Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε για τις καταγγελίες αναφορικά με κέντρο αισθητικής που παίρνει προκαταβολές από πελάτισσές του και στη συνέχεια «εξαφανίζεται» ως επιχείρηση ο πλαστικός χειρουργός, Γιάννης Λύρας αλλά και μερικές από τις καταγγέλλουσες.

Σύμφωνα με καταγγελία πελάτισσας που εξαπατήθηκε, το εν λόγω κέντρο αισθητικής σε βάζει να προπληρώσεις το πρόγραμμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι και στη συνέχεια δε σε εξυπηρετεί, ενώ αρνείται να σου επιστρέψει τα χρήματά σου. Το συγκεκριμένο ινστιτούτο, μέσα σε έναν χρόνο έχει ανοίξει και κλείσει με ταχύτατες διαδικασίες, αρπάζοντας τα χρήματα ανυποψίαστων πελατών.

Η ίδια επιχείρηση έχει απασχολήσει στο παρελθόν για τον ίδιο λόγο.


Πώς «ψαρεύουν» πελάτες;

Υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι με τους οποίους «ψαρεύουν» πελάτες:

  • Δελεαστικές προσφορές σε social media (instagram, facebook), επαναλαμβανόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, κράχτες στο δρόμο
  • Ζητούν πάντα προπληρωμή ολόκληρου του ποσού
  • Όταν πάρουν τα χρήματα, εξαφανίζονται (με δικαιολογία τεχνικά ζητήματα, ή δεν απαντούν καθόλου)
  • Σβήνουν τα social ή αλλάζουν επωνυμία

Να σημειωθεί ότι πριν ένα έτος, τον Ιούνιο του 2023, στην ίδια διεύθυνση στην Ερμού επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 310.000€ από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, τότε με την εμπορική επωνυμία «COSMEDICAL» για παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.


«Πήγα για laser και έβγαλα φουσκάλες»

Σύμφωνα με την καταγγελία της κας. Ελένης στο MEGA: «Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με laser. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα την φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο που χρειάζεται. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω. Πήγα, εξ όψεως το «ιατρείο» ήταν ωραίο, προπλήρωσα την θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό. Όταν έκανα το λέιζερ ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα «για να περάσει». Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα ξανά κάνει laser και το θεώρησα φυσιολογικό».

Η καταγγέλουσα συνέχισε λέγοντας: «Μου είχαν κλείσει ήδη το επαναληπτικό. Και την ίδια μέρα που ήταν να κάνω την θεραπεία, μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν ότι το ραντεβού μου ακυρώνεται για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Είναι μια επαναλαμβανομένη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας».

Ο πλαστικός χειρουργός κ. Λύρας τόνισε πως, «δεν την είδε ιατρός άρα θεωρείται συνευθύνη. Το laser είναι διαδικασία ιατρική. Ο γιατρός προσδιορίζει την ένταση της δέσμης και ενημερώνει για την διαδικασία».

«Έκανα θεραπεία κυτταρίτιδας και γέμισαν μελανιές τα πόδια μου»

Με τη σειρά της η κα. Ουρανία κατήγγειλε στο MEGA ότι έκανε μεσοθεραπεία αξίας 420 ευρώ για την κυτταρίτιδα και μελάνιασε το πόδι της. Όπως ανέφερε σχετικώς: «Με έπαιρναν συνεχώς τηλέφωνο και μου έλεγαν ότι έχω κερδίσει μια θεραπεία δωρεάν για πρόσωπο ή σώμα. Ενώ στην αρχή είχα αρνηθεί να πάω, μια μέρα που ήμουν κοντά στον χώρο τους είπα να πάω. Μίλησα με μια υπεύθυνη και αποφάσισα να κάνω μια θεραπεία σώματος. Αυτές ήταν 4 ή 6. Την πρώτη συνεδρία την έκανα την ίδια μέρα και δεν είχε καλό αποτέλεσμα. Γέμισαν μελανιές τα πόδια μου, και οι μελανιές ήταν τρομακτικές. Με είδε υποτιθέμενη ιατρός, δεν γνωρίζω τι ήταν. Με πίεζαν να πληρώσω εκείνη τη στιγμή. Την δεύτερη φορά δεν τους βρήκα. Πήγαν στον χώρο τους και ήταν κλειστό. Δεν είχαν καμία ενημέρωση».

Ο κ. Λύρας προσέθεσε πως: «αυτές τις θεραπείες δεν τις παρέχουν επιστήμονες».

Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d1q4wwkqvpeh)