Εκσυγχρονισμός και στα τρόλεϊ: Στην τελική ευθεία η αγορά 170 νέων οχημάτων - Στο αμαξοστάσιο στον Κόκκινο Μύλο ο Βασίλης Οικονόμου (Εικόνες)
Πώς θα λειτουργούν τα σύγχρονα τρόλεϊ
Το πρωί ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου με τον πρόεδρο της ΟΣΥ Στέφανο Αγιάσογλου συνομίλησαν με εργαζόμενους στο αμαξοστάσιο των τρόλεϊ στον Κόκκινο Μύλο
Σε ευρεία ανανέωση και του στόλου των τρόλεϊ με την αγορά 170 νέων οχημάτων, τελευταίας τεχνολογίας, προχωρά η κυβέρνηση. Οι σχετικές αποφάσεις έχουν ληφθεί και το επόμενο στάδιο είναι η προκήρυξη του διαγωνισμού, η επιλογή αναδόχου και η προμήθεια των οχημάτων την επόμενη διετία.
Το πρωί ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου με τον πρόεδρο της ΟΣΥ Στέφανο Αγιάσογλου βρέθηκαν στο αμαξοστάσιο των τρόλεϊ στον Κόκκινο Μύλο και συνομίλησαν με τους εργαζόμενους, εξαίροντας το υψηλό επίπεδο του τεχνικού προσωπικού και των οδηγών.
Σύμφωνα με τις αναφορές τους, τα σύγχρονα τρόλεϊ θα λειτουργούν και με μπαταρίες τροφοδοτούμενες απευθείας από τους τρολέδες, ενώ στο τέλος κάθε βάρδιας το εναπομείναν ρεύμα θα μεταφέρεται σε άλλα οχήματα ή θα επιστρέφεται στο δίκτυο. Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, η τροφοδοσία των τρόλεϊ είναι συνεχής κι έτσι εξοικονομούνται και χρόνος για μεγαλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και πόροι.
Η ανανέωση σταδιακώς θα είναι πλήρης, όπως συμβαίνει και στον στόλο των λεωφορείων, τα οποία κατά μεγάλο μέρος είναι ηλεκτρικά ενώ δρομολογούνται 700 επιπλέον.
«Η επιβατική κίνηση έχει επιστρέψει στα προ κορονοϊού επίπεδα και αυξάνεται συνεχώς» υπογράμμισε ο κ. Οικονόμου.
Τέλος, σχετικά με την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής, ο κ. Αγιάσογλου σημείωσε πως ο αριθμός των ελεγκτών αυξήθηκε από τους 35 στους 170 με τις μετακινήσεις προσωπικού από άλλους οργανισμούς και φορείς (Ναυπηγεία κτλ).
Το πρωί ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου με τον πρόεδρο της ΟΣΥ Στέφανο Αγιάσογλου βρέθηκαν στο αμαξοστάσιο των τρόλεϊ στον Κόκκινο Μύλο και συνομίλησαν με τους εργαζόμενους, εξαίροντας το υψηλό επίπεδο του τεχνικού προσωπικού και των οδηγών.
Σύμφωνα με τις αναφορές τους, τα σύγχρονα τρόλεϊ θα λειτουργούν και με μπαταρίες τροφοδοτούμενες απευθείας από τους τρολέδες, ενώ στο τέλος κάθε βάρδιας το εναπομείναν ρεύμα θα μεταφέρεται σε άλλα οχήματα ή θα επιστρέφεται στο δίκτυο. Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, η τροφοδοσία των τρόλεϊ είναι συνεχής κι έτσι εξοικονομούνται και χρόνος για μεγαλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και πόροι.
Η ανανέωση σταδιακώς θα είναι πλήρης, όπως συμβαίνει και στον στόλο των λεωφορείων, τα οποία κατά μεγάλο μέρος είναι ηλεκτρικά ενώ δρομολογούνται 700 επιπλέον.
«Η επιβατική κίνηση έχει επιστρέψει στα προ κορονοϊού επίπεδα και αυξάνεται συνεχώς» υπογράμμισε ο κ. Οικονόμου.
Τέλος, σχετικά με την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής, ο κ. Αγιάσογλου σημείωσε πως ο αριθμός των ελεγκτών αυξήθηκε από τους 35 στους 170 με τις μετακινήσεις προσωπικού από άλλους οργανισμούς και φορείς (Ναυπηγεία κτλ).