ΓΓ συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ στα Παραπολιτικά 90,1: Η πολιτική που ασκείται απαξιώνει τις αστικές συγκοινωνίες
Ο Λεωνίδας Σκουλός σημείωσε πως το τελευταίο λεωφορείο που μπήκε στην κυκλοφορία ήταν το 2008
Η πολιτική που ασκείται απαξιώνει τις αστικές συγκοινωνίες, δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες πρωί», με τον Βασίλη Σκουρή και τον Σωτήρη Ξενάκη, ο γενικός γραμματέας του συνδικάτου εργαζομένων του ΟΑΣΑ Λεωνίδας Σκούλος, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι το 2009 οι οδηγοί ήταν 5.555 και σήμερα 2.240.
Ο Λεωνίδας Σκουλός σημείωσε πως το τελευταίο λεωφορείο που μπήκε στην κυκλοφορία ήταν το 2008.
Ακόμα, επισήμανε πως σήμερα κυκλοφορούν 850 λεωφορεία, ενώ θα έπρεπε να είναι στους δρόμους 1.100 λεωφορεία.
Ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ , κος Λεωνίδας Σκούλος, μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες πρωί» με τους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή.
Αναφορικά με τον στόλο των λεωφορείων, είπε: «Το 2009 ήταν 5.555 οδηγοί σήμερα είναι 2.240. Η πολιτική η οποία ασκείται από το 2015 και μετά απαξιώνει τις αστικές συγκοινωνίες μέρα με την ημέρα».
«Το τελευταίο λεωφορείο που πήραμε ήταν φυσικού αερίου και ήταν του 2008. Τα διπλά λεωφορεία της γραμμής 550 για παράδειγμα μπορεί να είναι και του 1995 του 1998», πρόσθεσε.
«Πρέπει να βγαίνουν 2.016 βάρδιες την ημέρα δηλαδή 2.016 οδηγοί πρέπει να δουλεύουν πρωί και απόγευμα, αυτή τη στιγμή λείπουν 250 με 300 βάρδιες την ημέρα οπότε πάμε σε 1.700 βάρδιες. 850 λεωφορεία κυκλοφορούν την ημέρα που πριν από λίγο καιρό κυκλοφορούσαν 1.100. Η δέσμευση της κυβέρνησης είναι για 1.300 λεωφορεία εδώ και πέντε με έξι χρόνια. Η αγορά λεωφορείων έρχεται ακόμη», συμπλήρωσε.
Αναφερόμενος στα λεωφορεία νέας τεχνολογίας που περιμένουν ότι θα έρθουν τον Μάρτιο, είπε: «Θα έρθουν αυτά τα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία έχουν διάφορα προβλήματα, αντέχουν οι μπαταρίες να βγάλουν 18 ώρες στο δρόμο; Το θέμα είναι αν υπάρχει τεχνογνωσία από τους τεχνίτες οι οποίοι θα πρέπει να εκπαιδευτούν πάνω σε αυτά τα οχήματα. Επίσης τα οχήματα αυτά θα πάνε σε δύο αμαξοστάσια στον Πειραιά και στο Μπραχάμι και για να ξέρετε σε κάθε βάση λεωφορείου που θα πρέπει να παρκάρει θέλουμε μιάμιση θέση παρκινγκ οπότε καταλαβαίνετε ότι έχουμε και θέμα χωροταξικό στα αμαξοστάσια. Δεν νομίζω ότι το υπολογίσανε γιατί έχουμε πάει σε μια τακτική ότι εφόσον τα επιχορηγεί η ΕΕ εμείς πρέπει να τα πάρουμε πρέπει όμως να έχουμε φτιάξει τις συνθήκες, πρέπει να έχουμε φτιάξει τα αμαξοστάσια. Τώρα προσπαθούν να φτιάξουν τις βάσεις για μπορούν να φορτίζουν τα λεωφορεία».
Ο Λεωνίδας Σκουλός σημείωσε πως το τελευταίο λεωφορείο που μπήκε στην κυκλοφορία ήταν το 2008.
Ακόμα, επισήμανε πως σήμερα κυκλοφορούν 850 λεωφορεία, ενώ θα έπρεπε να είναι στους δρόμους 1.100 λεωφορεία.
Η συνέντευξη του Λεωνίδα Σκούλου στα Παραπολιτικά 90,1
Ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ , κος Λεωνίδας Σκούλος, μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες πρωί» με τους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή.Αναφορικά με τον στόλο των λεωφορείων, είπε: «Το 2009 ήταν 5.555 οδηγοί σήμερα είναι 2.240. Η πολιτική η οποία ασκείται από το 2015 και μετά απαξιώνει τις αστικές συγκοινωνίες μέρα με την ημέρα».
«Το τελευταίο λεωφορείο που πήραμε ήταν φυσικού αερίου και ήταν του 2008. Τα διπλά λεωφορεία της γραμμής 550 για παράδειγμα μπορεί να είναι και του 1995 του 1998», πρόσθεσε.
«Πρέπει να βγαίνουν 2.016 βάρδιες την ημέρα δηλαδή 2.016 οδηγοί πρέπει να δουλεύουν πρωί και απόγευμα, αυτή τη στιγμή λείπουν 250 με 300 βάρδιες την ημέρα οπότε πάμε σε 1.700 βάρδιες. 850 λεωφορεία κυκλοφορούν την ημέρα που πριν από λίγο καιρό κυκλοφορούσαν 1.100. Η δέσμευση της κυβέρνησης είναι για 1.300 λεωφορεία εδώ και πέντε με έξι χρόνια. Η αγορά λεωφορείων έρχεται ακόμη», συμπλήρωσε.
Αναφερόμενος στα λεωφορεία νέας τεχνολογίας που περιμένουν ότι θα έρθουν τον Μάρτιο, είπε: «Θα έρθουν αυτά τα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία έχουν διάφορα προβλήματα, αντέχουν οι μπαταρίες να βγάλουν 18 ώρες στο δρόμο; Το θέμα είναι αν υπάρχει τεχνογνωσία από τους τεχνίτες οι οποίοι θα πρέπει να εκπαιδευτούν πάνω σε αυτά τα οχήματα. Επίσης τα οχήματα αυτά θα πάνε σε δύο αμαξοστάσια στον Πειραιά και στο Μπραχάμι και για να ξέρετε σε κάθε βάση λεωφορείου που θα πρέπει να παρκάρει θέλουμε μιάμιση θέση παρκινγκ οπότε καταλαβαίνετε ότι έχουμε και θέμα χωροταξικό στα αμαξοστάσια. Δεν νομίζω ότι το υπολογίσανε γιατί έχουμε πάει σε μια τακτική ότι εφόσον τα επιχορηγεί η ΕΕ εμείς πρέπει να τα πάρουμε πρέπει όμως να έχουμε φτιάξει τις συνθήκες, πρέπει να έχουμε φτιάξει τα αμαξοστάσια. Τώρα προσπαθούν να φτιάξουν τις βάσεις για μπορούν να φορτίζουν τα λεωφορεία».