Ελληνικός Σιδηρόδρομος: Έγγραφο του ΟΣΕ δείχνει ότι σε μεγάλο μέρος της διαδρομής τα τρένα πάνε… στα τυφλά
Τι ισχύει στη γραμμή της Ειδομένης
Μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη όλο και περισσότερες είναι οι πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και αφορούν στην κυκλοφορία των τρένων στους σιδηροδρομικούς σταθμούς.
Μετά το έγγραφο της ΡΑΣ έναν μήνα μετά την τραγωδία στη Λάρισα που εντοπίζει προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών και τα έγγραφα του ΟΣΕ στους μηχανοδηγούς που υποδεικνύουν την ταχύτητα που πρέπει να ακολουθούν οι μηχανοδηγοί και τα προβλήματα που έχουν στη διαδρομή (φανάρια που δε λειτουργούν, κατολισθήσεις και προβλήματα στην περιοχή), τώρα ένα νέο έγγραφο από τον ΟΣΕ έρχεται στην επιφάνεια.
Ο λόγος για το χθεσινό έγγραφο που επιβεβαιώνει πως τα τρένα κινούνταν στα τυφλά σε μεγάλο μέρος της διαδρομής τους.
Συγκεκριμένα, αποδεικνύουν πως από το 62χλμ. Μέχρι το 69χλμ. στη γραμμή Ειδομένης, τα τρένα κινούνται στα τυφλά.
Μετά το έγγραφο της ΡΑΣ έναν μήνα μετά την τραγωδία στη Λάρισα που εντοπίζει προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών και τα έγγραφα του ΟΣΕ στους μηχανοδηγούς που υποδεικνύουν την ταχύτητα που πρέπει να ακολουθούν οι μηχανοδηγοί και τα προβλήματα που έχουν στη διαδρομή (φανάρια που δε λειτουργούν, κατολισθήσεις και προβλήματα στην περιοχή), τώρα ένα νέο έγγραφο από τον ΟΣΕ έρχεται στην επιφάνεια.
Ο λόγος για το χθεσινό έγγραφο που επιβεβαιώνει πως τα τρένα κινούνταν στα τυφλά σε μεγάλο μέρος της διαδρομής τους.
Συγκεκριμένα, αποδεικνύουν πως από το 62χλμ. Μέχρι το 69χλμ. στη γραμμή Ειδομένης, τα τρένα κινούνται στα τυφλά.