ΟΑΣΑ: Τέλος εποχής για τα χάρτινα εισιτήρια – Με ηλεκτρονικό τρόπο οι πληρωμές
Τέλος τα χάρτινα εισιτήρια από τα λεωφορεία
Kαταργούνται το προσεχές διάστημα τα χάρτινα εισιτήρια στα λεωφορεία και πλέον ο νέος τρόπος πληρωμής θα είναι ηλεκτρονικός με κάρτες ή μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, Φώτης Νικολακόπουλος τονίζει για την επικείμενη κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου στα λεωφορεία ότι «για μας είναι πολύ θετικό ένας επιβάτης πλέον να μπορεί να χρησιμοποιεί την πιστωτική του κάρτα, να μπαίνει στο λεωφορείο και στο επικυρωτικό μηχάνημα να του αφαιρεί το αντίτιμο, το 1,20 του εισιτηρίου».
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο ίδιος αναφέρει πως «στο δίκτυο των λεωφορείων και τρόλεϊ, οι στάσεις είναι πάρα πολλές. Επομένως είναι πολύ δύσκολο σε κάθε στάση να υπάρχει κάτι να προμηθεύει τους επιβάτες εισιτήριο. Το αντίθετο γίνεται με τη ΣΤΑΣΥ, δηλαδή το μετρό και ηλεκτρικός σε κάθε στάση του έχει εκδοτήριο εισιτηρίων. Εμάς είναι αδύνατον γιατί είναι πάρα πολλές στάσεις.
Επομένως είναι πολύ θετικό – όπως είπαμε – ένας επιβάτης πλέον να μην ψάχνει εισιτήριο αλλά να χρησιμοποιεί την πιστωτική του κάρτα από την οποία να αφαιρείται το αντίτιμο του εισιτηρίου με αποτέλεσμα να μπορεί να επιβιβαστεί στο λεωφορείο».
Τα χάρτινα εισιτήρια, αν εφαρμοστεί το σύστημα πληρωμής με κάρτα, σχεδόν θα εκλείψουν. Θα υπάρχει μία εφαρμογή, την οποία ο επιβάτης θα μπορεί να «κατεβάσει» στο κινητό του, να μεταφέρει το αντίστοιχο χρηματικό ποσό και μέσω του NFC να φορτίσει την κάρτα του.
Ωστόσο, για τους πιο ηλικιωμένους θα παραμείνει ο παλαιός τρόπος του εισιτηρίου.
Το μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, Φώτης Νικολακόπουλος τονίζει για την επικείμενη κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου στα λεωφορεία ότι «για μας είναι πολύ θετικό ένας επιβάτης πλέον να μπορεί να χρησιμοποιεί την πιστωτική του κάρτα, να μπαίνει στο λεωφορείο και στο επικυρωτικό μηχάνημα να του αφαιρεί το αντίτιμο, το 1,20 του εισιτηρίου».
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο ίδιος αναφέρει πως «στο δίκτυο των λεωφορείων και τρόλεϊ, οι στάσεις είναι πάρα πολλές. Επομένως είναι πολύ δύσκολο σε κάθε στάση να υπάρχει κάτι να προμηθεύει τους επιβάτες εισιτήριο. Το αντίθετο γίνεται με τη ΣΤΑΣΥ, δηλαδή το μετρό και ηλεκτρικός σε κάθε στάση του έχει εκδοτήριο εισιτηρίων. Εμάς είναι αδύνατον γιατί είναι πάρα πολλές στάσεις.
Επομένως είναι πολύ θετικό – όπως είπαμε – ένας επιβάτης πλέον να μην ψάχνει εισιτήριο αλλά να χρησιμοποιεί την πιστωτική του κάρτα από την οποία να αφαιρείται το αντίτιμο του εισιτηρίου με αποτέλεσμα να μπορεί να επιβιβαστεί στο λεωφορείο».
Τα χάρτινα εισιτήρια, αν εφαρμοστεί το σύστημα πληρωμής με κάρτα, σχεδόν θα εκλείψουν. Θα υπάρχει μία εφαρμογή, την οποία ο επιβάτης θα μπορεί να «κατεβάσει» στο κινητό του, να μεταφέρει το αντίστοιχο χρηματικό ποσό και μέσω του NFC να φορτίσει την κάρτα του.
Ωστόσο, για τους πιο ηλικιωμένους θα παραμείνει ο παλαιός τρόπος του εισιτηρίου.