Τέμπη: Χωρίς τηλεδιοίκηση το τμήμα Λιανοκλάδι - Λάρισα έναν χρόνο μετά την τραγωδία - "Δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα"
«Ο Ντάνιελ έφερε πισωγύρισμα»
Όπως αποκάλυψε ο μηχανοδηγός Γιώργος Μανώλης, στις 26 Μαρτίου 2021 είχε αποσταλεί έγγραφο σχετικά με τα ζητήματα ασφαλείας και επικοινωνίας στον σιδηρόδρομο
Χωρίς τηλεδιοίκηση παραμένει μεγάλο μέρος του σιδηροδρόμου, και συγκεκριμένα το τμήμα Λιανοκλάδι – Λάρισα, έναν χρόνο μετά την τραγωδία των Τεμπών που συγκλόνισε την Ελλάδα.
«Η τραγωδία των Τεμπών άφησε πίσω της ένα συλλογικό τραύμα», τόνισε στο MEGA ο μηχανοδηγός Γιώργος Μανώλης, συμπληρώνοντας πως οι πολίτες έναν χρόνο μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα αποφεύγουν να κάθονται στα πρώτα βαγόνια των αμαξοστοιχιών.
Ως προς τα επίπεδα ασφαλείας ανέφερε πως έγιναν προσπάθειες για να ενεργοποιηθεί η τηλεδιοίκηση της Λάρισας, ενώ έγιναν έργα και στον υπόλοιπο άξονα του σιδηροδρόμου. Η κακοκαιρία Ντάνιελ ωστόσο προκάλεσε μεγάλη καταστροφή και έκτοτε δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λιανοκλάδι ο Λάρισα.
«Ο Ντάνιελ έφερε πισωγύρισμα. Ως ένα βαθμό υπάρχει βελτίωση τις επικοινωνίες. Μπαίνοντας στο τούνελ των Τεμπών επιστρέφοντας από τη Θεσσαλονίκη μας φωνάζει η τηλεδιοίκηση της Λάρισας για το πως θα συνεχίσουμε. Πριν από ένα χρόνο δεν υπήρχε», είπε ο μηχανοδηγός Γιώργος Μανώλης.
Και συνέχισε: «Ο χώρος της τηλεδιοίκησης της Λάρισας πέρυσι ήταν ένα γιαπί, σήμερα υπάρχει και είναι λειτουργικός. Μετά τον Ντάνιελ δεν υπάρχει η κάλυψή της μέχρι και το σημείο του Ευαγγελισμού, όπου περνάμε με αριθμό που δίνει η τηλεδιοίκηση. Η τηλεδιοίκηση καλύπτει από τον Ευαγγελισμό και πάνω μέχρι τη Θεσσαλονίκη».
Όπως ανέφερε ο ίδιος, δεν υπάρχει μέχρι στιγμής χρονοδιάγραμμα για το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Όπως αποκάλυψε ο κ. Μανώλης, στις 26 Μαρτίου 2021 είχε αποσταλεί έγγραφο σχετικά με τα ζητήματα ασφαλείας και επικοινωνίας στον σιδηρόδρομο, όπου γίνεται λόγος για ζητήματα που είχαν προκύψει στην καθημερινή κυκλοφορία και αφορούσαν ασαφείς εντολές προς τους μηχανοδηγούς από τον διαχειριστή της δομής.
«Υπήρχε ασάφεια στις εντολές εκείνο το βράδυ. Οι μηχανοδηγοί ρώτησαν για δεύτερη φορά και μετά έγινε ό,τι έγινε», είπε.
«Ο κος Γενηδούνιας, ο τότε πρόεδρος του σωματείου μας, είχε ότι πει ότι αρκούσαν απλώς τα φωτοσήματα για να αποτραπεί το δυστύχημα. Ακούσαμε δυστυχώς ανθρώπους στην εξεταστική επιτροπή να λένε ότι κανένα σύστημα ασφάλειας δεν εγγυούταν ότι δεν θα συνέβαινε αυτό. Είναι το πιο χυδαίο ψέμα που έχουμε ακούσει αυτό το διάστημα», κατέληξε ο Γιώργος Μανώλης.
«Η τραγωδία των Τεμπών άφησε πίσω της ένα συλλογικό τραύμα», τόνισε στο MEGA ο μηχανοδηγός Γιώργος Μανώλης, συμπληρώνοντας πως οι πολίτες έναν χρόνο μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα αποφεύγουν να κάθονται στα πρώτα βαγόνια των αμαξοστοιχιών.
Ως προς τα επίπεδα ασφαλείας ανέφερε πως έγιναν προσπάθειες για να ενεργοποιηθεί η τηλεδιοίκηση της Λάρισας, ενώ έγιναν έργα και στον υπόλοιπο άξονα του σιδηροδρόμου. Η κακοκαιρία Ντάνιελ ωστόσο προκάλεσε μεγάλη καταστροφή και έκτοτε δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λιανοκλάδι ο Λάρισα.
«Ο Ντάνιελ έφερε πισωγύρισμα. Ως ένα βαθμό υπάρχει βελτίωση τις επικοινωνίες. Μπαίνοντας στο τούνελ των Τεμπών επιστρέφοντας από τη Θεσσαλονίκη μας φωνάζει η τηλεδιοίκηση της Λάρισας για το πως θα συνεχίσουμε. Πριν από ένα χρόνο δεν υπήρχε», είπε ο μηχανοδηγός Γιώργος Μανώλης.
Τέμπη: «Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής χρονοδιάγραμμα για το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα» λέει μηχανοδηγός
Και συνέχισε: «Ο χώρος της τηλεδιοίκησης της Λάρισας πέρυσι ήταν ένα γιαπί, σήμερα υπάρχει και είναι λειτουργικός. Μετά τον Ντάνιελ δεν υπάρχει η κάλυψή της μέχρι και το σημείο του Ευαγγελισμού, όπου περνάμε με αριθμό που δίνει η τηλεδιοίκηση. Η τηλεδιοίκηση καλύπτει από τον Ευαγγελισμό και πάνω μέχρι τη Θεσσαλονίκη».Όπως ανέφερε ο ίδιος, δεν υπάρχει μέχρι στιγμής χρονοδιάγραμμα για το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Όπως αποκάλυψε ο κ. Μανώλης, στις 26 Μαρτίου 2021 είχε αποσταλεί έγγραφο σχετικά με τα ζητήματα ασφαλείας και επικοινωνίας στον σιδηρόδρομο, όπου γίνεται λόγος για ζητήματα που είχαν προκύψει στην καθημερινή κυκλοφορία και αφορούσαν ασαφείς εντολές προς τους μηχανοδηγούς από τον διαχειριστή της δομής.
«Υπήρχε ασάφεια στις εντολές εκείνο το βράδυ. Οι μηχανοδηγοί ρώτησαν για δεύτερη φορά και μετά έγινε ό,τι έγινε», είπε.
«Ο κος Γενηδούνιας, ο τότε πρόεδρος του σωματείου μας, είχε ότι πει ότι αρκούσαν απλώς τα φωτοσήματα για να αποτραπεί το δυστύχημα. Ακούσαμε δυστυχώς ανθρώπους στην εξεταστική επιτροπή να λένε ότι κανένα σύστημα ασφάλειας δεν εγγυούταν ότι δεν θα συνέβαινε αυτό. Είναι το πιο χυδαίο ψέμα που έχουμε ακούσει αυτό το διάστημα», κατέληξε ο Γιώργος Μανώλης.