Ένα χρόνο μετά τα Τέμπη και… ο ΟΣΕ παραμένει χωρίς διευθυντή κυκλοφορίας
Ο αριθμός των σταθμαρχών μειώνεται αντί να αυξάνεται
Συνεχίζονται οι παλινωδίες στον ΟΣΕ ένα χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, όπου νευραλγικό πόστο παραμένει κενό
Ένα χρόνο μετά τα Τέμπη, συνεχίζονται οι παραφωνίες στον ΟΣΕ και φαίνεται ότι κάποιοι δεν έχουν πάρει σοβαρά την ανείπωτη σιδηροδρομική τραγωδία. Σε ρεπορτάζ του το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR, αποκάλυψε ότι κρίσιμα πόστα στο σιδηρόδρομο παραμένουν κενά, με το νέο οργανόγραμμα ακόμα να μην έχει οριστικοποιηθεί.
Νευραλγικό πόστο στον ΟΣΕ εδώ κι έναν χρόνο παραμένει κενό
Σύμφωνα με πληροφορίες του STAR, κανένας εργαζόμενος στον ΟΣΕ δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον ένα χρόνο τώρα να πάρει τη θέση του διευθυντή κυκλοφορίας η οποία ανήκε στον Κωνσταντίνο Χρυσάγη. Πρόκειται για το στέλεχος του ΟΣΕ που σκοτώθηκε σε τροχαίο-μυστήριο με τη μοτοσικλέτα στη Σαρωνίδα λίγο μετά τα Τέμπη.
Η υπόθεση τότε είχε σηκώσει πολύ θόρυβο και ίσως κάποιοι φοβούνται τη θέση. Μετα τα Τεμπη οι ευθυνες ειναι πελωριες και κανενας δε θελει να επωμιστει το βαρος.
Παρόμοια κατάσταση αλαλούμ επικρατεί και στο μοιραίο σταθμό της Λάρισας. Μετά την προφυλάκιση του επιθεωρητή κυκλοφορίας, ένας έμπειρος σταθμάρχης έχει αναλάβει να βγάζει τις βάρδιες αλλά και πάλι τίποτα επίσημο.
Ο αριθμός των σταθμαρχών μειώνεται αντί να αυξάνεται
Να σημειωθεί πως τη μέρα του δυστυχήματος ο σταθμός ήταν στελεχωμένος με 26 σταθμάρχες, σύμφωνα με εργαζομένους. Αυτή τη στιγμή είναι μόλις 22.
Βέβαια, το σύστημα θέλει ιδιαίτερη προσοχή γιατί δεν υπάρχει παντού τηλεδιοίκηση
Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, οι νέοι διευθυντές θα αναλάβουν μετά την αναδιάρθρωση του οργανισμού, η οποία ακόμα δεν είναι ακόμα βέβαιο πότε θα ολοκληρωθεί.