Θεσσαλονίκη: Περιπέτεια στον αέρα για τους επιβάτες με προορισμό το Βελιγράδι - "Κάναμε κύκλους μία ώρα", περιγράφει επιβάτιδα
Επέστρεψαν στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"
O πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες ότι λόγω τεχνικού προβλήματος έπρεπε να επιστρέψουν
Επιβάτες της πτήσης της Air Serbia, που αναχώρησε τα ξημερώματα της Παρασκευής από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ήρθαν αντιμέτωποι με ταλαιπωρία λόγω τεχνικού προβλήματος.
Η πτήση αναχώρησε, όπως ήταν προγραμματισμένο, στις 4.25 τα ξημερώματα με προορισμό το Βελιγράδι, αλλά λίγη ώρα αργότερα ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες, ότι λόγω τεχνικού προβλήματος πρέπει να επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη, όπως και έγινε.
Στη συνέχεια, έγινε τεχνική επιθεώρηση στο αεροσκάφος, το οποίο κρίθηκε αξιόπλοο. Τελικά, στις 9.40πμ, οι επιβάτες αναχώρησαν με το ίδιο αεροσκάφος για τον προορισμό τους.
«Με το που προσγειωθήκαμε, μας ζήτησαν να βγούμε από το αεροσκάφος και να περιμένουμε για να μας πουν τι θα γίνει. Αυτή η ενημέρωση άργησε να έρθει βέβαια. Μας είχαν στο περίμενε από μισάωρο σε μισάωρο και δεν ξέραμε καν αν θα πετάξουμε για Βελιγράδι», λέει η ίδια. Εν τέλει το αεροσκάφος ξεκίνησε μετά τις 8:00 για Βελιγράδι αλλά ακόμα δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για τις ανταποκρίσεις.
Να σημειωθεί πως οι περισσότεροι επιβάτες είχαν ανταποκρίσεις σε άλλες χώρες και αρκετοί από αυτούς δεν είχαν καν δεύτερες πτήσεις για σήμερα.
«Λίγοι ήμασταν οι "τυχεροί", αν μπορούμε να μας χαρακτηρίσουμε έτσι, που είχαμε δεύτερη πτήση σήμερα. Εγώ αναγκάστηκα να περιμένω επτά ώρες στο αεροδρόμιο για την επόμενη πτήση μου», λέει.
«Το μόνο που έκαναν είναι να μας δώσουν ένα κουπόνι δώρο αξίας 10 ευρώ. Μας άλλαξαν τα εισιτήρια αλλά δεν υπήρξε περαιτέρω αποζημίωση και ούτε μάθαμε ποτέ τι έγινε στο αεροσκάφος», καταλήγει.
Η πτήση αναχώρησε, όπως ήταν προγραμματισμένο, στις 4.25 τα ξημερώματα με προορισμό το Βελιγράδι, αλλά λίγη ώρα αργότερα ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες, ότι λόγω τεχνικού προβλήματος πρέπει να επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη, όπως και έγινε.
Στη συνέχεια, έγινε τεχνική επιθεώρηση στο αεροσκάφος, το οποίο κρίθηκε αξιόπλοο. Τελικά, στις 9.40πμ, οι επιβάτες αναχώρησαν με το ίδιο αεροσκάφος για τον προορισμό τους.
Άρχισε να επικρατεί αναστάτωση καθώς για μία ώρα κάναμε κύκλους
Όπως περιγράφει επιβάτιδα της πτήσης της Air Serbia στη Voria.gr: «επιβιβαστήκαμε στην ώρα μας αλλά περίπου 40-50 λεπτά αφού απογειωθήκαμε, ο πιλότος έβγαλε ανακοίνωσε πως, λόγω τεχνικού προβλήματος, πρέπει να επιστρέψουμε Θεσσαλονίκη και να περιμένουμε στο έδαφος για ένα χρονικό διάστημα. Ενώ στην αρχή οι επιβάτες δεν κατάλαβαν ακριβώς τι γινόταν, άρχισε να επικρατεί αναστάτωση καθώς για μία ώρα κάναμε κύκλους πάνω από τη Θεσσαλονίκη και δεν μας ενημέρωναν για το τι θα γινόταν».«Με το που προσγειωθήκαμε, μας ζήτησαν να βγούμε από το αεροσκάφος και να περιμένουμε για να μας πουν τι θα γίνει. Αυτή η ενημέρωση άργησε να έρθει βέβαια. Μας είχαν στο περίμενε από μισάωρο σε μισάωρο και δεν ξέραμε καν αν θα πετάξουμε για Βελιγράδι», λέει η ίδια. Εν τέλει το αεροσκάφος ξεκίνησε μετά τις 8:00 για Βελιγράδι αλλά ακόμα δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για τις ανταποκρίσεις.
Να σημειωθεί πως οι περισσότεροι επιβάτες είχαν ανταποκρίσεις σε άλλες χώρες και αρκετοί από αυτούς δεν είχαν καν δεύτερες πτήσεις για σήμερα.
«Λίγοι ήμασταν οι "τυχεροί", αν μπορούμε να μας χαρακτηρίσουμε έτσι, που είχαμε δεύτερη πτήση σήμερα. Εγώ αναγκάστηκα να περιμένω επτά ώρες στο αεροδρόμιο για την επόμενη πτήση μου», λέει.
«Το μόνο που έκαναν είναι να μας δώσουν ένα κουπόνι δώρο αξίας 10 ευρώ. Μας άλλαξαν τα εισιτήρια αλλά δεν υπήρξε περαιτέρω αποζημίωση και ούτε μάθαμε ποτέ τι έγινε στο αεροσκάφος», καταλήγει.