Αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος": Δίχως προβλήματα η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού
Black out διεθνώς στα ηλεκτρονικά συστήματα
Υπενθυμίζεται ότι τράπεζες, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί και σούπερ μάρκετ σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα, αφότου η Microsoft αντιμετώπισε διακοπή στις διαδικτυακές της υπηρεσίες
Δίχως ιδιαίτερα προβλήματα εξελίσσεται η αεροπορική κίνηση και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος, παρά τα προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν άλλα μεγάλα αεροδρόμια διεθνώς στα πληροφοριακά τους συστήματα.
*Διαβάστε εδώ: ''Έπεσαν'' τα συστήματα σε τράπεζες, αεροπορικές και μέσα ενημέρωσης διεθνώς λόγω προβλήματος με τη Microsoft
Υπενθυμίζεται ότι τράπεζες, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί και σούπερ μάρκετ σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα, αφότου η Microsoft αντιμετώπισε διακοπή στις διαδικτυακές της υπηρεσίες.
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου, μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα, τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κλπ). Δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d2tc6jmmxxq9)
*Διαβάστε εδώ: ''Έπεσαν'' τα συστήματα σε τράπεζες, αεροπορικές και μέσα ενημέρωσης διεθνώς λόγω προβλήματος με τη Microsoft
Υπενθυμίζεται ότι τράπεζες, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί και σούπερ μάρκετ σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα, αφότου η Microsoft αντιμετώπισε διακοπή στις διαδικτυακές της υπηρεσίες.
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου, μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα, τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κλπ). Δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους.