Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Καρέ καρέ το λάθος του σταθμάρχη στον πίνακα διαχείρισης τη νύχτα της τραγωδίας
Τι δεν έκανε ο μοιραίος σταθμάρχης
Nέες λεπτομέρειες που αφορούν το τρομερό δυστύχημα στα Τέμπη με την σύγκρουση των τρένων βγαίνουν διαρκώς στο φως. Μια αποκάλυψη έκανε η εκπομπή T-live που έκανε αυτοψία στον πίνακα διαχείρισης μπαίνοντας στο σταθμαρχείο Λάρισας και αποκάλυψε καρέ καρέ τι έκανε λάθος ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης, το βράδυ της μοιραίας σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη.
Τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δεν υπάρχει, αλλά αυτό που βρίσκεται στον σταθμό είναι ένα γραφείο στο οποίο αναγράφεται ότι είναι τηλεδιοίκηση, που όμως είναι αποθήκη. Τον περασμένο Νοέμβριο τοποθετήθηκε μια κονσόλα που λέγεται πίνακας τοπικού χειρισμού και η οποία δείχνει την πορεία των τρένων σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων αριστερά και τριών δεξιά.
Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δεν είχε χαράξει ηλεκτρονικά καμία διαδρομή το βράδυ της σύγκρουσης.
Συνάδελφός του 59χρονου σταθμάρχη εξήγησε τι δεν έπραξε τη μοιραία νύχτα με αποτέλεσμα την τραγωδία που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Η επαναφορά των κλειδιών έγινε χειροκίνητα ένα ένα ξεχνώντας την αλλαγή τον πίνακα. Ο συνάδελφός του αναφέρει ότι αν πατούσε τα δύο κουμπιά για αυτόματη χάραξη της διαδρομής το δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί.
Τα φώτα μάλιστα στον πίνακα έδειχναν την πορεία των τρένων με τα κόκκινα φωτάκια να αναβοσβήνουν. Για πέντε λεπτά υπήρχε η κοινή πορεία των τρένων στην ίδια γραμμή.
Οπως επισήμανε, ο 59χρονος σταθμάρχης έκανε την εκπαίδευση στην Καλαμπάκα, όπου εκεί περνάει ένα τρένο την ημέρα και δεν υπάρχει ανάλογος πίνακας.
Τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δεν υπάρχει, αλλά αυτό που βρίσκεται στον σταθμό είναι ένα γραφείο στο οποίο αναγράφεται ότι είναι τηλεδιοίκηση, που όμως είναι αποθήκη. Τον περασμένο Νοέμβριο τοποθετήθηκε μια κονσόλα που λέγεται πίνακας τοπικού χειρισμού και η οποία δείχνει την πορεία των τρένων σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων αριστερά και τριών δεξιά.
Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δεν είχε χαράξει ηλεκτρονικά καμία διαδρομή το βράδυ της σύγκρουσης.
Συνάδελφός του 59χρονου σταθμάρχη εξήγησε τι δεν έπραξε τη μοιραία νύχτα με αποτέλεσμα την τραγωδία που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Η επαναφορά των κλειδιών έγινε χειροκίνητα ένα ένα ξεχνώντας την αλλαγή τον πίνακα. Ο συνάδελφός του αναφέρει ότι αν πατούσε τα δύο κουμπιά για αυτόματη χάραξη της διαδρομής το δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί.
Τα φώτα μάλιστα στον πίνακα έδειχναν την πορεία των τρένων με τα κόκκινα φωτάκια να αναβοσβήνουν. Για πέντε λεπτά υπήρχε η κοινή πορεία των τρένων στην ίδια γραμμή.
Οπως επισήμανε, ο 59χρονος σταθμάρχης έκανε την εκπαίδευση στην Καλαμπάκα, όπου εκεί περνάει ένα τρένο την ημέρα και δεν υπάρχει ανάλογος πίνακας.