Τέμπη: Η απολογία του 2ου σταθμάρχη στον ανακριτή - Τι είπε για το μπλάνκο
Αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους
Περισσότερες από δύο ώρες κράτησε η απολογία του πιο έμπειρου σταθμάρχη στον εφέτη ανακριτή στα δικαστήρια της Λάρισας για την τραγωδία στα Τέμπη, όπου παρέδωσε και απολογητικό υπόμνημα 36 σελίδων. Οι όροι που του επιβλήθηκαν ήταν απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, εμφάνιση δύο φορές τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του καθώς και εγγύηση ύψους 15.000 ευρώ.
Το Star και η ανταποκρίτρια Δήμητρα Τζιότζιου αποκαλύπτουν τις απαντήσεις που έδωσε στο ερώτημα γιατί έφυγε νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας του αλλά και τη διόρθωση με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης παραλαβής.
Ο έμπειρος κατηγορούμενος σταθμάρχης που έφυγε αμίλητος από το δικαστικό μέγαρο Λάρισας, αποκάλυψε στην απολογία του την παρατήρηση που έκανε στον προφυλακισμένο σταθμάρχη από την αρχή κιόλας της βάρδιας του.
Μία παρατήρηση που φανέρωνε και την απειρία του. Αφορμή ήταν η επικοινωνία του στο κινητό με μηχανοδηγό.
«Εκνευρίστηκα όταν το αντιλήφθηκα και έκανα παρατήρηση στον προφυλακισμένο σταθμάρχη, λέγοντάς του ότι κυκλοφορία από το κινητό δεν κάνουμε ποτέ και να δώσει εντολή στον μηχανοδηγό να μην το ξανακάνει» είπε ο απογευματινός σταθμάρχης.
Στην απολογία του αποκαλύπτει ότι ενώ είναι στο σπίτι του στις 23:15, δέχτηκε τηλεφώνημα από τον προφυλακισμένο σταθμάρχη προκειμένου να του αναφέρει πρόβλημα με το κλειδί 116. Έξι λεπτά μετά έγινε η μοιραία σύγκρουση.
«Μου είπε ότι οι μηχανοδηγοί του 2597 κατά την είσοδο προς τη ΜΟΡΤΑ βρήκαν ανάποδα την αιχμή 116 και του έκαναν σχετική παρατήρηση και του είπαν ότι θα το κατέγραφαν στο φύλλο πορεία. Μου τα έλεγε λίγο μπερδεμένα και με ασάφεια οπότε του απάντησα να μην δώσει άλλη σημασία και να κάνει τη δουλειά του» είπε ο δεύτερος απογευματινός σταθμάρχης.
Ο σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι η μία επιπλέον ώρα στη βάρδια είναι στη θεωρία και όχι στην πράξη καθώς μπαίνει για να καλύψει το χρόνο που παραδίδει ο ένας σταθμάρχης στον άλλο. Όσο για τη διόρθωση με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης παραλαβής; Παραδέχτηκε ότι εκείνος το έκανε γιατί είχε κάνει μουτζούρα.
«Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης δήλωνε έτοιμος να δουλέψει σε οποιονδήποτε σταθμό»
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που κατέθεσε ο συμβασιούχος κατηγορούμενος σταθμάρχης με τα αρχικά Χ.Π. ενώπιον του Εφέτη Ανακριτή.
Η Τασούλα Παπανικολάου έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ για τους ισχυρισμούς του.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι ερωτήσεις στον κατηγορούμενο συμβασιούχο απογευματινό σταθμάρχη έβγαλαν αρκετά νέα στοιχεία για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη αλλά και για το μπάχαλο στο σταθμαρχείο.
«Από όσο είδα κατά το διάστημα που ήμουν στην εργασία, οι παραδόσεις – παραλαβές γινόταν από το μόνιμο Σταθμάρχη Υπηρεσίας στις 14:00 για τους πρωινούς και στις 22:00 για τους βραδινούς. Αργότερα διαπίστωσα ότι στο Φύλλο Παρουσίας Σταθμαρχών αναφέρεται στις 23:00. Αυτό σίγουρα δεν αφορά σε εμάς τους συμβασιούχους, οι οποίοι είχαμε το 8ωρο, δηλαδή στην απογευματινή βάρδια το 8ωρό μου ολοκληρωνόταν στις 22:00» ισχυρίστηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης.
Μία από τις ερωτήσεις στη συνέχεια που δέχτηκε ήταν για τη διόρθωση της βάρδιας με μπλάνκο. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον η απάντηση που έδωσε αλλά και ποιον φωτογράφισε.
Ο εφέτης ανακριτής τον ρώτησε: Εσείς υπογράφετε στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής της 28-2-2023;
«Την υπογραφή μου έθεσε ο Π.Κ, για την οποία με ενημέρωσε εκ των υστέρων, γιατί μου είπε ότι χρειαζόταν, το οποίο και αποδέχτηκα, χωρίς να γνωρίζω την αιτία για την οποία το έκανε, ενώ έβλεπα ότι άλλες φορές δεν έβαζαν υπογραφή οι ενισχυτικοί συμβασιούχοι σταθμάρχες» απάντησε ο συμβασιούχος σταθμάρχης.
Ο Χ.Π επιβεβαίωσε μάλιστα και το αποκλειστικό ρεπορτάζ του Star και της Δήμητρας Τζιοτζιου που έλεγε ότι μόνο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης δήλωνε έτοιμος για να κάνει βάρδια μόνος του στο σταθμαρχείο.
«Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης δήλωνε έτοιμος να δουλέψει σε οποιονδήποτε σταθμό, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, και ειδικά για τη Λάρισα, δηλώσαμε ότι δεν είμαστε έτοιμοι» είπε ο συμβασιούχος σταθμάρχης.
Το Star και η ανταποκρίτρια Δήμητρα Τζιότζιου αποκαλύπτουν τις απαντήσεις που έδωσε στο ερώτημα γιατί έφυγε νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας του αλλά και τη διόρθωση με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης παραλαβής.
Ο έμπειρος κατηγορούμενος σταθμάρχης που έφυγε αμίλητος από το δικαστικό μέγαρο Λάρισας, αποκάλυψε στην απολογία του την παρατήρηση που έκανε στον προφυλακισμένο σταθμάρχη από την αρχή κιόλας της βάρδιας του.
Μία παρατήρηση που φανέρωνε και την απειρία του. Αφορμή ήταν η επικοινωνία του στο κινητό με μηχανοδηγό.
«Εκνευρίστηκα όταν το αντιλήφθηκα και έκανα παρατήρηση στον προφυλακισμένο σταθμάρχη, λέγοντάς του ότι κυκλοφορία από το κινητό δεν κάνουμε ποτέ και να δώσει εντολή στον μηχανοδηγό να μην το ξανακάνει» είπε ο απογευματινός σταθμάρχης.
Στην απολογία του αποκαλύπτει ότι ενώ είναι στο σπίτι του στις 23:15, δέχτηκε τηλεφώνημα από τον προφυλακισμένο σταθμάρχη προκειμένου να του αναφέρει πρόβλημα με το κλειδί 116. Έξι λεπτά μετά έγινε η μοιραία σύγκρουση.
«Μου είπε ότι οι μηχανοδηγοί του 2597 κατά την είσοδο προς τη ΜΟΡΤΑ βρήκαν ανάποδα την αιχμή 116 και του έκαναν σχετική παρατήρηση και του είπαν ότι θα το κατέγραφαν στο φύλλο πορεία. Μου τα έλεγε λίγο μπερδεμένα και με ασάφεια οπότε του απάντησα να μην δώσει άλλη σημασία και να κάνει τη δουλειά του» είπε ο δεύτερος απογευματινός σταθμάρχης.
Ο σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι η μία επιπλέον ώρα στη βάρδια είναι στη θεωρία και όχι στην πράξη καθώς μπαίνει για να καλύψει το χρόνο που παραδίδει ο ένας σταθμάρχης στον άλλο. Όσο για τη διόρθωση με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης παραλαβής; Παραδέχτηκε ότι εκείνος το έκανε γιατί είχε κάνει μουτζούρα.
«Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης δήλωνε έτοιμος να δουλέψει σε οποιονδήποτε σταθμό»
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που κατέθεσε ο συμβασιούχος κατηγορούμενος σταθμάρχης με τα αρχικά Χ.Π. ενώπιον του Εφέτη Ανακριτή.
Η Τασούλα Παπανικολάου έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ για τους ισχυρισμούς του.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι ερωτήσεις στον κατηγορούμενο συμβασιούχο απογευματινό σταθμάρχη έβγαλαν αρκετά νέα στοιχεία για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη αλλά και για το μπάχαλο στο σταθμαρχείο.
«Από όσο είδα κατά το διάστημα που ήμουν στην εργασία, οι παραδόσεις – παραλαβές γινόταν από το μόνιμο Σταθμάρχη Υπηρεσίας στις 14:00 για τους πρωινούς και στις 22:00 για τους βραδινούς. Αργότερα διαπίστωσα ότι στο Φύλλο Παρουσίας Σταθμαρχών αναφέρεται στις 23:00. Αυτό σίγουρα δεν αφορά σε εμάς τους συμβασιούχους, οι οποίοι είχαμε το 8ωρο, δηλαδή στην απογευματινή βάρδια το 8ωρό μου ολοκληρωνόταν στις 22:00» ισχυρίστηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης.
Μία από τις ερωτήσεις στη συνέχεια που δέχτηκε ήταν για τη διόρθωση της βάρδιας με μπλάνκο. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον η απάντηση που έδωσε αλλά και ποιον φωτογράφισε.
Ο εφέτης ανακριτής τον ρώτησε: Εσείς υπογράφετε στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής της 28-2-2023;
«Την υπογραφή μου έθεσε ο Π.Κ, για την οποία με ενημέρωσε εκ των υστέρων, γιατί μου είπε ότι χρειαζόταν, το οποίο και αποδέχτηκα, χωρίς να γνωρίζω την αιτία για την οποία το έκανε, ενώ έβλεπα ότι άλλες φορές δεν έβαζαν υπογραφή οι ενισχυτικοί συμβασιούχοι σταθμάρχες» απάντησε ο συμβασιούχος σταθμάρχης.
Ο Χ.Π επιβεβαίωσε μάλιστα και το αποκλειστικό ρεπορτάζ του Star και της Δήμητρας Τζιοτζιου που έλεγε ότι μόνο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης δήλωνε έτοιμος για να κάνει βάρδια μόνος του στο σταθμαρχείο.
«Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης δήλωνε έτοιμος να δουλέψει σε οποιονδήποτε σταθμό, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, και ειδικά για τη Λάρισα, δηλώσαμε ότι δεν είμαστε έτοιμοι» είπε ο συμβασιούχος σταθμάρχης.