Έρχεται το αναβαθμισμένο 112 - Τι θα περιλαμβάνει
Δείτε αναλυτικά
Η νέα εφαρμογή θα περιλαμβάνει από βιντεοκλήσεις μέχρι τη δυνατότητα επικοινωνίας προσαρμοσμένης στις ανάγκες των ΑμεΑ
Η νέα εφαρμογή του 112 αναμένεται να αναβαθμιστεί τα επόμενα δύο χρόνια και θα περιλαμβάνει από βιντεοκλήσεις και επικοινωνία σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής μέχρι τη δυνατότητα επικοινωνίας προσαρμοσμένης στις ανάγκες των ΑμεΑ, η οποία θα γίνεται με σιωπηλή αναγγελία περιστατικού «Silent Βutton» (π.χ. σε περιπτώσεις ομηρίας).
Η προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τον διαγωνισμό, ύψους 27 εκατ. ευρώ, λήγει στις 27 Μαΐου, ενώ η διάρκεια της σύμβασης είναι 21 μήνες από την υπογραφή της. Το έργο χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Πολιτικής Προστασίας «Αιγίς» και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ).
Οι κλήσεις προς το Σύστημα θα απαντώνται από χειριστές-τηλεφωνητές. Σε περίπτωση που δεν είναι άμεσα διαθέσιμος χειριστής κλήσεων, ο καλών θα παραπέμπεται στο σύστημα Αuto Attendant – IVR, το οποίο θα τον πληροφορεί και θα τον καθοδηγεί, σε συνάρτηση πάντα με την έκτακτη ανάγκη που αντιμετωπίζει.
Η προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τον διαγωνισμό, ύψους 27 εκατ. ευρώ, λήγει στις 27 Μαΐου, ενώ η διάρκεια της σύμβασης είναι 21 μήνες από την υπογραφή της. Το έργο χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Πολιτικής Προστασίας «Αιγίς» και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ).
Οι κλήσεις προς το σύστημα θα απαντώνται από χειριστές-τηλεφωνητές
Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Κλήσεων Εκτακτης Ανάγκης Επόμενης Γενιάς (NG-ECMS-112) θα αποτελείται από Λογισμικό Διαχείρισης Κλήσεων 112 Επόμενης Γενιάς, τηλεφωνικό κέντρο IP-PBX, λογισμικό γεωγραφικού συστήματος πληροφοριών και γεωγραφικά δεδομένα.Οι κλήσεις προς το Σύστημα θα απαντώνται από χειριστές-τηλεφωνητές. Σε περίπτωση που δεν είναι άμεσα διαθέσιμος χειριστής κλήσεων, ο καλών θα παραπέμπεται στο σύστημα Αuto Attendant – IVR, το οποίο θα τον πληροφορεί και θα τον καθοδηγεί, σε συνάρτηση πάντα με την έκτακτη ανάγκη που αντιμετωπίζει.