Νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη, υπερπολυτελείς βίλες και ιστορική αλλαγή στην Κρήτη - Τι λέει στo parapolitika.gr o Ανδρέας Μεταξάς, CEO του Metaxa Hospitality Group
Γιατί επενδύθηκαν πάνω από 70 εκατ. ευρώ, τι προβλέπουν οι κατασκευές και ποιες θα είναι οι βασικές αγορές που θα απογειώσουν τη φετινή σεζόν
Με πλήρως ανανεωμένο το χαρτοφυλάκιό του ξεκινά τη φετινή σεζόν το Metaxa Hospitality Group, προχωρώντας με ταχείς ρυθμούς επενδύσεις που, στο σύνολό τους, αγγίζουν τα 71 εκατ. ευρώ. Η ναυαρχίδα του ομίλου, το πεντάστερο Creta Maris Resort στη Χερσόνησο Ηρακλείου, ανοίγει την Πέμπτη 27 Απριλίου και είναι η πρώτη φορά που η μονάδα θα λειτουργήσει ανακαινισμένη σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό. Πρόκειται, μάλιστα, για μια ιστορική αλλαγή από το 1975, τότε που ο Νικόλαος Μεταξάς είχε δημιουργήσει το πρώτο all-inclusive ξενοδοχείο-θέρετρο, ενσωματώνοντας την πολυτέλεια στην αυθεντική κρητική κουλτούρα. Αφού πέρασαν τέσσερις δεκαετίες, τα δύο πιο κομβικά σημεία της επιχείρησης, ο χώρος της υποδοχής και το παραλιακό μέτωπο του resort, έχουν πλέον νέα όψη και αναβαθμισμένο προφίλ.
Ιστορική αλλαγή στο Creta Maris
Οι ριζικές αυτές αλλαγές σηματοδοτούν την αφετηρία ενός πολύ σημαντικού πενταετούς πλάνου ανάπλασης υποδομών και υπηρεσιών ύψους 44 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους ανακαίνισης όλων των δωματίων και των υπόλοιπων κοινόχρηστων χώρων. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί όσον αφορά την ανακαίνιση των εστιατορίων της παραλίας, επιβεβαιώνοντας ότι η γαστρονομία αποτελεί «κλειδί» για την εμπειρία διαμονής στο Creta Maris Resort. Άλλωστε, για τον Ανδρέα Μεταξά, διευθύνοντα σύμβουλο του Metaxas Hospitality Group, ο ελληνικός τουρισμός δεν έγκειται μονάχα στο αν ο αριθμός των αφίξεων είναι μεγάλος, αλλά στο αν η εμπειρία των διακοπών είναι τέτοια που δημιουργεί ολοένα και περισσότερους φανατικούς. Και σε αυτό καταλυτικό ρόλο έχει η γαστρονομία, τα κρητικά προϊόντα και η βιωσιμότητα.
Οντας από τους πρώτους επιχειρηματίες στην ελληνική ξενοδοχία που αντιλήφθηκε το προβάδισμα που μπορεί να έχει η Ελλάδα στις κατηγορίες του εναλλακτικού τουρισμού, ο Ανδρέας Μεταξάς κατάφερε να ηγηθεί στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας, κάνοντας ταυτόχρονα το όνειρό του πραγματικότητα, αφού λάνσαρε ένα πρωτοποριακό μοντέλο φιλοξενίας, τη «Βιώσιμη Ξενοδοχειακή Γεωργία». Ήδη, από το καλοκαίρι του 2022, η εμπειρία «από το αγρόκτημα στο πιάτο» προσέλκυσε ολοένα και πιο πολλούς ταξιδιώτες που αναζητούν τις καλές περιβαλλοντικές πρακτικές και επιθυμούν να συμμετέχουν σε βιωματική εκπαίδευση παραγωγής προϊόντων, πριν καταναλωθούν. Φέτος αναμένεται να ενισχυθεί το κομμάτι αυτό, ενώ στα σκαριά είναι και ένα νέο πρόγραμμα που θα ενισχύσει το μότο «think local - act global» του ομίλου. Όσον αφορά το ξενοδοχείο TUI MAGIC LIFE Candia Maris στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, έχει ανοίξει τις πόρτες του και υποδέχεται τους πρώτους επισκέπτες της σεζόν από τις 19 Απριλίου.
