Πρώην σταθμάρχης Βόλου στα Παραπολιτικά 90,1: Τρένο στην Ελλάδα δεν υφίσταται
«Έχει ξεβρακωθεί πλήρως το σύστημα. Το σύστημα ήταν έτσι απλώς με πασαλείμματα το παλεύαμε από εδώ και από εκεί», επισήμανε ο κ. Αποστολέρης
Για την κίνηση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων να θέσει εκτός υπηρεσίας 72 σταθμάρχες μίλησε, μεταξύ άλλων, στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ», με τον Δημήτρη Τάκη και τη Χριστίνα Κοραή ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.
«Καταρχήν θα πρέπει να αναγνωριστούν ότι είναι συνάδελφοι, να αναγνωριστούν από τους συναδέλφους και να έχουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο. Αυτοί ακόμα δεν έχουν δώσει δείγμα γραφής, όπως είδατε και η εκπαίδευσή τους ήταν ελλιπής, αλλά επίσης, κατά την άποψή μου, δεν έχουν αξιολογηθεί σωστά», είπε αρχικά.
«Έχει ξεβρακωθεί πλήρως το σύστημα. Το σύστημα ήταν έτσι απλώς με πασαλείμματα το παλεύαμε από εδώ και από εκεί. Αυτό είναι έγκλημα εκ προ μελέτης. Δηλαδή αν ο μηχανοδηγός δεν ακούει, αν ο σταθμάρχης δεν έχει επικοινωνία. Η τηλεδιοίκηση δεν επιτρέπει λάθος κινήσεις. Σκεφτείτε δύο πράσινα φώτα σε ένα σταυροδρόμι να ανάβουν μαζί είναι δυνατόν να στέλνω ένα τρένο απάνω στο άλλο και να μου λέει ο άλλος ότι έχω τηλεδιοίκηση, άρα λοιπόν είναι τοπικός χειρισμός, όπως πολύ καλά ο συνάδελφος δήλωσε στον υπουργό», πρόσθεσε.
Για τους 72 σταθμάρχες που μένουν εκτός συστήματος, σημείωσε: «Ποιος τους έκρινε τους 72 και τους προσέλαβε στον σιδηρόδρομο; Οι συνδικαλιστές. Αυτοί, λοιπόν, να τους βάλουν εν τάξη και όχι εν αταξία. Ο ΟΣΕ δεν προκήρυξε διαγωνισμό. Στο μιλητό ».
Στην ερώτηση ποιος έκανε το μιλητό, ο κ. Αποστολέρης, απάντησε «οι συνδικαλιστές, ο καθένας έβαλε τους δικούς του. Η κυβέρνηση δεν έπρεπε να γνωρίζει ότι οι 72 αυτοί προσελήφθησαν με μπλοκάκι κατ’ επιλογή κάποιων! Πάντως δεν είναι επιλογή της πολιτείας, της δημοκρατίας, του ΑΣΕΠ, καμία προκήρυξη διαγωνισμού δεν έχει γίνει για αυτούς τους ανθρώπους. Γιατί λοιπόν εγώ να αφήσω έναν συγκοινωνιολόγο εκτός, έναν μηχανικό, έναν τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να παίρνω τα παιδάκια τα οποία τα βάζει ο κολλητός του κολλητού. Όταν είπα εγώ να κλείσει από πάνω μέχρι κάτω, να φύγει όλη η ραχοκοκαλιά της διοίκησης και να έρθουν ξένοι άνθρωποι να τον αναλάβουν, αν τον αναλάβουν γιατί έτσι όπως έχει γίνει η αταξία είναι πλήρης».
Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι θα ξεκινήσουν κανονικά τα δρομολόγια σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, επισήμανε: «Εσείς θα ανεβείτε πάνω στο τρένο να πάτε Θεσσαλονίκη; Άρα από τη στιγμή που δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε αυτό το συγκοινωνιακό μέσο που λέγεται τρένο, θα δείτε άδειους ντενεκέδες να ανεβοκατεβαίνουν, μέχρις ότου γίνει πραγματικά μια εν τάξη κυκλοφορία σε αυτό που λέγεται τρένο στην Ελλάδα. Τρένο στην Ελλάδα δεν υφίσταται».
«Καταρχήν θα πρέπει να αναγνωριστούν ότι είναι συνάδελφοι, να αναγνωριστούν από τους συναδέλφους και να έχουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο. Αυτοί ακόμα δεν έχουν δώσει δείγμα γραφής, όπως είδατε και η εκπαίδευσή τους ήταν ελλιπής, αλλά επίσης, κατά την άποψή μου, δεν έχουν αξιολογηθεί σωστά», είπε αρχικά.
«Έχει ξεβρακωθεί πλήρως το σύστημα. Το σύστημα ήταν έτσι απλώς με πασαλείμματα το παλεύαμε από εδώ και από εκεί. Αυτό είναι έγκλημα εκ προ μελέτης. Δηλαδή αν ο μηχανοδηγός δεν ακούει, αν ο σταθμάρχης δεν έχει επικοινωνία. Η τηλεδιοίκηση δεν επιτρέπει λάθος κινήσεις. Σκεφτείτε δύο πράσινα φώτα σε ένα σταυροδρόμι να ανάβουν μαζί είναι δυνατόν να στέλνω ένα τρένο απάνω στο άλλο και να μου λέει ο άλλος ότι έχω τηλεδιοίκηση, άρα λοιπόν είναι τοπικός χειρισμός, όπως πολύ καλά ο συνάδελφος δήλωσε στον υπουργό», πρόσθεσε.
Για τους 72 σταθμάρχες που μένουν εκτός συστήματος, σημείωσε: «Ποιος τους έκρινε τους 72 και τους προσέλαβε στον σιδηρόδρομο; Οι συνδικαλιστές. Αυτοί, λοιπόν, να τους βάλουν εν τάξη και όχι εν αταξία. Ο ΟΣΕ δεν προκήρυξε διαγωνισμό. Στο μιλητό ».
Στην ερώτηση ποιος έκανε το μιλητό, ο κ. Αποστολέρης, απάντησε «οι συνδικαλιστές, ο καθένας έβαλε τους δικούς του. Η κυβέρνηση δεν έπρεπε να γνωρίζει ότι οι 72 αυτοί προσελήφθησαν με μπλοκάκι κατ’ επιλογή κάποιων! Πάντως δεν είναι επιλογή της πολιτείας, της δημοκρατίας, του ΑΣΕΠ, καμία προκήρυξη διαγωνισμού δεν έχει γίνει για αυτούς τους ανθρώπους. Γιατί λοιπόν εγώ να αφήσω έναν συγκοινωνιολόγο εκτός, έναν μηχανικό, έναν τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να παίρνω τα παιδάκια τα οποία τα βάζει ο κολλητός του κολλητού. Όταν είπα εγώ να κλείσει από πάνω μέχρι κάτω, να φύγει όλη η ραχοκοκαλιά της διοίκησης και να έρθουν ξένοι άνθρωποι να τον αναλάβουν, αν τον αναλάβουν γιατί έτσι όπως έχει γίνει η αταξία είναι πλήρης».
Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι θα ξεκινήσουν κανονικά τα δρομολόγια σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, επισήμανε: «Εσείς θα ανεβείτε πάνω στο τρένο να πάτε Θεσσαλονίκη; Άρα από τη στιγμή που δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε αυτό το συγκοινωνιακό μέσο που λέγεται τρένο, θα δείτε άδειους ντενεκέδες να ανεβοκατεβαίνουν, μέχρις ότου γίνει πραγματικά μια εν τάξη κυκλοφορία σε αυτό που λέγεται τρένο στην Ελλάδα. Τρένο στην Ελλάδα δεν υφίσταται».