Μετρό Θεσσαλονίκης: Θα αποκτήσει ακόμη 8 σταθμούς σε μεταγενέστερη φάση - Που θα βρίσκονται και πότε θα είναι έτοιμοι
Πρόκειται για την επέκταση προς τα βορειοδυτικά, στην οποία αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- ο πρωθυπουργός κατά την χθεσινή επίσκεψή του στο Μετρό
Ακόμη οκτώ σταθμούς θα αποκτήσει σε μεταγενέστερη φάση το Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Με τους Θεσσαλονικείς να μετράνε πλέον αντίστροφα για τα εγκαίνια λειτουργίας του Μετρό, η κυβέρνηση έχει τοποθετήσει σε περίοπτη θέση στην ατζέντα της την δημιουργία των σταθμών της επόμενης μέρας με στόχο την περαιτέρω εξυπηρέτηση περισσότερων πολιτών.
Πρόκειται για την επέκταση προς τα βορειοδυτικά, στην οποία αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την χθεσινή επίσκεψή του στο Μετρό.
Για την επέκταση στα δυτικά, η Αττικό Μετρό έχει ήδη υπογράψει σύμβαση για τις πρόδρομες εργασίες με την ΑΚΤΩΡ, με το αντικείμενο του διαγωνισμού να αφορά -μεταξύ άλλων- την εκπόνηση των απαραίτητων μελετών και την εκτέλεση των αρχαιολογικών και κυκλοφοριακών εργασιών.
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 24 μήνες, με με σημείο εκκίνησης των πρόδρομων εργασιών το τέρμιναλ στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η επέκταση στα βορειοδυτικά θα έχει μήκος γραμμής περίπου 11 χλμ. και θα περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
Η επέκταση προς Καλαμαριά, που υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί έως τον Ιούλιο του 2024, θα προσθέσει στο δίκτυο πέντε σταθμούς και σχεδόν 4,8 χιλιόμετρα γραμμής.
Με τους Θεσσαλονικείς να μετράνε πλέον αντίστροφα για τα εγκαίνια λειτουργίας του Μετρό, η κυβέρνηση έχει τοποθετήσει σε περίοπτη θέση στην ατζέντα της την δημιουργία των σταθμών της επόμενης μέρας με στόχο την περαιτέρω εξυπηρέτηση περισσότερων πολιτών.
Πρόκειται για την επέκταση προς τα βορειοδυτικά, στην οποία αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την χθεσινή επίσκεψή του στο Μετρό.
Για την επέκταση στα δυτικά, η Αττικό Μετρό έχει ήδη υπογράψει σύμβαση για τις πρόδρομες εργασίες με την ΑΚΤΩΡ, με το αντικείμενο του διαγωνισμού να αφορά -μεταξύ άλλων- την εκπόνηση των απαραίτητων μελετών και την εκτέλεση των αρχαιολογικών και κυκλοφοριακών εργασιών.
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 24 μήνες, με με σημείο εκκίνησης των πρόδρομων εργασιών το τέρμιναλ στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η επέκταση στα βορειοδυτικά θα έχει μήκος γραμμής περίπου 11 χλμ. και θα περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
- Επτάλοφος (Πλατεία Επταλόφου, Ελ.Βενιζέλου και Χαλκίδη, Αμπελόκηποι)
- Μενεμένη (Δενδροποτάμου και Αριστοτέλους/Ελευθερίου Βενιζέλου, Μενεμένη)
- Κορδελιό (28ης Οκτωβρίου και Καραολή-Δημητρίου, Γήπεδο Αγροτικού Αστέρα Ευόσμου)
- Εύοσμος (Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, Πεύκων, Πρωτομαγιάς, Αποστόλου και Γληνού)
- Ηλιούπολη (πρότερη ονομασία Ομόνοια) (Θεμιστοκλέους και Αυγέρη και Α'Πάροδος Γληνού και 9ης Μαίου, Εσωτερική Περιφερειακή, Ηλιούπολη)
- Σταυρούπολη (Λαγκαδά και Λυκούργου, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης)
- Πολίχνη (πρότερη ονομασία Αγία Βαρβάρα, οδός Δαβάκη, Σ.Ο.Α.,Στρατόπεδο Παύλου Μελά ή με εναλλακτική χωροθέτηση Λαγκαδά και Δαβάκη
- Νεάπολη (Πάρκο Ρουμανικών, Νεάπολη)
Η επέκταση προς Καλαμαριά, που υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί έως τον Ιούλιο του 2024, θα προσθέσει στο δίκτυο πέντε σταθμούς και σχεδόν 4,8 χιλιόμετρα γραμμής.