Θεσσαλονίκη: Κάθειρξη 16 ετών και 6 μηνών στον 27χρονο οδηγό για τη φονική παράσυρση της Έμμας
Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, για εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και για οδήγηση χωρίς άδεια
Συνολική ποινή κάθειρξης 16 ετών και 6 μηνών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον 27χρονο οδηγό του αυτοκινήτου που παρέσυρε και εγκατέλειψε στην άσφαλτο την 21χρονη Έμμα τα ξημερώματα της 22ης Νοεμβρίου 2022 στη Θεσσαλονίκη.
Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, για εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και για οδήγηση χωρίς άδεια.
*Διαβάστε εδώ: Δίκη για τον θάνατο Έμμας: Ομόφωνα ένοχος χωρίς ελαφρυντικό ο οδηγός που σκότωσε την 21χρονη
Το δικαστήριο απέρριψε τον υπερασπιστικό ισχυρισμό για μετατροπή της κατηγορίας για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και δεν αναγνώρισε στον 27χρονο κανένα ελαφρυντικό, ενώ αποφάσισε η έφεσή του να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής.
Κατά την αγόρευσή της, η εισαγγελική λειτουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο κατηγορούμενος οδηγός έτρεχε πάνω από το νόμιμο όριο ταχύτητας, αλλιώς -όπως είπε- δεν θα εκσφενδόνιζε την πεζή στον αέρα.
«Δεν έτρεχε ούτε με 104 χλμ./ώρα (σ.σ.: όπως εκτίμησε ο πραγματογνώμονας), αλλά ούτε με 55 χλμ./ώρα (σ.σ.: σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο). Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η ταχύτητα ήταν σημαντική για να προκαλέσει αυτές τις βλάβες», σημείωσε.
Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, για εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και για οδήγηση χωρίς άδεια.
*Διαβάστε εδώ: Δίκη για τον θάνατο Έμμας: Ομόφωνα ένοχος χωρίς ελαφρυντικό ο οδηγός που σκότωσε την 21χρονη
Το δικαστήριο απέρριψε τον υπερασπιστικό ισχυρισμό για μετατροπή της κατηγορίας για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και δεν αναγνώρισε στον 27χρονο κανένα ελαφρυντικό, ενώ αποφάσισε η έφεσή του να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής.
Κατά την αγόρευσή της, η εισαγγελική λειτουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο κατηγορούμενος οδηγός έτρεχε πάνω από το νόμιμο όριο ταχύτητας, αλλιώς -όπως είπε- δεν θα εκσφενδόνιζε την πεζή στον αέρα.
«Δεν έτρεχε ούτε με 104 χλμ./ώρα (σ.σ.: όπως εκτίμησε ο πραγματογνώμονας), αλλά ούτε με 55 χλμ./ώρα (σ.σ.: σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο). Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η ταχύτητα ήταν σημαντική για να προκαλέσει αυτές τις βλάβες», σημείωσε.