Μητροπολίτης Γαβριήλ: Η αναπαραγωγή παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια "είναι παρά φύσιν και κατά φύσιν"
"Το μέτρο στην εποχή μας χάνεται και φυσικά χάνεται η χριστιανική διδασκαλία. Όταν λοιπόν, στην εποχή μας ξεκινά αυτός ο διάλογος για να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε δικαιώματα σε πρόσωπα του ιδίου φύλου, καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για κάτι το οποίο είναι ξένο, από τη χριστιανική διδασκαλεία", αναφέρει ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδέλφειας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος
Για το μυστήριο του γάμου και την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια μίλησε ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδέλφειας, Ηρακλείου και Χαλκδηνόνος, Γαβριήλ, ο οποίος αναφέρει ότι είναι κατά φύσιν και παρά φύσιν η αναπαρωγή παιδιών από ανθρώπους του ιδίου φύλου.
Όσον αφορά τις επιθυμίες του ανθρώπου επισημαίνει ότι "είναι ένα γεγονός το οποίο συνδέεται με την ελεύθερη βούλησή του, αλλά δεν πρέπει να ταυτίζεται το δικαίωμα με την επιθυμία".
Ο Μητροπολίτης Γαβριήλ εξηγεί την άποψη του για την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια μέσω του Αποστολικού Αναγνώσματος του Απόστολου Παύλου.
"Μιλάμε για μία προσπάθεια να απενοχοποιηθεί η διαδικασία της αμαρτίας"
Δείτε το βίντεο του Μητροπολίτη Γαβριήλ
View this post on Instagram
"Το μέτρο στην εποχή μας χάνεται και φυσικά χάνεται η χριστιανική διδασκαλία. Όταν λοιπόν, στην εποχή μας ξεκινά αυτός ο διάλογος για να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε δικαιώματα σε πρόσωπα του ιδίου φύλου, καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για κάτι το οποίο είναι ξένο, από τη χριστιανική διδασκαλεία.
Δεν σημαίνει αγαπητοί μου αδελφοί, ότι όποια επιθυμία έχω ταυτόχρονα είναι και δικαίωμα μου. Δεν πρέπει να ταυτίζεται το δικαίωμα με την επιθυμία.
Είναι άλλο πράγμα να εκδηλώνω την οποιαδήποτε επιθυμία και να την τιθασεύω μέσα από τη διαδικασία της Εκκλησίας και της διδασκαλίας της και άλλο πράγμα αυτή η επιθυμία να καθίσταται δικαίωμα και να πρέπει το δικαίωμα αυτό να το σεβαστούν όλοι οι άλλοι.
Το οποίο δικαίωμα μπορεί για εμένα να φαντάζει ότι είναι ξεκάθαρο, αλλά για τον άλλον όμως είναι μία απίστευτη παραβίωση των δικών του δικαιωμάτων. Θυμάμαι ένα πρόσωπο της ΛΟΤΑΚΙ κοινότητας, ρώτησε δημόσια «εφόσον μου αρέσουν οι άντρες, γιατί να μην παντρευτώ έναν άντρα και γιατί να μην κάνω παιδιά;». Μα γιατί η φύση σου δεν επιτρέπει αυτό το πράγμα.
Πιστεύεις δεν πιστεύεις στον Θεό, κοίταξε πάνω απ’ όλα το βιολογικό κομμάτι. Σου επιτρέπει η φύση να αναπαραχθείς με έναν άντρα; Δεν γίνεται αυτό το πράγμα. Είναι κάτι το οποίο υπερβαίνει τη φύση, είναι κατά φύσιν, είναι παρά φύσιν.
Ο γάμος για την Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η ένωση εν Χριστώ, ανδρός και γυναικός, γιατί ο Χριστός δημιούργησε δύο φύλλα, άντρα και γυναίκα. Και όταν αυτοί οι δύο άνθρωποι εν Χριστώ ενώνονται, όπως ο Χριστός ευλόγησε τον γάμο στην Κανά της Γαλιλαίας, για να μπορέσει πλέον αυτή η σύνδεση δύο ανθρώπων, ανδρός και γυναικός, να γίνει ένα πράγμα, δύο ψυχές να μπουν σε ένα σώμα και στη μέση ο Χριστός, όπου αυτή πλέον η ένωση των ανθρώπων τους οδηγεί στον Παράδεισο, τους οδηγεί στην αιωνιότητα, τους οδηγεί στο να μπορέσουν να ζήσουν όπως την ζωή αυτοί ζουν μαζί, να ζήσουν και στην αιωνιότητα κοντά στον Ιησού Χριστό. Αυτό είναι με απλά λόγια για την Ορθόδοξη Εκκλησία η έννοια του γάμου.
Ο Απόστολος Παύλος στο Αποστολικό Ανάγνωσμα μιλάει για την κακή επιθυμία. Η επιθυμία στον άνθρωπο είναι ένα γεγονός το οποίο συνδέεται με την ελεύθερη βούλησή του. Έχουμε επιθυμίες. Είτε αυτές είναι αδιάβλητες, είτε αυτές είναι διαβλητές. Και πάλι σε αυτές η Εκκλησία βάζει προϋποθέσεις όταν ξεπερνούν την έννοια του μέτρου.
Δεν υπάρχει αμαρτία που να μπορεί να κολλήσει το έλεος και τη φιλανθρωπία του Θεού. Μας το λέει ο Μέγας Βασίλειος. Ουκ έστιν αμαρτία νικώσα και του Θεού φιλανθρωπία. Η μόνη αμαρτία που δεν μπορεί να συγχωρέσει ο Θεός είναι η αμετανοησία. Τίποτα άλλο. Όλα τα άλλα τα συγχωρεί ο Θεός. Φτάνει να το ζητήσουμε από εκείνον.
Εν προκειμένω λοιπόν μιλάμε για μία αμαρτία, μιλάμε για ένα γεγονός το οποίο μπαίνει στη ζωή των ανθρώπων και μιλάμε για μία προσπάθεια να απενοχοποιηθεί η διαδικασία της αμαρτίας. Δεν μπορεί να το δεχθεί αυτό η Εκκλησία.
Θα αλλοτριώσουμε τον πυρήνα. Θα αλλοτριώσουμε το κύτταρο το οποίο είναι η οικογένεια μέσα από το οποίο γεννηθήκαμε όλοι. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα μία εξατομικευμένη θεώρηση των δικαιωμάτων κάποιων περιπτώσεων που ενδεχομένως να πρέπει να τα δούμε και άλλο πράγμα να αλλοιώσουμε το ταυτότικο στοιχείο της Εκκλησίας που είναι η οικογένεια, που είναι ο γάμος που είναι η σχέση μεταξύ ανδρός και γυναικός".