Ρένα Βενιέρη: Ποια ήταν η σύζυγος του Μανώλη Μαυρομμάτη που έδωσε γενναία μάχη αλλά δεν τα κατάφερε
Έφυγε από τη ζωή το πρωί του Σαββάτου
Σημειώνεται ότι η ίδια είχε βγει από τη ΜΕΘ πριν από δύο ημέρες
Έδωσε γενναία μάχη αλλά δεν τα κατάφερε η Ρένα Βενιέρη, σύζυγος του Μανώλη Μαυρομάτη. Πέθανε σήμερα από ανακοπή στις 07:30 το πρωί στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» όπου νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα.
Σημειώνεται ότι η ίδια είχε βγει από τη ΜΕΘ πριν από δύο ημέρες, καθώς η υγεία της φαινόταν να παρουσιάζει βελτίωση, ωστόσο δεν τα κατάφερε.
Όσον αφορά την κατάσταση υγείας του δημοσιογράφου Μανώλη Μαυρομμάτη, η τραχειοστομία έχει αφαιρεθεί εδώ και πολλές ημέρες, με τον ίδιο να βρίσκεται εκτός ΜΕΘ τον τελευταίο μήνα και να αναπνέει κανονικά. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης.
Το χρονικό
Υπενθυμίζεται ότι στις 18 Φεβρουαρίου, ο Μανώλης Μαυρομμάτης και η σύζυγός του μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο με εγκαύματα, ύστερα από μεγάλη φωτιά που ξέσπασε στο διαμέρισμά τους στο Κολωνάκι.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, όταν εκδηλώθηκε η πυρκαγιά ο γνωστός αθλητικογράφος και η σύζυγός του κοιμόντουσαν στο διαμέρισμά τους, όταν αυτό τυλίχθηκε στις φλόγες.
Ο αθλητικογράφος υπέστη εγκαύματα στο 18% του σώματός του, ενώ πιο δύσκολη ήταν η κατάσταση της συζύγου του, η οποία, είχε εγκαύματα στο 40% του σώματός της και βρισκόταν υπό μηχανική υποστήριξη.
Ποια ήταν η Ρένα Βενιέρη
Η Ρένα Βενιέρη – Μαυρομμάτη γεννήθηκε στην Άρτα στις 20 Ιουνίου 1943.
Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη το 1965.
Εμφανίστηκε στη σκηνή, στο θέατρο ΒΕΡΓΗ, στο έργο του Όσκαρ Ουάϊλντ «Η βενυτάλια της λαίδης Γουιντερμίρ», με τον θίασο Βεργή-Αρώνη σε σκηνοθεσία Μίνου Βολονάκη.
Στη συνέχεια, ο δάσκαλός της, Κώστας Μιχαηλίδης, την ενέταξε στον θίασο της Αρχαίας Τραγωδίας, ως μία από τις κορυφαίες του Χορού, στην «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» και την «Λυσσιστράτη» σε περιοδία στην Νότιο Αφρική και στα Αρχαία θέατρα της Ελλάδας και της Κύπρου.
Ως επαγγελματίας ηθοποιός, πρωτοέπαιξε στον θίασο της Άννας Συνοδινού στις «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη, στο θέατρο Λυκαβηττού, σε σκηνοθεσία Μίνου Βολονάκη.
Στη συνέχεια, εργάστηκε στο Εθνικό Θέατρο.
Στο Ελεύθερο Θέατρο, συνεργάστηκε με τον Μάνο Κατράκη, στον «Βασιλιά Ληρ» του Σαίξπηρ, με το προσκήνιο του Αλέξη Σολωμού στις «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη, στο χορό και τον ρόλο της Κυρήκαινας με πρωταγωνιστή τον Ντίνο Ηλιόπουλο.
Συνεργάστηκε με του θιάσους Γιάννη Γκιωνάκη, Διονύση Παπαγιαννόπουλου, Μίμη Φωτόπουλου, Λάμπρου Κωνσταντάρα.
Με τον μετέπειτα, σύζυγό της, Μανώλη Μαυρομμάτη, δημιούργησε την «Ελεύθερη λαϊκή σκηνή» και ανέβασαν τα έργα, «Δόξα και θάνατος του Χοακίν Μουριέτα», του Πάμπλο Νερούντα, το «Αχ αυτές οι γυναίκες», του Σ. Μωμ και το «Ελεύθεροι», του Τέννεσι Ουίλιαμς. Με τον θίασο του Σταύρου Παράβα, ως πρωταγωνίστρια, στον «Εραστή από χαρτόνι», του Σ. Μωμ.
Έλαβε μέρος και σε θεατρικά έργα ραδιοφώνου και τηλεόρασης και στην μακροβιότερη εκπομπή λόγου και τέχνης στο ραδιόφωνο, «Βυζαντινός Ελληνισμός», σε σκηνοθεσία Μανώλη Μαυρομάττη.
Επίσης, στα σήριαλ, «Ονειροπαρμένος», του Κώστα Πρεντεντέρη, «Εν τούτω Νίκα», του Νίκου Φώσκολου, «Μεθυσμένη Πολιτεία», του Σ. Πατατζή, «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά», του Κώστα Μουρσελά και «Το πάθος», του Γιάννη Φιλίππα.
Ως σεναριογράφος, έγραψε τις ταινίες μικρού μήκους «Το μαύρο χρονικό» και το «Εν καιρό ειρήνης», όπως και τα ντοκυμαντερ, «Η Κρήτη του Καζαντζάκη» και «Λαϊκή αρχιτεκτονική και σύγχρονη Ελλάδα», όλα σε σκηνοθεσία του συζύγου της, Μανώλη Μαυρομμάτη. Παρουσιάστηκαν στο Φεστιβαλ Θεσσαλονίκης, αλλά και σε Φεστιβάλ του εξωτερικού.