Κορύφωση αφίξεων από τον Ιούλιο
Με αφορμή το άνοιγμα των ξενοδοχείων και τις νέες επενδύσεις του Metaxa Hospitality Group, ο Ανδ. Μεταξάς δηλώνει ιδιαίτερα ενθουσιασμένος και ανυπόμονος να καλωσορίσει τους επισκέπτες με αναβαθμισμένες υποδομές και υπηρεσίες «πάντα με χαμόγελο και αγάπη για την αυθεντική, ελληνική φιλοξενία», όπως λέει, αφού βασικό μέλημα όλης της ομάδας του ομίλου είναι η διαρκής επιμονή στο όνειρο και στην τόλμη με στόχο την υλοποίηση νέων σχεδίων και τη διεύρυνση των επιχειρήσεων. «Υπάρχει μια αισιόδοξη ματιά. Βλέπουμε μια καλή ροή γενικότερα, ωστόσο, έχοντας βιώσει μια πολλαπλή κρίση κατά τα προηγούμενα έτη (σ.σ. πανδημία COVID-19, πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας, ενεργειακό), επηρεάζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό η λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων», αναφέρει σε επικοινωνία με το parapolitika.gr ο CEO του Metaxa Hospitality Group, Ανδρέας Μεταξάς.
Ερωτηθείς σχετικά με την εικόνα των κρατήσεων, δεν έχει ακόμα την πλήρη εικόνα, όμως αναμένει σταδιακή άνοδο, που θα κορυφωθεί τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. «Έχουμε αρκετές ελπίδες ότι η φετινή χρονιά θα αγγίξει τουλάχιστον τα περσινά επίπεδα», λέει και παρατηρεί πως οι βασικές αγορές για τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Κρήτη έρχονται από την κεντρική και βόρεια Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, το Ισραήλ και τη Γερμανία, ενώ προστίθεται και η Αμερική. «Είδαμε από το 2022 οτι αυξάνονται οι Αμερικανοί τουρίστες και πέραν από την Ελούντα έρχονται και στη δυτικότερη πλευρά του νησιού».
Τι αλλάζει στη Σαντορίνη
Στο πεδίο της Σαντορίνης, στην τελική φάση είναι τα έργα κατασκευή ενός νέου πεντάστερου ξενοδοχείου στην περιοχή της Οίας. Πρόκειται για το Santo Mine Oia Suites, το οποίο θα περιλαμβάνει 37 πολυτελείς σουίτες. Στην Οία, όπου ο όμιλος διατηρεί ήδη το πεντάστερο ξενοδοχείο Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa, οι πόρτες έχουν ανοίξει από τις 20 Απριλίου και σύμφωνα με τον Α. Μεταξά οι βασικές αγορές που θα απογειώσουν τη φετινή σεζόν αναμένονται από την Αμερική, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία, ενώ ανοδικά παρατηρεί να κινούνται οι αφίξεις από τη Λατινή Αμερική και τη Βραζιλία. Πλέον η γνωστή μονάδα θα λειτουργεί με τη νέα ονομασία Santo Pure Oia Suites & Villas και από τον Ιούνιο θα λειτουργήσουν είκοσι νέες σουίτες, ανεβάζοντας έτσι τη δυναμικότητά της μοναδας (83 σουίτες, 2 βίλες). Την ίδια ώρα, στην περιοχή βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο η κατασκευή δύο υπερπολυτελών βιλών συνολικής έκτασης 1.195 τ.μ.
Θα ξεκινήσουν να λειτουργούν από τον Ιούλιο, αυτόνομα, με τη σφραγίδα της ποιότητας του Metaxa Hospitality Group. Θα αποτελούνται από τέσσερα δωμάτια που θα έχουν δυνατότητα φιλοξενίας οκτώ ατόμων ή δεκαέξι στην περίπτωση που κάποιος θελήσει να κλείσει ενιαία τη διαμονή στις δύο βίλες. Όλα τα παραπάνω έργα αποτελούν το νεοσύστατο Santo Collection Resorts & Villas, συνολικής επένδυσης ύψους 27 εκατ. ευρώ. Σημαντική κίνηση για τη θέση του Metaxa Hospitality Group στην τουριστική αγορά της Σαντορίνης είναι το γεγονός ότι εδώ και έναν χρόνο ο όμιλος στρέφει το επενδυτικό του ενδιαφέρον στον συνεδριακό τουρισμό. Ηδη έχει προχωρήσει σε εγκαταστάσεις συνεδριακού χώρου (μικρά γκρουπ) στο Santo Collection Resorts & Villas, ενισχύοντας τις τάσεις της αγοράς που δείχνουν επαναφορά του business travel και μεγάλες προοπτικές για την Ελλάδα, που μπορεί να είναι ο νέος κορυφαίος προορισμός MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions).