Σοκ από το θάνατο του διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ: «Έκανε τη δουλειά του, ήταν διευθυντής παλιάς κοπής» – Τι λένε οι συνάδελφοί του
Είχε αφιερώσει τη ζωή του στην κυκλοφορία των τρένων
Για έναν καλό άνθρωπο, που έκανε τη δουλειά του, και για έναν «διευθυντή παλιάς κοπής» κάνουν λόγο οι συνάδελφοι του διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνο Χρυσάγη, που σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Live News», οι συνάδελφοί του αναφέρουν πως «Ήτανε καλό παιδί, κύριος, χαμηλών τόνων άνθρωπος, έκανε τη δουλειά του, δεν ήταν από τους διευθυντές του σήμερα, ήταν παλιάς κοπής».
Ένας άνθρωπος που είχε αφιερώσει τη ζωή του στην κυκλοφορία των τρένων. Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης ήταν εκείνος που βρήκε τραγικό θάνατο με τη μοτοσικλέτα του στο Λαγονήσι το μεσημέρι της Κυριακής.
Το προφίλ του
Ο 66χρονος ήταν επί δέκα χρόνια διευθυντής κυκλοφορίας στον ΟΣΕ. Μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ήταν το πρόσωπο-κλειδί για την επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων.
«Αν είσαι τώρα διευθυντής και έχει συμβεί ένα τόσο τραγικό συμβάν, δεν είσαι σε καλή ψυχολογική κατάσταση», λέει ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το τελευταίο διάστημα πάλευε με κάθε τρόπο να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια των τρένων. Μετέφερε σε στελέχη λίγες ώρες πριν από το τραγικό δυστύχημα πως είχε ανακαλύψει σύστημα επικοινωνίας που έπιανε και μέσα στις σήραγγες. Ήταν πολύ κοντά στη λύση που έψαχνε ως διευθυντής κυκλοφορίας.
«Πήρε τη μηχανή να ξεσκάσει»
Ο 66χρονος κατευθυνόταν με μηχανή μεγάλου κυβισμού από τη Βάρκιζα προς το Σούνιο. Χτύπησε στο πίσω μέρος του λευκού βαν που περνούσε από το αντίθετο ρεύμα και αμέσως μετά συγκρούστηκε μετωπικά με διερχόμενο όχημα.
«Ήταν αρκετά προβληματισμένος, όπως όλοι μας βέβαια. Απλά ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος, γιατί ήταν και η υπηρεσία του αυτή. Ήταν σπίτι και είχε πάρει τη μηχανή, γιατί δεν μπορούσε άλλο, ήθελε κάπου να ξεδώσει, να βγει από το σπίτι έξω», λέει ο Παντελής Μπαριάνος, αντιπρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΟΣΕ.
Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης έδειχνε τόσο στο οικογενειακό του περιβάλλον όσο και στους στενούς συνεργάτες του ότι προσπαθούσε με κάθε τρόπο να βρει τη λύση για ασφαλέστερη διεξαγωγή κυκλοφορίας των τρένων.
«Δουλευταράς, εντιμότατος, δηλαδή ένας χρυσός άνθρωπος. Όταν λέμε ένας χρυσός άνθρωπος, χρυσός άνθρωπος. Ποτέ δε θα τον έβλεπες είτε νευριασμένο είτε στρεσαρισμένο, τίποτα, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη».
Μπήκε στον ΟΣΕ το 1985 ως πολιτικός μηχανικός και την τελευταία δεκαετία ανέλαβε τη διεύθυνση της κυκλοφορίας.
Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης θεωρείτο από τα πιο έμπειρα στελέχη στον ΟΣΕ, για αυτό και είχε αναλάβει τα προηγούμενα χρόνια τη διερεύνηση σοβαρών περιστατικών.