Λίγες ώρες μετά τη φωτιά του Koenigsegg Jesko στην Αττική οδό, η περίφημη εταιρεία παραγωγής υπεραυτοκινήτων ειδοποίησε τους ιδιοκτήτες του μοντέλου να πάψουν να το οδηγούν, μέχρις ότου να γνωρίζουν τα αίτια που οδήγησαν στη λυπητερή κατάληξη.

Μάλιστα, η Koenigsegg έστειλε ανθρώπους της στη χώρα μας για να ερευνήσουν το συμβάν και έπειτα από μερικές ημέρες μελέτης, η απάντηση δόθηκε μέσω μίας αναλυτικής ανακοίνωσης.


Μεταξύ άλλων, η σουηδική εταιρεία διαβεβαίωσε τον πελάτη ότι θα του παραδώσει ένα νέο Jesko, αποζημιώνοντάς τον επί της ουσίας πλήρως.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Koenigsegg:

«Μετά το περιστατικό της περασμένης εβδομάδας στην Ελλάδα, όπου ένα Jesko πήρε φωτιά, υπήρξε πολύωρη έρευνα στην Koenigsegg για να καταλάβουμε τι συνέβη.

Το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς δεν τραυματίστηκε και είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για αυτό. Ζητήσαμε από όλους τους ιδιοκτήτες Jesko να σταματήσουν να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους μέχρι να κατανοήσουμε καλύτερα το περιστατικό, ενώ συγκεντρώσαμε όλα τα αυτοκίνητα στα service centers της εταιρείας μας.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου, το λάδι του κινητήρα, αλλά και οι βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων ήταν ακόμη άθικτα στο όχημα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς. Δεν επηρεάστηκαν από τη φωτιά, ούτε ήταν η πηγή της πυρκαγιάς.

Ωστόσο, υπήρχε υδραυλικό υγρό πίσω από το αυτοκίνητο, στον δρόμο. Με αυτή την ένδειξη, ελέγξαμε το κύκλωμα υψηλής πίεσης υδραυλικού υγρού, που είναι και το μόνο σύστημα που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη ουσία.

Όταν είδαμε από κοντά το αυτοκίνητο διαπιστώσαμε επίσης ότι ένας σωλήνας του υδραυλικού υγρού έχει υποστεί βλάβη, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Όλα τα παραπάνω δείχνουν ξεκάθαρα ότι αυτή ήταν η αιτία της φωτιάς.

Τώρα ελέγχουμε την εγκατάσταση κάθε εύκαμπτου σωλήνα υδραυλικού υγρού σε όλα τα Jesko που κυκλοφορούν στον δρόμο, όπως και στα Jesko που είναι έτοιμα για παράδοση, για να διασφαλίσουμε ότι δεν εγκυμονεί κίνδυνος.

Επιπλέον προσθέτουμε ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας εξελίσσοντας μια ενημέρωση λογισμικού που θα ανιχνεύει σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, πτώση της πίεσης ή διαρροή στο κύκλωμα που λειτουργεί με το υδραυλικό υγρό.

Σε μια τέτοια περίπτωση το σύστημα θα κλείνει για να αποφευχθεί κάθε περίπτωση πυρκαγιάς. Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κυκλοφορήσουμε την πρώτη έκδοση του λογισμικού με αυτή την πρόσθετη δυνατότητα στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, ενώ θα ελέγξουμε ξανά τα αυτοκίνητα στη συνέχεια.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που κάηκε στην Ελλάδα, για τη συνεχή υποστήριξή του. Θα τον προμηθεύσουμε με ένα νέο αυτοκίνητο για να συνεχίσει το ταξίδι του στον κόσμο της Koenigsegg. Με εκτίμηση, Christian von Koenigsegg».