Βόλος: Έκλεψαν την πιστωτική κάρτα νεαρής Βολιώτισσας και… τζόγαραν
Βρέθηκε να χρωστάει χρήματα σε στοιχηματική εταιρία του εξωτερικού
Το φυσάει και δεν κρυώνει…μία νεαρή Βολιώτισσα, που απ’ εκεί που δεν ήξερε τι θα πει τζόγος βρέθηκε να χρωστάει σε στοιχηματική εταιρεία του εξωτερικού ένα σεβαστό για τις δυνατότητές της ποσό.
Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα μήνα, όποτε η ίδια επέστρεφε από την εμπορική αγορά όπου είχε πάει για ψώνια και διαπίστωσε ότι η πιστωτική της κάρτα και το κινητό της έκαναν φτερά…
Αμέσως έκανε δήλωση απώλειας στην τράπεζα και ζήτησε την αντικατάσταση της κάρτας, ενώ παράλληλα φρόντισε να αντικαταστήσει και το κινητό της διατηρώντας τον ίδιο αριθμό. Μέχρι εκεί τίποτα δεν προμήνυε τι θα ακολουθούσε. Πριν από λίγες μέρες έλαβε μήνυμα στο ηλεκτρονικό της ταχυδρομείο (ήταν συνδεδεμένο με το κινητό της) από στοιχηματική εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, με το οποίο ενημερωνόταν ότι οφείλει ποσό 1.000 ευρώ και πρέπει να το καταβάλλει άμεσα. Επρόκειτο για το «αντίτιμο» των προβλέψεων που δήθεν είχε κάνει σε αγώνες του εξωτερικού, αλλά ατύχησε διότι έχασε και έπρεπε να πληρώσει το ατυχές τζογάρισμα.
Η νεαρή κοπέλα όπως ήταν φυσικό έμεινε «στήλη άλατος». Προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί. Η ίδια δεν είχε παίξει ποτέ στοίχημα, ούτε κανένα άλλο παιχνίδι τζόγου διαδικτυακά. Το γεγονός ότι στο ηλεκτρονικό μήνυμα που έλαβε περιλαμβανόταν τα στοιχεία του κινητού της και της πιστωτικής της κάρτας, την έβαλαν σε σκέψεις.
Συνειδητοποίησε ότι είχε πέσει θύμα κλοπής. Κάποιος ή κάποιοι άγνωστο πώς κατάφεραν να της αρπάξουν την πιστωτική κάρτα και το κινητό, δίχως να γίνουν αντιληπτοί. Πιθανολογείται ότι στη συνέχεια κατάφεραν να «σπάσουν» τους κωδικούς και ανενόχλητοι τζόγαραν ηλεκτρονικά σε βάρος… όμως ξένης τσέπης.
Η παθούσα σκέφτηκε να επικοινωνήσει με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να ζητήσει συνδρομή για να εντοπιστούν τα ίχνη του ή των χρηστών της κάρτας και του κινητού της, που βρήκαν τον τρόπο να τζογάρουν στην «πλάτη» της, με αποτέλεσμα τώρα να καλείται να καταβάλλει το ποσό των 1.000 ευρώ.
Αποθαρρύνθηκε όμως, διότι όταν έγινε προσπάθεια επικοινωνίας τηλεφωνικά με την υποτιθέμενη εταιρεία δεν βρέθηκε άκρη, ενώ τα ηλεκτρονικά μηνύματα που εστάλησαν ως απάντηση στο αίτημα για αποπληρωμή του χρέους γύρισαν πίσω…, με την ένδειξη ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι λάθος και πως δεν υπάρχει.
Πηγή: taxydromos.gr