«Παρκαρισμένα» τα ταξί στις 23 Μαρτίου - Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
Σε ανακοίνωσή του το ΣΑΤΑ ζητά «καθαρές λύσεις τώρα»
Tα ταξί στην πρωτεύουσα στις 23 Μαρτίου, θα «τραβήξουν χειρόφρενο» σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Στην ανακοίνωσή του το ΣΑΤΑ ζητά «καθαρές λύσεις τώρα» και επισημαίνει ότι η απόδοση ευθυνών για την εθνική τραγωδία των Τεμπών, χωρίς εκπτώσεις και συμψηφισμούς, είναι απαίτηση όχι μόνο του κλάδου, αλλά όλης της ελληνικής κοινωνίας.
«Το «πάμε και όπου βγει» και η εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών όπως οι μεταφορές, δεν μπορούν να αποτελούν κατευθυντήρια γραμμή κυβερνητικού έργου», σημειώνεται.
Οι αυτοκινητιστές προσθέτουν ότι «ο κλάδος των ταξί βιώνει σε καθημερινή βάση την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς. Το υπουργείο Μεταφορών απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν «ακούει» τις φωνές χιλιάδων επαγγελματιών. Με εξαίρεση την αύξηση κομίστρου, κανένα άλλο αίτημα του κλάδου μας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε, αλλά ούτε καν συζητήθηκε».
«Προβλήματα οικονομικής φύσης (αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης, επαγγελματικό καύσιμο, επιδοτήσεις για όλους τους τύπους αυτοκινήτων ), επαγγελματικής φύσης (άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026, πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί), ζητήματα ανταγωνισμού (σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό, πάταξη της υποκλοπής έργου, ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό και οι εφαρμογές κράτησης ταξί) αγνοήθηκαν επιδεικτικά από το υπουργείο Μεταφορών», σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΣΑΤΑ.
«Το «πάμε και όπου βγει» και η εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών όπως οι μεταφορές, δεν μπορούν να αποτελούν κατευθυντήρια γραμμή κυβερνητικού έργου», σημειώνεται.
Οι αυτοκινητιστές προσθέτουν ότι «ο κλάδος των ταξί βιώνει σε καθημερινή βάση την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς. Το υπουργείο Μεταφορών απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν «ακούει» τις φωνές χιλιάδων επαγγελματιών. Με εξαίρεση την αύξηση κομίστρου, κανένα άλλο αίτημα του κλάδου μας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε, αλλά ούτε καν συζητήθηκε».
«Προβλήματα οικονομικής φύσης (αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης, επαγγελματικό καύσιμο, επιδοτήσεις για όλους τους τύπους αυτοκινήτων ), επαγγελματικής φύσης (άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026, πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί), ζητήματα ανταγωνισμού (σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό, πάταξη της υποκλοπής έργου, ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό και οι εφαρμογές κράτησης ταξί) αγνοήθηκαν επιδεικτικά από το υπουργείο Μεταφορών», σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΣΑΤΑ.