Πάτρα: Ρομποτικό τρένο παραλίγο να συγκρουστεί με αυτοκίνητο σε διάβαση του ΟΣΕ - «Δεν είχαν κατεβεί οι μπάρες», καταγγέλλει ο οδηγός
Τον χάρο με τα μάτια του είδε οδηγός αυτοκινήτου
Μοιραία θα μπορούσε να αποβεί η «συνάντηση» που είχε ένας οδηγός αυτοκινήτου στις 3 τα ξημερώματα της Τετάρτης με το ειδικό «ρομποτικό» όχημα του ΟΣΕ, στη διάβαση της Διγενή Ακρίτα, στον Καστελλόκαμπο Πάτρας.
Όπως κατήγγειλε στην εφημερίδα «Πελοπόννησο», «οι μπάρες δεν είχαν κατέβει ούτε υπήρχε φωτεινή σήμανση και το τεράστιο μηχάνημα κινούνταν πάνω στις ράγες».
Ευτυχώς ο οδηγός πρόλαβε και σταμάτησε, όμως λέει πως αν ήταν λίγο πιο μπροστά, θα είχε πέσει πάνω του.
Το συγκεκριμένο «ρομποτικό» μηχάνημα βρίσκεται στο μηχανοστάσιο του ΟΣΕ, στην οδό Αθηνών και αναλαμβάνει να «φέρει στα ίσα τους» τις ράγες, με ακρίβεια εκατοστού, ενώ «φροντίζει» και για τις κλίσεις, το υψόμετρο και τις γωνίες των σιδηροτροχιών. Το Plasser 08 275/4 αναλαμβάνει «εργασία» τις νυχτερινές ώρες, για να μην παρενοχλείται η κίνηση του τοπικού προαστιακού.
Οι καθιζήσεις λόγω βάρους των συρμών, αλλά ακόμη και εξαιτίας φυσιολογικών βυθίσεων στο υπόστρωμα των γραμμών, θα μπορούσαν να αποβούν μοιραίες, σε σημείο ακόμη και εκτροχιασμού.
Το «ρομποτικό» τρένο ανά τακτά διαστήματα και όταν διαπιστωθεί, είτε από μηχανοδηγούς είτε από πεζοπόρα τμήματα της εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης, πως σε κάποια χιλιομετρική θέση εμφανίζεται πρόβλημα, αναλαμβάνει «δράση».
Σωστά χρησιμοποιείται νύχτα, όμως και πάλι θα πρέπει να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας. Γιατί αν κάποιο όχημα πέσει πάνω του, σίγουρα η σύγκρουση θα είναι μοιραία.
Όπως κατήγγειλε στην εφημερίδα «Πελοπόννησο», «οι μπάρες δεν είχαν κατέβει ούτε υπήρχε φωτεινή σήμανση και το τεράστιο μηχάνημα κινούνταν πάνω στις ράγες».
Ευτυχώς ο οδηγός πρόλαβε και σταμάτησε, όμως λέει πως αν ήταν λίγο πιο μπροστά, θα είχε πέσει πάνω του.
Το συγκεκριμένο «ρομποτικό» μηχάνημα βρίσκεται στο μηχανοστάσιο του ΟΣΕ, στην οδό Αθηνών και αναλαμβάνει να «φέρει στα ίσα τους» τις ράγες, με ακρίβεια εκατοστού, ενώ «φροντίζει» και για τις κλίσεις, το υψόμετρο και τις γωνίες των σιδηροτροχιών. Το Plasser 08 275/4 αναλαμβάνει «εργασία» τις νυχτερινές ώρες, για να μην παρενοχλείται η κίνηση του τοπικού προαστιακού.
Οι καθιζήσεις λόγω βάρους των συρμών, αλλά ακόμη και εξαιτίας φυσιολογικών βυθίσεων στο υπόστρωμα των γραμμών, θα μπορούσαν να αποβούν μοιραίες, σε σημείο ακόμη και εκτροχιασμού.
Το «ρομποτικό» τρένο ανά τακτά διαστήματα και όταν διαπιστωθεί, είτε από μηχανοδηγούς είτε από πεζοπόρα τμήματα της εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης, πως σε κάποια χιλιομετρική θέση εμφανίζεται πρόβλημα, αναλαμβάνει «δράση».
Σωστά χρησιμοποιείται νύχτα, όμως και πάλι θα πρέπει να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας. Γιατί αν κάποιο όχημα πέσει πάνω του, σίγουρα η σύγκρουση θα είναι μοιραία.