Η ΕΣΗΕΑ τα "έψαλε" στην Έλενα Ακρίτα: "Προσβλητική η ανάρτηση σας - Οι δημοσιογράφοι έχουμε μεγάλη ευθύνη για τον δημόσιο λόγο που εκφέρουμε"
Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής
Η πρόεδρος και ο ΓΓ της Ένωσης ανέφεραν στην επιστολή ότι το post της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ήταν προσβλητικό και πως ο κακοποιητικός λόγος ισοπεδώνει τη γυναικεία προσωπικότητα
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) απέστειλε σήμερα στην Έλενα Ακρίτα επιστολή σχετικά με ανάρτησή της στο Facebook για τις ενδυματολογικές επιλογές της δημοσιογράφου Κατερίνας Παναγοπούλους στο Προεδρικό Μέγαρο στην εκδήλωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο.
Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής:
«Κυρία Έλενα Ακρίτα
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θεωρεί προσβλητική την ανάρτησή σας στο Facebook αναφορικά με την παρουσία της συναδέλφου Κατερίνας Παναγοπούλου στην εκδήλωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο.
Σε μια εποχή που ο κακοποιητικός λόγος ισοπεδώνει τη γυναικεία προσωπικότητα, οι δημοσιογράφοι έχουμε μεγάλη ευθύνη για τον δημόσιο λόγο που εκφέρουμε και στον χώρο των social media, καθώς αποτελούν αφορμή για απειλές μέχρι και για χειροδικία».
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d2yu8k2fbxax)
Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Άνω Πεσκανδρίτσα και βίντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει».
Γράφει συγκεκριμένα η Ελενα Ακρίτα:
«Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικα και μόνο τα ρουχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιωτη θα τής έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…)Κι αυτό γιατί στην συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπει - και δη στη γιορτή της Δημοκρατίας - το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της.
Στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει και κανείς δεν έχει δικαιωμα να την κρίνει. Εγώ βλέπετε, διδάχτηκα δημοσιογραφία από μεγάλους Δασκάλους όπως ο Γιάννης Καψής, ο Λέων Καραπαναγιώτης, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος, ο Γιώργος Ρωμαίος κ.α. Άγνωστα ονόματα για σας, φωτεινοί φάροι για μας.
Είχαμε την Ελένη Βλαχου της Καθημερινής, είχαμε τον Σεραφείμ Φυντανίδη στην Ελευθεροτυπία. Οι περισσότεροι πετσωμενοι που "δημοσιογραφούν" σήμερα δεν θα περνούσαν ούτε το κατώφλι ιστορικών εφημερίδων άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά. Όσο για το αισθητικό σκέλος, όχι δεν μου αρέσει καθόλου, και ναι αγαπημένος μου σχεδιαστής είναι ο Βασίλης Ζούλιας απλώς τα ρούχα του είναι πολύ ακριβά. Καθένας με την αισθητική του. Και κάτι τελευταίο - γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιατα της.Τα δικά μου ζηλεύω».
Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής:
«Κυρία Έλενα Ακρίτα
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θεωρεί προσβλητική την ανάρτησή σας στο Facebook αναφορικά με την παρουσία της συναδέλφου Κατερίνας Παναγοπούλου στην εκδήλωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο.
Σε μια εποχή που ο κακοποιητικός λόγος ισοπεδώνει τη γυναικεία προσωπικότητα, οι δημοσιογράφοι έχουμε μεγάλη ευθύνη για τον δημόσιο λόγο που εκφέρουμε και στον χώρο των social media, καθώς αποτελούν αφορμή για απειλές μέχρι και για χειροδικία».
Η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα
Η Έλενα Ακρίτα σχολίασε για την Κατερίνα Παναγόπουλου: «Δεν ξέρω ποια είναι, αλλά λογικά τη ντύνει η υπέρκομψη Μαρέβα. Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα.Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Άνω Πεσκανδρίτσα και βίντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει».
Υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της
Η Έλενα Ακρίτα επανήλθε μετά από ώρα με νέα της ανάρτηση, δηλώνοντας ότι μόλις έμαθε το ποια είναι η εικονιζόμενη στη φωτό, δηλαδή η δημοσιογράφος-παρουσιάστρια του Mega Κατερίνα Παναγοπούλου και θέτοντας θέμα για τη δημοσιογραφική αξιοπιστία της γιατί φορά το συγκεκριμένο brand ρούχων.Γράφει συγκεκριμένα η Ελενα Ακρίτα:
«Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικα και μόνο τα ρουχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιωτη θα τής έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…)Κι αυτό γιατί στην συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπει - και δη στη γιορτή της Δημοκρατίας - το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της.
Στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει και κανείς δεν έχει δικαιωμα να την κρίνει. Εγώ βλέπετε, διδάχτηκα δημοσιογραφία από μεγάλους Δασκάλους όπως ο Γιάννης Καψής, ο Λέων Καραπαναγιώτης, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος, ο Γιώργος Ρωμαίος κ.α. Άγνωστα ονόματα για σας, φωτεινοί φάροι για μας.
Είχαμε την Ελένη Βλαχου της Καθημερινής, είχαμε τον Σεραφείμ Φυντανίδη στην Ελευθεροτυπία. Οι περισσότεροι πετσωμενοι που "δημοσιογραφούν" σήμερα δεν θα περνούσαν ούτε το κατώφλι ιστορικών εφημερίδων άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά. Όσο για το αισθητικό σκέλος, όχι δεν μου αρέσει καθόλου, και ναι αγαπημένος μου σχεδιαστής είναι ο Βασίλης Ζούλιας απλώς τα ρούχα του είναι πολύ ακριβά. Καθένας με την αισθητική του. Και κάτι τελευταίο - γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιατα της.Τα δικά μου ζηλεύω».