Τέμπη: Συγκλονιστική αποκάλυψη για τον μηχανοδηγό - Ο λόγος που νόμιζε πως ο σταθμάρχης τον στέλνει σωστά
Το τραγικό λάθος με την «κλειστή» γραμμή καθόδου
Ο μηχανοδηγός του μοιραίου Intercity 62 νόμιζε ότι η γραμμή ανόδου ήταν κλειστή και γι' αυτόν τον λόγο πήρε την κάθοδο, όπως αποκάλυψε ρεπορτάζ του MEGA.
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος ανέφερε πως από την κατάθεση του επιθεωρητή Λάρισας διαπιστώνεται πως η γραμμή ανόδου ήταν κλειστή από το Λιτόχωρο. Έτσι ο μηχανοδηγός, όταν γύρισε, μπήκε στην κάθοδο, όχι από λάθος του σταθμάρχη, αλλά επειδή αυτός ήταν ο μόνος δρόμος, καθώς ο άλλος ήταν κλειστός.
«Αυτό το ζήτημα διευθετήθηκε λίγο μετά, αφού μηχανή εφεδρείας παλινδρόμησε την αμαξοστοιχία στον σταθμό της Λάρισας και αποκαταστάθηκε πάλι η κυκλοφορία διπλής γραμμής ανόδου-καθόδου. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ».
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος ανέφερε πως από την κατάθεση του επιθεωρητή Λάρισας διαπιστώνεται πως η γραμμή ανόδου ήταν κλειστή από το Λιτόχωρο. Έτσι ο μηχανοδηγός, όταν γύρισε, μπήκε στην κάθοδο, όχι από λάθος του σταθμάρχη, αλλά επειδή αυτός ήταν ο μόνος δρόμος, καθώς ο άλλος ήταν κλειστός.
Τι είπε ο επιθεωρητής Λάρισας
«Το απόγευμα αναχώρησε αμαξοστοιχία προαστιακού από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη και δήλωσε αμηχανία περίπου στο ύψος του εργοστασίου Ζαχάρεως. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ. και μου είπε ότι θα χρειαστούμε κλειδούχο στον σταθμό Λιτόχωρου για να γίνεται η κυκλοφορία μεταξύ Λάρισας – Νέων Πόρων – Λιτοχώρου.«Αυτό το ζήτημα διευθετήθηκε λίγο μετά, αφού μηχανή εφεδρείας παλινδρόμησε την αμαξοστοιχία στον σταθμό της Λάρισας και αποκαταστάθηκε πάλι η κυκλοφορία διπλής γραμμής ανόδου-καθόδου. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ».