Ναυάγιο στη Λέσβο: Σε "μαύρη λίστα" το πλοίο Raptor – Εξετάζεται η μεταφορά ύποπτου φορτίου
Τα δεδομένα που εξετάζονται γύρω από το ναυάγιο που σημειώθηκε ανοιχτά της Λέσβου
Όσα ερευνούν οι Αρχές γύρω από το ναυάγιο που σημειώθηκε ανοιχτά της Λέσβου παρουσίασε στο Μega ο Βασίλης Λαμπρόπουλος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, και το πλοίο και η εταιρεία είναι στη «μαύρη λίστα» ελέγχου της ναυσιπλοΐας για διάφορους λόγους.
Οπως εξήγησε ο δημοσιογράφος, ένας από τους λόγους που ήταν σε «black list» το πλοίο είναι η σημαία από τις Κομόρες που φέρει. Στη συνέχεια επανειλημμένοι έλεγχοι σε αυτό το πλοίο έχουν καταδείξει ότι προχωρεί σε σειρά παραβιάσεων και παρανομιών.
Ένα παράδειγμα καταγράφεται τον περασμένο Αύγουστο στη Βουλγαρία. Έγινε έλεγχος στο συγκεκριμένο πλοίο και διαπιστώθηκαν συνολικά 65 παραβάσεις. Δεν είχε πιστοποιητικό ο πλοίαρχος, ο αντιπλοίαρχος αλλά και μέλη του πληρώματος.
Το κυριότερο όμως όλων είναι ότι υπήρχε αναντιστοιχία των δηλωμένων καυσίμων και κατανάλωσης καυσίμων, δείγμα ότι το πλοίο είχε κι άλλα καύσιμα προκειμένου να κάνει κι επιπλέον δρομολόγια.
Στο συγκεκριμένο ταξίδι είχε αποδειχθεί ότι έκανε κι άλλες στάσεις το πλοίο και συναντούσε άλλα πλοία εν μέσω θαλάσσης. Όταν ρωτήθηκε ο πλοίαρχος γι’ αυτές τις στάσεις, είχε απαντήσει «δυστυχώς ο αγοραστής του ξηρού φορτίου αποσύρθηκε και ψάχναμε εν μέσω θαλάσσης άλλους αγοραστές».
Επιπλέον πλοίο της ίδιας εταιρείας είχε βυθιστεί στην Κίσσαμο Χανίων.
Ναυάγιο στη Λέσβο: Οι πολλές παραβιάσεις του πλοίου Raptor στο παρελθόν
Οπως εξήγησε ο δημοσιογράφος, ένας από τους λόγους που ήταν σε «black list» το πλοίο είναι η σημαία από τις Κομόρες που φέρει. Στη συνέχεια επανειλημμένοι έλεγχοι σε αυτό το πλοίο έχουν καταδείξει ότι προχωρεί σε σειρά παραβιάσεων και παρανομιών.
Ένα παράδειγμα καταγράφεται τον περασμένο Αύγουστο στη Βουλγαρία. Έγινε έλεγχος στο συγκεκριμένο πλοίο και διαπιστώθηκαν συνολικά 65 παραβάσεις. Δεν είχε πιστοποιητικό ο πλοίαρχος, ο αντιπλοίαρχος αλλά και μέλη του πληρώματος.
Το κυριότερο όμως όλων είναι ότι υπήρχε αναντιστοιχία των δηλωμένων καυσίμων και κατανάλωσης καυσίμων, δείγμα ότι το πλοίο είχε κι άλλα καύσιμα προκειμένου να κάνει κι επιπλέον δρομολόγια.
Στο συγκεκριμένο ταξίδι είχε αποδειχθεί ότι έκανε κι άλλες στάσεις το πλοίο και συναντούσε άλλα πλοία εν μέσω θαλάσσης. Όταν ρωτήθηκε ο πλοίαρχος γι’ αυτές τις στάσεις, είχε απαντήσει «δυστυχώς ο αγοραστής του ξηρού φορτίου αποσύρθηκε και ψάχναμε εν μέσω θαλάσσης άλλους αγοραστές».
Επιπλέον πλοίο της ίδιας εταιρείας είχε βυθιστεί στην Κίσσαμο Χανίων.