Oι διάλογοι για σουβλάκια και τα χυδαία σχόλια κατά την ώρα της εργασίας σταθμάρχη Λάρισας και μηχανοδηγού, ενώ τα τρένα εκτελούσαν δρομολόγια γεμάτα επιβάτες, έχουν προκαλέσει πληθώρα αρνητικών σχολίων και έχουν χωρίσει τους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομος σε δύο...στρατόπεδα. Κάποιοι δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα, λέγοντας ότι οι συνάδελφοί τους έκαναν πλάκα, ενώ άλλοι μιλούν για συνομιλίες ντροπής. 

Ο μηχανοδηγός που κάλεσε τον σταθμάρχη και του ζήτησε το τηλέφωνο για να παραγγείλει σουβλάκια έδωσε τη δική του εξήγηση στον Άρη Λάμπο και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star. Ισχυρίστηκε ότι η ταλαιπωρία εκείνη τη μέρα ήταν μεγάλη, πως ήταν πάνω από 10 ώρες στο τρένο και έπρεπε κάποια στιγμή να φάνε κάτι. 

Yπενθυμίζεται ότι ο διάλογος για τα σουβλάκια είναι μεταξύ του μηχανοδηγού Ο. Γ και του σταθμάρχη Π.Κ, ο οποίος σύμφωνα με τις κατηγορίες, εγκατέλειψε τη θέση του νωρίτερα τη μέρα της σύγκρουσης

Ο διάλογος για τα σουβλάκια

Μηχανοδηγός: Να σου πω; Έχεις κάνα σουβλατζίδικο, να παραγγείλουμε τίποτα να φάμε;  
Σταθμάρχης: Χε, χε  
Μηχανοδηγός: Γιατί άμα είναι να μείνουμε εδώ πέρα, δε γ… 
Σταθμάρχης: Δεν ξέρω, είμαι εδώ πέρα, δεν προλαβαίνω ούτε τα τηλέφωνα να σηκώσω. Αλλά άμα είναι να το μαζέψουνε, θα χρειαστεί να παλινδρομήσουμε μετά. 
Μηχανοδηγός: Α, να παλινδρομήσουμε; (σ.σ. να δώσουν σε τρένο να κάνει όπισθεν μέσα στο σταθμό.)  
Σταθμάρχης: Αμα μαζέψουμε εκείνο...Αλλιώς πρέπει να κάνω μία μονοδρόμηση μέχρι το Πλατύ. 
Μηχανοδηγός: Κατάλαβα. 
Σταθμάρχης: Αλλά θα σου βρω λύση για τα σουβλάκια, θα ασχοληθώ σε ένα λεπτό. Θες να βάλω τα κορίτσια να ασχοληθούν; 
Μηχανοδηγός: Ντάξει, ντάξει. Πες τους, ένα τηλέφωνο θέλω. 
Σταθμάρχης: Θα ασχοληθώ σε ένα λεπτό. 
Μηχανοδηγός: Ντάξει, ντάξει.  

Τι ισχυρίζεται ο μηχανοδηγός για τα σουβλάκια

«Φτάσαμε στον Παλαιοφάρσαλο στις 15:54. Εκεί κόπηκε η γραμμή επαφής λόγω βλάβης. Αναγκαστήκαμε να μείνουμε εκεί με την αμαξοστοιχία 56 μέχρι τις 19:05. Αναχωρήσαμε για Λάρισα και φτάσαμε στις 19:30. Εκεί καλέσαμε τον σταθμάρχη στο σταθερό του Σταθμού και ρωτήσαμε να μας δώσει κάποιο delivery γιατί ήμασταν από τις 10:00 η ώρα το πρωί ταλαιπωρημένοι και ψάχναμε να βρούμε κάτι να φάμε. Γιατί θα αναχωρούσαμε από τη Λάρισα, όπως και έγινε στις 21:50. Όλες αυτές τις ώρες δεν είχαμε το δικαίωμα να φάμε κάτι;». 


Μετά τα σουβλάκια και… προσωπικές συζητήσεις

Σάλο προκαλεί και ο διάλογος που παρουσιάζει την απόλυτη χαλάρωση από δύο σταθμάρχες που επιδίδονται σε λεπτομέρειες για τη σεξουαλική τους δραστηριότητα, την ώρα που η κίνηση των τρένων είναι έντονη. «Κάνουν πλάκα και η συνομιλία είναι προσωπική και όχι από το ραδιοτηλέφωνο», λέει συνάδελφός τους.

Οι χυδαίοι διάλογοι μεταξύ των σταθμαρχών

Σταθμάρχης Λάρισας 2ος: Τι έγινε; Καλά είσαι; Πόσες γκόμενες έχεις, οχτώ;  
Σταθμάρχης: Οχτώ, οχτώ 
Σταθμάρχης Λάρισας 2ος: Να τις χιλιάσεις.  
Σταθμάρχης: Α, δεν θέλω άλλες, δεν μπορώ.  
Σταθμάρχης Λάρισας 2ος: Α, δεν μπορείς, κόπηκες...Εμμ ρε μ...., είσαι σε τέτοια ηλικία που τον... με το τσιμπιδάκι...Όχι θες να γ... κιόλας...
Σταθμάρχης: Τι λες ρε μ....; Ό,τι έχεις πάθει εσύ, νομίζεις ότι το΄χει πάθει όλος ο κόσμος;   
Σταθμάρχης Λάρισας 2ος: Χα, α ρε παλιο...; Που είναι το 58;  
Σταθμάρχης: Το 58 έφυγε από εμένα με 9 λεπτά... 

«Στο τηλέφωνο είναι αυτές. Αυτές οι κουβέντες για σουβλάκια και γκόμενες, έγιναν στο τηλέφωνο. Δεν είναι στο ραδιοτηλέφωνο, στον αέρα , να ακούνε όλοι. Στο τηλέφωνο είναι του ΟΤΕ. Και του λέει παρήγγειλε μας σουβλάκια... και το παιδί, ο ....του λέει, καίγομαι τώρα, περίμενε λίγο, θα σου παραγγείλω. Δηλαδή που είναι το κακό. Και εκείνο με τις γκόμενες που μιλάει, μιλάει με ένα σταθμάρχη, χαβαλέ μεταξύ τους κάνανε, πλάκα» είπε στον Ant1 o σταθμάρχης Γιώργος Ζήνδρος στον Ant1.

Κάποιοι αλλού εργαζόμενοι όμως, μιλούν για μπάχαλο. Για οργανισμό χωρίς πειθαρχία και βάζουν τα κλάματα, ακούγοντας τι έχει ειπωθεί και πόσους ανθρώπους χάσαμε τόσο άδικα από την ολιγωρία ορισμένων.

«Θλίβομαι για όσα ακούω. Ζητάω συγγνώμη… εκφράζω τη θλίψη μου για τους ανθρώπους που χάθηκαν… οι τραυματίες να γίνουν τάχιστα καλά και να γυρίσουν στα σπίτια τους» είπε ο πρώην προϊστάμενος ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών, Κώστας Σκουτέλας.