Μηνάς Δερμάτης στα Παραπολιτικά 90,1: Οι οδηγοί των φορτηγών τρώνε ατελείωτες εργατοώρες στον Κηφισό, τα αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά, οι δρόμοι δεν φτάνουν
Τι είπε ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Επαγγελματιών οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Ελλάδας Μηνάς Δερμάτης για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού
Οι οδηγοί των φορτηγών τρώνε ατελείωτες εργατοώρες στον Κηφισό. Το πρόβλημα μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο, δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή “Εκείνη και εγώ”, με τον Θανάση Φουσκίδη και τη Στέλλα Γκαντώνα, ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Επαγγελματιών οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Ελλάδας Μηνάς Δερμάτης.
Με αφορμή τη μεγάλη έρευνα των Παραπολιτικών 90,1 «Κηφισός ώρα μηδέν» ο Μηνάς Δερμάτης ανέφερε: “Οι οδηγοί των φορτηγών τρώνε ατελείωτες εργατοώρες στον Κηφισό. Το πρόβλημα μεγαλώνει συνέχεια, κάθε χρόνο μεγαλώνει, τα αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά, οι δρόμοι δεν φτάνουν”.
Όπως εξήγησε “οι οδηγοί έτσι όπως έχει καταντήσει το σύστημα μπορεί να βρεθούν στον Κηφισό 1,5 και 2 ώρες αναλόγως γιατί το βασικό πρόβλημα του Κηφισού είναι οι έξοδοι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται στην έξοδο της Αχαρνών με την έννοια ότι στις Τρεις Γέφυρες είναι πέντε λωρίδες, η μια είναι έξοδος για την Αχαρνών όλοι οι οδηγοί είμαστε πονηροί και έξυπνοι πάμε από δεξιά και μετά μπαίνουμε αριστερά τις δύο λωρίδες οπότε κάνουμε μια ουρά χιλιομέτρων. Θα πρέπει να γίνει μια αερογέφυρα στην έξοδο της Αχαρνών. Επίσης το άλλο πρόβλημα είναι στην κάθοδο του Κηφισού για τον Πειραιά με την μικρή αερογέφυρα που βγαίνει στην παλιά Ποσειδώνος και στο τέλος της Ποσειδώνος υπάρχει φανάρι, άλλη ελληνική εξυπνάδα αυτό, και έτσι δημιουργείται πρόβλημα. 90 δευτερόλεπτα το φανάρι η ουρά είναι 1,5 χιλιόμετρο.
Αναφερόμενος στα μέτρα που πρέπει να ληφθούν ο Μηνάς Δερμάτης είπε: “Όταν παίρνουν αποφάσεις ας ρωτούν και κάποιους ανθρώπους που είναι κάθε μέρα στην κίνηση και γνωρίζουν τα προβλήματα. Να τους πουν «που είναι το βασικό πρόβλημά μας και γιατί γίνεται όλο αυτό;» Βγάλαμε λεει Αστυνομία και μοτοσικλετιστές στον Κηφισό, να κάνουν τι να γράφουν τα αμάξια; Δεν είναι θέμα Τροχαίας αυτά τα πράγματα, αυτά είναι θέμα απελευθέρωσης του όγκου και πρέπει εκεί να βρουν τις λύσεις.”