Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Δαμασκηνός: Η Εκκλησία αναγνωρίζει μόνο το ιερό μυστήριο του γάμου το οποίο με τη χάρη του Θεού ενώνει άνδρα και γυναίκα
Η δήλωση του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Δαμασκηνού, για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών
Εν αναμονή της θέσης της Ιεράς Συνόδου αναφορικά με το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια βρίσκονται άπαντες, από τη στιγµή που ο πρωθυπουργός άνοιξε τα χαρτιά του και υπουργοί θα αρχίσουν να δίνουν σταδιακά λεπτοµέρειες.
Διαβάστε σχετικά: Μητροπολίτης Δράμας: Θα αποδειχθεί από έρευνες ότι βλάπτεται το παιδί εάν έχουμε δύο μπαμπάδες και δύο μαμάδες
Σε τηλεοπτική συνέντευξη στην ΕΡΤ προ ημερών ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατέστησε γνωστά τα σχέδιά του για τον πολιτικό γάµο και την τεκνοθεσία των οµόφυλων ζευγαριών.
Από την πλευρά του ο Αρχιεπίσκοποες Ιερώνυμος, µία ηµέρα νωρίτερα ερωτώμενος σχετικά ανέφερε ότι θα περιµένει τη γραµµή της πολιτείας και στη συνέχεια θα πάρει θέση.
Τα µηνύµατα που εκπέµπονται από Μητροπόλεις ανά την Ελλάδα, µετά και την εγκύκλιο που είχε σταλεί τον περασµένο ∆εκέµβριο, είναι συγκεχυµένα. Μεταξύ των ιεραρχών υπάρχουν εκείνοι που τηρούν σαφέστατα αρνητική στάση, µε αιχµή της κριτικής τους το θέµα της τεκνοθεσίας, ενώ υπάρχουν και εκείνοι που αναµένουν την Ιερά Σύνοδο έτσι ώστε η άποψη που θα διατυπωθεί και θα εκφράζεται να είναι ενιαία.
Το agrinionews.gr δημοσίευσε επιστολή του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας, κ. Δαμασκηνού, όπου ο ίδιος τοποθετήθηκε επί του ζητήματος, καθότι εξάλλου αρκετοί Μητροπολίτες έχουν εκφράσει άποψη.
Ολόκληρη η δήλωση του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας, κ. Δαμασκηνού για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών:
‘’Η θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος σε σχέση με το επικείμενο νομοσχέδιο της Κυβέρνησης για τα ομόφυλα ζευγάρια είναι ξεκάθαρη, αδιαπραγμάτευτη και αμετακίνητη. Η Εκκλησία αναγνωρίζει μόνο το ιερό μυστήριο του γάμου το οποίο με τη χάρη του Θεού ενώνει με τα ιερά δεσμά του έναν άνδρα και μία γυναίκα.
Η Εκκλησία αναγνωρίζει και θεωρεί θεοΐδρυτο το θεσμό της οικογένειας, μέσα στον οποίο ο σύζυγος και η σύζυγος καλούνται να βιώσουν την εν Χριστώ τελείωση αλλά και να διακονίσουν το μυστήριο της τεκνοποιίας.
Η Εκκλησία θεωρεί μόνο την γονεϊκή παρουσία ενός πατέρα και μίας μητέρας μέσα στην οικογένεια ως απόλυτη εγγύηση για την ολοκληρωμένη και ασφαλή ανατροφή και διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Οτιδήποτε άλλο η Εκκλησία δεν μπορεί να το αναγνωρίσει και το θεωρεί ως άλλον έναν τρόπο για να πληγεί ο θεσμός της οικογένειας με ότι αρνητικό αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική συνοχή και ευημερία’’.