίηση «ικανότητας» του σταθμάρχη - Διαψεύδουν φήμες για την υγεία του μηχανοδηγού
Ο κατηγορούμενος πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις στις 24 Ιανουαρίου
Τις έγγραφες παρατηρήσεις των συναδέλφων του μοιραίου σταθμάρχη της Λάρισας για την ικανότητά του να αναλάβει βάρδια στο δύσκολο πόστο του κομβικού σταθμού και μάλιστα μόνος του, αναμένεται να ερευνήσει ο εφέτης ανακριτής, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
Ο 59χρονος σταθμάρχης πέρασε οκτάμηνη εκπαίδευση και κρίθηκε ικανός να παράσχει υπηρεσίες στη Λάρισα, καθώς η η τριμελής επιτροπή που τού έδωσε τη βεβαίωση έκρινε ότι ήταν έτοιμος. Ως ικανό φαίνεται πως τον αξιολόγησαν οι συνάδελφοί του που του έμαθαν τη δουλειά, αλλά και ο προϊστάμενός του. Όμως λίγες εβδομάδες αργότερα η τραγωδία τους διέψευσε.
Τα μέλη της επιτροπής που τον εξέτασαν προφορικά και βαθμολόγησαν τα γραπτά του έκριναν ότι είναι έτοιμος και ικανός. Το ίδιο φαίνεται να έκριναν και οι παλαιότεροι και έμπειροι σταθμάρχες της τρίτης επιθεώρησης Λάρισας. Δίπλα τους έκανε την τετράμηνη πρακτική εκπαίδευσή του, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star.
«Οι συνάδελφοι εγκρίνουν τον καθένα ξεχωριστά, ποσό κατάλληλος είναι για να μπορεί να αναλάβει το σταθμό και επίσημα την βάρδια του μόνος του. Οι παλαιότεροι συνάδελφοι που του έχουν κάνει την πρακτική του εκπαίδευση μπορεί να κρατήσει από 2,3, 5 μέρες έως και 1 μηνά έως 2. Εγγράφως και υπογράφουν. Εκεί γράφουν και τις παρατήσεις αν είναι ικανός από μόνος του να μείνει στο σταθμό μόνος του», ανέφερε ο προϊστάμενος του κέντρου ελέγχου κυκλοφορίας ΣΚΑ.
Tην 1η Φεβρουαρίου το όνομά του φιγούραρε στις βάρδιες: πρώτα στην Καλαμπάκα, μετά στους Νέους Πόρους και τέλος στη Λάρισα.
Στην επικοινωνία που είχε με τον σταθμάρχη Λάρισας δεν φανταζόταν τι θα ακολουθούσε.
Ακολουθεί στιγμιότυπο από τον διάλογο που είχε με τον σταθμάρχη Λάρισας το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου:
Όπως είπε, ο μηχανοδηγος είχε περάσει εξετάσεις στις 15 Νοεμβρίου. «Σε περίπτωση που ο μηχανοδηγός δεν περάσει εξετάσεις, η άδειά του καταργείται», επεσήμανε.
Σημειώνεται ότι οι μηχανοδηγοί άνω των 50 ετών περνούν κάθε χρόνο από ιατρικό έλεγχο και ψυχομετρικά, ενώ οι νεότεροι κάθε τρία χρόνια.
«Όλοι οι μηχανοδηγοί της εταιρείας έχουν εκπαιδευτεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Όλοι οι μηχανοδηγοί μας έχουν περάσει με επιτυχία ιατρικές και ψυχομετρικές εξετάσεις και έχουν πιστοποιηθεί ως κατάλληλοι για εργασία», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train.
Ο 59χρονος σταθμάρχης πέρασε οκτάμηνη εκπαίδευση και κρίθηκε ικανός να παράσχει υπηρεσίες στη Λάρισα, καθώς η η τριμελής επιτροπή που τού έδωσε τη βεβαίωση έκρινε ότι ήταν έτοιμος. Ως ικανό φαίνεται πως τον αξιολόγησαν οι συνάδελφοί του που του έμαθαν τη δουλειά, αλλά και ο προϊστάμενός του. Όμως λίγες εβδομάδες αργότερα η τραγωδία τους διέψευσε.
