Παγωμένη είναι ακόμη η κοινή γνώμη από το τραγικό ατύχημα στο λούνα παρκ στην Χαλκιδική. Τα ερωτήματα παραμένουν αρκετά όσον αφορά στον τρόπο λήψης αδειών για την νόμιμη λειτουργία πάρκων αναψυχής, οι έλεγχοι που γίνονται και κυρίως τι πρέπει να αλλάξει για την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας για τους χρήστες.

Ο πραγματογνώμονας Χρήστος Γκλαβόπουλος μίλησε στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ3 σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθείται προκειμένου ένας ιδιοκτήτης πάρκου αναψυχής να λάβει νόμιμη άδεια, αλλά και για άλλα σχετικά ζητήματα.

 «Υπάρχουν δύο διαδικασίες, μία βάσει της υπουργικής απόφασης 50116/2020 και η άλλη με την ΚΥΑ 65006/2022. Στη μία υποβάλλονται τα έγγραφα στον οικείο δήμο ο οποίος εκδίδει την άδεια, στη δεύτερη υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο notifybusiness.gov.gr και αυτός που κάνει την αίτηση βεβαιώνει ότι έχει όλα τα σχετικά έγγραφα. Αυτό που είναι παράδοξο είναι ότι αν σε 10 μέρες δεν ελεγχθεί από τον οικείο δήμο, είτε με τη μία διαδικασία, είτε με την άλλη τότε νοείται ότι έχει εκδοθεί η άδεια και λειτουργεί κανονικά το λούνα παρκ. Αυτό ισχύει για λούνα παρκ που είναι εγκατεστημένα σε ιδιωτικούς χώρους και όχι σε αυτά που έχουν εγκατασταθεί μετά από προκηρύξεις από δήμους. Κάθε λούνα παρκ πρέπει να διαθέτει βιβλίο περιοδικής επιθεώρησης και συντήρησης», όπως ανέφερε και στάθηκε και στο πως γίνεται ο έλεγχος στα παιχνίδια.

Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d3lpsjp37ow1)

 

Παράλληλα πρόσθεσε μεταξύ άλλων: «Σε κάθε μηχάνημα θα πρέπει να υπάρχουν οδηγίες, περιορισμοί ως προς τη χρήση το serial number. Αν επισκεφτούμε ένα λούνα παρκ και δούμε ότι κάτι από αυτά λείπει, να σκεφτούμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Ζητούμε σαν πολίτες να επιδειχθεί η έγκριση λειτουργίας του».

 

Πηγή: Ertnews.gr