Καταγγελία θύματος απάτης από "μαϊμού" e-shop: "Είχα κάνει την παραγγελία τρεις μήνες, δεν έλαβα απάντηση"
Πάνω από 800.000 άτομα μοιράστηκαν στοιχεία της κάρτας τους
Ο ίδιος ανέφερε πως εντόπισε την σελίδα στο Facebook και αγόρασε από την ιστοσελίδα δύο φούτερ στην τιμή των 55 ευρώ
Πολλοί είναι εκείνοι που έπεσαν θύματα απάτης στο διαδίκτυο από "μαϊμού" e-shop. Θύμα της διαδικτυακής απάτης μίλησε στο Live News. Ο ίδιος ανέφερε πως εντόπισε την σελίδα στο Facebook και αγόρασε από την ιστοσελίδα δύο φούτερ στην τιμή των 55 ευρώ, τα οποία έγραφαν πως είχαν 70% έκπτωση.
Στη συνέχεια περίμενε ένα μήνα ακόμα, ωστόσο δεν έλαβε κάποια απάντηση.
Σημειώνεται πως πάνω από 800.000 άτομα έπεσαν θύματα απάτης του e-shop. Πρόκειται για δίκτυο e-shop με έδρα στην Κίνα που, όπως λένε οι ειδικοί, βρίσκεται πίσω από μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές απάτες στον κόσμο, ξεγελώντας χιλιάδες ανθρώπους σε Ευρώπη και ΗΠΑ καθώς περισσότερα από 800.000 άτομα μοιράστηκαν στοιχεία της κάρτας τους και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα με ένα fake δίκτυο e-shop, που εδρεύει στην Κίνα και το οποίο κατηγορείται για ιστορική απάτη – μαμούθ.
Είχα κάνει την παραγγελία τρεις μήνες, δεν έλαβα απάντηση
«Μου βγήκε στο Facebook σαν προτεινόμενο. Είχα κάνει την παραγγελία τρεις μήνες και αφού μου είπαν ότι θα το αποστείλουν σε 15-20 ημέρες. Πέρασε αυτό το διάστημα και μετά αναρωτήθηκα τι συμβαίνει. Έστειλα email και μου απάντησαν ότι χάθηκε το πακέτο και θα αποσταλεί εκ νέου», είπε.Στη συνέχεια περίμενε ένα μήνα ακόμα, ωστόσο δεν έλαβε κάποια απάντηση.
Σημειώνεται πως πάνω από 800.000 άτομα έπεσαν θύματα απάτης του e-shop. Πρόκειται για δίκτυο e-shop με έδρα στην Κίνα που, όπως λένε οι ειδικοί, βρίσκεται πίσω από μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές απάτες στον κόσμο, ξεγελώντας χιλιάδες ανθρώπους σε Ευρώπη και ΗΠΑ καθώς περισσότερα από 800.000 άτομα μοιράστηκαν στοιχεία της κάρτας τους και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα με ένα fake δίκτυο e-shop, που εδρεύει στην Κίνα και το οποίο κατηγορείται για ιστορική απάτη – μαμούθ.