Τέμπη: Ποιοι πιστοποίησαν την «ικανότητα» του σταθμάρχη;
Ο κατηγορούμενος που χάραξε την πορεία θανάτου της εμπορικής αμαξοστοιχίας πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις στις 24 Ιανουαρίου.Τα μέλη της επιτροπής που τον εξέτασαν προφορικά και βαθμολόγησαν τα γραπτά του έκριναν ότι είναι έτοιμος και ικανός. Το ίδιο φαίνεται να έκριναν και οι παλαιότεροι και έμπειροι σταθμάρχες της τρίτης επιθεώρησης Λάρισας. Δίπλα τους έκανε την τετράμηνη πρακτική εκπαίδευσή του, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star.
«Οι συνάδελφοι εγκρίνουν τον καθένα ξεχωριστά, ποσό κατάλληλος είναι για να μπορεί να αναλάβει το σταθμό και επίσημα την βάρδια του μόνος του. Οι παλαιότεροι συνάδελφοι που του έχουν κάνει την πρακτική του εκπαίδευση μπορεί να κρατήσει από 2,3, 5 μέρες έως και 1 μηνά έως 2. Εγγράφως και υπογράφουν. Εκεί γράφουν και τις παρατήσεις αν είναι ικανός από μόνος του να μείνει στο σταθμό μόνος του», ανέφερε ο προϊστάμενος του κέντρου ελέγχου κυκλοφορίας ΣΚΑ.
Tην 1η Φεβρουαρίου το όνομά του φιγούραρε στις βάρδιες: πρώτα στην Καλαμπάκα, μετά στους Νέους Πόρους και τέλος στη Λάρισα.
Τέμπη: Η σταθμάρχης των Νέων Πόρων απέτρεψε νέο δυστύχημα
Από την ίδια τάξη με τον σταθμάρχη της Λάρισας αποφοίτησε και η σταθμάρχης Ελένη Ζαρκάδη. Το βράδυ της σύγκρουσης έκανε βάρδια στους Νέους Πόρους και μάλιστα έσωσε τη ζωή δεκάδων ανθρώπων, ακολουθώντας πιστά τους κανόνες κυκλοφορίας, όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός.Στην επικοινωνία που είχε με τον σταθμάρχη Λάρισας δεν φανταζόταν τι θα ακολουθούσε.
Ακολουθεί στιγμιότυπο από τον διάλογο που είχε με τον σταθμάρχη Λάρισας το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου:
- Σταθμάρχης Λάρισας: Έλα
- Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Έλα, Βασίλη.
- Σταθμάρχης Λάρισας: Τώρα σου διώχνω το 62.
- Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ναι, έλα, διώξ’ το και σε παίρνω μετά… Πάρε με εσύ.
- Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε, έγινε.
Βίντεο ντοκουμέντο λίγα λεπτά πριν τη σύγκρουση
Διαψεύδουν τις φήμες για την υγεία του άτυχου μηχανοδηγού
Απάντηση στις φήμες για την υγεία του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας έδωσε ο πρόεδρος του σωματείου στον δημοσιογράφο του Star, Άρη Λάμπο.Όπως είπε, ο μηχανοδηγος είχε περάσει εξετάσεις στις 15 Νοεμβρίου. «Σε περίπτωση που ο μηχανοδηγός δεν περάσει εξετάσεις, η άδειά του καταργείται», επεσήμανε.
Σημειώνεται ότι οι μηχανοδηγοί άνω των 50 ετών περνούν κάθε χρόνο από ιατρικό έλεγχο και ψυχομετρικά, ενώ οι νεότεροι κάθε τρία χρόνια.
«Όλοι οι μηχανοδηγοί της εταιρείας έχουν εκπαιδευτεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Όλοι οι μηχανοδηγοί μας έχουν περάσει με επιτυχία ιατρικές και ψυχομετρικές εξετάσεις και έχουν πιστοποιηθεί ως κατάλληλοι για εργασία», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train.