Προσοχή: Αύξηση 900% στις διαδικτυακές απάτες στον τουρισμό - "Ψαρεύουν" θύματα στην Βooking και "πουλάνε" ανύπαρκτες κρατήσεις
Τι κάνουν οι επιτήδειοι
Πολλές φορές μάλιστα τα ξενοδοχεία που τους κλείνουν είναι... ανύπαρκτα και τα λεφτά τους κάνουν "φτερά"
Κατακόρυφα έχουν αυξηθεί οι διαδικτυακές απάτες στον τουρισμό. Επιτήδειοι παριστάνουν «εκπροσώπους» της Booking και πιέζουν τους πελάτες να πληρώσουν παίρνοντας τα προσωπικά τους στοιχεία. Πολλές φορές μάλιστα τα ξενοδοχεία που τους κλείνουν είναι… ανύπαρκτα και τα λεφτά τους κάνουν «φτερά».
Χαρακτηριστικό είναι ότι στις διαδικτυακές απάτες στον τουρισμό τους τελευταίους 18 μήνες έχει καταγραφεί αύξηση από 500 έως.. 900%, σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
Υπάρχει και πιο προχωρημένη μέθοδος εξαπάτησης που περιλαμβάνει τη μη εξουσιοδοτημένη είσοδο, δηλαδή χακάρουν λογαριασμούς ξενοδοχείων και επικοινωνούν απευθείας με πελάτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω της ενσωματωμένης δυνατότητας συνομιλίας, ζητώντας τους επιβεβαίωση κράτησης και άμεση αποπληρωμή του δωματίου.
Ενώ τρομακτική είναι και η αύξηση των ανύπαρκτων ξενοδοχείων. Δηλαδή, κάνουν κράτηση, πηγαίνουν στο σημείο και δεν υπάρχει κανένα κατάλυμα!
Χαρακτηριστικό είναι ότι στις διαδικτυακές απάτες στον τουρισμό τους τελευταίους 18 μήνες έχει καταγραφεί αύξηση από 500 έως.. 900%, σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
Τι κάνουν οι επιτήδειοι
Αρχικά, σύμφωνα με το Star, χρησιμοποιούν πλατφόρμες κρατήσεων, με κορυφαία τη γνωστή σε όλους Booking, παριστάνουν εκπροσώπους της πλατφόρμας ή του εκάστοτε καταλύματος, δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος και παροτρύνουν τα θύματα να πατήσουν με ένα κλικ τον σύνδεσμο για να πραγματοποιηθεί η πληρωμή όσο το δυνατόν συντομότερα και να τους αποσπάσουν χρήματα με πρόσχημα να μη χαθεί η κράτησή τους.Υπάρχει και πιο προχωρημένη μέθοδος εξαπάτησης που περιλαμβάνει τη μη εξουσιοδοτημένη είσοδο, δηλαδή χακάρουν λογαριασμούς ξενοδοχείων και επικοινωνούν απευθείας με πελάτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω της ενσωματωμένης δυνατότητας συνομιλίας, ζητώντας τους επιβεβαίωση κράτησης και άμεση αποπληρωμή του δωματίου.
Ενώ τρομακτική είναι και η αύξηση των ανύπαρκτων ξενοδοχείων. Δηλαδή, κάνουν κράτηση, πηγαίνουν στο σημείο και δεν υπάρχει κανένα κατάλυμα!