Σιδηρόδρομοι: Φωτογραφία - ντοκουμέντο - Κομμένη ράγα στο δρομολόγιο του τρένου Πάτρα - Ρίο
Ο οδηγός το αντιλήφθηκε, σταμάτησε το τρένο και ο ΟΣΕ αναγκάστηκε να βάλει λεωφορείο προκειμένου να φτάσουν οι επιβάτες στον προορισμό τους
Από τη Δευτέρα στις 8.28 π.μ. ξεκινούν τα δρομολόγια των επιβατικών τρένων στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, έχοντας ανάμεσα στους επιβάτες τον υπουργό Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη και στελέχη της Hellenic train και του ΟΣΕ, που ένα μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, θέλουν να στείλουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς.
Όμως τα προβλήματα είναι πλέον καθημερινά. Κάτι που επιβεβαιώνει και μια αποκαλυπτική φωτογραφία, που έφερε στο φως το MEGA. Η φωτογραφία δείχνει μια κομμένη ράγα στο δρομολόγιο Πάτρα – Ρίο.
Στο ένα τμήμα του εν λόγω δρομολογίου, υπήρχε φθορά στη γραμμή. Συγκεκριμένα είχε πεσμένες βίδες και έλειπαν και κομμάτια από τη ράγα.
Ο οδηγός το αντιλήφθηκε, σταμάτησε το τρένο και ο ΟΣΕ αναγκάστηκε να βάλει λεωφορείο προκειμένου να φτάσουν οι επιβάτες στον προορισμό τους.
Επανεκκίνηση με... 100 χλμ
Μέχρι να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα δρομολόγια δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτά του παρελθόντος. Χαμηλές ταχύτητες, μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνο τρένου στα τούνελ.
Συγκεκριμένα: το όριο ταχύτητας των συρμών θα είναι 100 χλμ/ώρα αντί 160 χλμ/ ώρα. Η διάρκεια του ταξιδιού Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι 5 ώρες και 30 λεπτά αντί 4 ώρες που ήταν μέχρι πρότινος
Υπάρχουν ωστόσο δρομολόγια που δεν εκτελούνται, συγκεκριμένα, προς Δράμα, Φλώρινα ή από την Πάτρα προς το Κιάτο. Οι επιβάτες των τρένων εκφράζουν πάντως την αμφιβολία και τις δεύτερες σκέψεις που κάνουν σχετικά με την ασφάλεια των συρμών.
Όμως τα προβλήματα είναι πλέον καθημερινά. Κάτι που επιβεβαιώνει και μια αποκαλυπτική φωτογραφία, που έφερε στο φως το MEGA. Η φωτογραφία δείχνει μια κομμένη ράγα στο δρομολόγιο Πάτρα – Ρίο.
Στο ένα τμήμα του εν λόγω δρομολογίου, υπήρχε φθορά στη γραμμή. Συγκεκριμένα είχε πεσμένες βίδες και έλειπαν και κομμάτια από τη ράγα.
Ο οδηγός το αντιλήφθηκε, σταμάτησε το τρένο και ο ΟΣΕ αναγκάστηκε να βάλει λεωφορείο προκειμένου να φτάσουν οι επιβάτες στον προορισμό τους.
Επανεκκίνηση με... 100 χλμ
Μέχρι να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα δρομολόγια δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτά του παρελθόντος. Χαμηλές ταχύτητες, μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνο τρένου στα τούνελ.Συγκεκριμένα: το όριο ταχύτητας των συρμών θα είναι 100 χλμ/ώρα αντί 160 χλμ/ ώρα. Η διάρκεια του ταξιδιού Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι 5 ώρες και 30 λεπτά αντί 4 ώρες που ήταν μέχρι πρότινος
Υπάρχουν ωστόσο δρομολόγια που δεν εκτελούνται, συγκεκριμένα, προς Δράμα, Φλώρινα ή από την Πάτρα προς το Κιάτο. Οι επιβάτες των τρένων εκφράζουν πάντως την αμφιβολία και τις δεύτερες σκέψεις που κάνουν σχετικά με την ασφάλεια των συρμών.