Αναχρονιστικός φαίνεται πως είναι ο τρόπος λειτουργίας των υποθηκοφυλακείων της χώρας και κυρίως της Αττικής, με τους πολίτες να ταλαιπωρούνται, προκειμένου να εξυπηρετηθούν.

Συχνά παρατηρούνται τεράστιες ουρές, ενώ ο όγκος εργασίας είναι πολύ μεγάλος, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας.

Η ταλαιπωρία είναι αφόρητη, προκειμένου ακόμα και να προσεγγίσουν το σημείο.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα στην υπηρεσία στην Αθήνα, όπου οι πολίτες περιμένουν στωικά από τα χαράματα, προκειμένου να πάρουν σειρά προτεραιότητας, για να εξυπηρετηθούν στο υποθηκοφυλακείο.

Εδικότερα, από τις 3.00 το πρωί είναι ήδη 17 ονόματα γραμμένα σε χαρτί έξω από την υπηρεσία.

Αυτό γίνεται, γιατί δεν υπάρχει η ηλεκτρονική καταγραφή και όλη η ηλεκτρονική διαδικασία, προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Στο υποθηκοφυλακείο έχουν φέρει το γραφείο κτηματογράφησης, οπότε υπάρχει και φόρτος εργασίας για τους εργαζόμενους αλλά και ταλαιπωρία για τους εργαζόμενους.

«Από τις 04.30 το πρωί είμαι εδώ. Και χθες ήρθα είχε μέχρι 350 άτομα. Χθες που πέρασα ήταν στις 10 και είχε τόσα άτομα. Για μεταγραφή ακινήτου είμαστε εδώ, που είναι ένα χαρτί», ανέφερε ένας πολίτης.


Ουρές από τις 3.00 το πρωί και χαρτάκια προτεραιότητας – Πληρωμές μόνο με μετρητά

Η ουρά στις 6.30 ώρα ήταν κοντά στα 30 άτομα. Το «επικό» της υπόθεσης είναι ότι η υπηρεσία δεν δέχεται πληρωμές με κάρτα και ζητούν από τους πολίτες να πληρώνουν μόνο με μετρητά.

Συνεπώς εάν κάποιος που πήγε να πληρώσει παράβολο είχε μόνο κάρτα, έπρεπε να φύγει, να πάει σε τράπεζα να πάρει χρήματα και να επιστρέψει εκ νέου για να πραγματοποιήσει την πληρωμή.

Κάποιες φορές δεν αργούν να «ανάψουν τα αίματα», με την αναμονή και πολλοί να πιάνονται «στα χέρια» για την σειρά προτεραιότητας.