Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Όσα δήλωσε στην απολογία του ο συμβασιούχος σταθμάρχης - Πότε έλαβε την πιστοποίηση
«Δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών», ανέφερε στο υπόμνημά του
O συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος είχε βάρδια στις 28/2, απολογήθηκε σήμερα και μέσω του υπομνήματός του, προέκυψαν σημαντικά στοιχεία για το τι συνέβη τη νύχτα της τραγωδίας.
Είχε λάβει πιστοποίηση τον περασμένο Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έπιασε δουλειά στο σταθμαρχείο Λάρισας. Ωστόσο, ήταν με μπλοκάκι και δεν επιτρεπόταν να μείνει μόνος του, αλλά ούτε και να δουλέψει νύχτα.
«Η ψυχολογία μου δεν είναι καλή. Είμαι συντετριμμένος από το δυστύχημα. Λυπάμαι που τόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Έχω ένα βάρος. Νιώθω όμως ανακουφισμένος με την απόφαση των δικαστικών αρχών. Ήμουν ενισχυτικός. Δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών», ανέφερε στο υπόμνημά του.
Είπε ότι αμοιβόταν με μπλοκάκι και στις 28 Φεβρουαρίου σχόλασε λίγο μετά τις 10 το βράδυ, αφού είχε συμπληρώσει το 8άωρο της βάρδιάς του.
«Η εργασία που παρείχα στον ΟΣΕ ήταν 40 ωρών εβδομαδιαίως, 5 ημερών εβδομαδιαίως, 8 ωρών ημερησίως. Αν και περιγραφόταν ως σύμβαση ανεξάρτητων υπηρεσιών, επρόκειται για σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, αφού τελούσα υπό τις οδηγίες προϊσταμένων.
Ένας μόνιμος επικεφαλής σταθμάρχης, ο αρχαιότερος, παραδίδει τη βάρδια και ένας μόνιμος παραλαμβάνει. Ο ενισχυτικός δεν υπογράφει, δεν παραδίδει», τόνισε.
Αύριο Τρίτη είναι προγραμματισμένη η απολογία, επίσης με υπόμνημα, του έμπειρου σταθμάρχη που παρέδωσε στον μοιραίο σταθμάρχη, στη βάρδια του οποίου συνέβη η μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην Ελλάδα.
Είχε λάβει πιστοποίηση τον περασμένο Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έπιασε δουλειά στο σταθμαρχείο Λάρισας. Ωστόσο, ήταν με μπλοκάκι και δεν επιτρεπόταν να μείνει μόνος του, αλλά ούτε και να δουλέψει νύχτα.
«Η ψυχολογία μου δεν είναι καλή. Είμαι συντετριμμένος από το δυστύχημα. Λυπάμαι που τόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Έχω ένα βάρος. Νιώθω όμως ανακουφισμένος με την απόφαση των δικαστικών αρχών. Ήμουν ενισχυτικός. Δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών», ανέφερε στο υπόμνημά του.
Είπε ότι αμοιβόταν με μπλοκάκι και στις 28 Φεβρουαρίου σχόλασε λίγο μετά τις 10 το βράδυ, αφού είχε συμπληρώσει το 8άωρο της βάρδιάς του.
«Η εργασία που παρείχα στον ΟΣΕ ήταν 40 ωρών εβδομαδιαίως, 5 ημερών εβδομαδιαίως, 8 ωρών ημερησίως. Αν και περιγραφόταν ως σύμβαση ανεξάρτητων υπηρεσιών, επρόκειται για σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, αφού τελούσα υπό τις οδηγίες προϊσταμένων.
Ένας μόνιμος επικεφαλής σταθμάρχης, ο αρχαιότερος, παραδίδει τη βάρδια και ένας μόνιμος παραλαμβάνει. Ο ενισχυτικός δεν υπογράφει, δεν παραδίδει», τόνισε.
Αύριο Τρίτη είναι προγραμματισμένη η απολογία, επίσης με υπόμνημα, του έμπειρου σταθμάρχη που παρέδωσε στον μοιραίο σταθμάρχη, στη βάρδια του οποίου συνέβη η μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην Ελλάδα.