Ηράκλειο Κρήτης: Ιδιοκτήτες ανακάλυψαν ότι μεσίτης προσπαθούσε να πουλήσει την επιχείρησή τους χωρίς να το ξέρουν
Κάτω από την ανάρτησή του, ο ένας από τους καταστηματάρχες κατέστησε σαφές ότι πρόκειται για ανυπόστατη δημοσίευση και πως ήδη έχει κινηθεί νομικά
Μεσίτης στο Ηράκλειο Κρήτης φέρεται να χρησιμοποίησε φωτογραφία καταστήματος εστίασης το οποίο δεν είναι προς πώληση, προκειμένου να διαφημίσει την... υπόλοιπη πραμάτεια του.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται πως «ανέβασε» στα κοινωνικά δίκτυα αγγελία σύμφωνα με την οποία είχαν βάλει… πωλητήριο στο κατάστημα εστίασης που διατηρούσαν, ένα από τα γνωστότερα που λειτουργούν στην καρδιά της πόλης τα τελευταία 14 χρόνια!
Οι ιδιοκτήτες δέχθηκαν τηλεφωνήματα από φίλους και πελάτες του καταστήματος, οι οποίοι προσπαθούσαν να κατανοήσουν το λόγο για τον οποίο μια τόσο επιτυχημένη επιχείρηση έβαλε πωλητήριο.
Μάλιστα η τιμή που ζητούσε ο υποτιθέμενος πωλητής έφτανε τις 100.000 ευρώ, η οποία για το σημείο και την δυναμική της επιχείρησης χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά χαμηλή έως εξευτελιστική.
Μετά το πρώτο σοκ, όταν αντίκρισαν την αγγελία στα κοινωνικά δίκτυα, οι ιδιοκτήτες ξεκίνησαν να ψάχνουν τι είχε συμβεί, ενώ κινήθηκαν άμεσα και νομικά.
Όπως προέκυψε από τα πρώτα στοιχεία, ο υποτιθέμενος «πωλητής» χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη αγγελία ως δόλωμα για να προσελκύσει πελάτες και να προωθήσει προς πώληση άλλες επιχειρήσεις που πράγματι είχε στη διάθεση του.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται πως «ανέβασε» στα κοινωνικά δίκτυα αγγελία σύμφωνα με την οποία είχαν βάλει… πωλητήριο στο κατάστημα εστίασης που διατηρούσαν, ένα από τα γνωστότερα που λειτουργούν στην καρδιά της πόλης τα τελευταία 14 χρόνια!
Οι ιδιοκτήτες δέχθηκαν τηλεφωνήματα από φίλους και πελάτες του καταστήματος, οι οποίοι προσπαθούσαν να κατανοήσουν το λόγο για τον οποίο μια τόσο επιτυχημένη επιχείρηση έβαλε πωλητήριο.
Μάλιστα η τιμή που ζητούσε ο υποτιθέμενος πωλητής έφτανε τις 100.000 ευρώ, η οποία για το σημείο και την δυναμική της επιχείρησης χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά χαμηλή έως εξευτελιστική.
Μετά το πρώτο σοκ, όταν αντίκρισαν την αγγελία στα κοινωνικά δίκτυα, οι ιδιοκτήτες ξεκίνησαν να ψάχνουν τι είχε συμβεί, ενώ κινήθηκαν άμεσα και νομικά.
Όπως προέκυψε από τα πρώτα στοιχεία, ο υποτιθέμενος «πωλητής» χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη αγγελία ως δόλωμα για να προσελκύσει πελάτες και να προωθήσει προς πώληση άλλες επιχειρήσεις που πράγματι είχε στη διάθεση του.