Θεσσαλονίκη: Οι παρεμβάσεις για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού, λόγω του Fly Over
Ποια είναι τα πέντε μέτρα
"Το έργο θα υλοποιηθεί με ακόμα καλύτερους ρυθμούς στο επόμενο χρονικό διάστημα και ισχύει απαρέγκλιτα η ημερομηνία ολοκλήρωσης του", δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας
Στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε διευρυμένη συνεδρίαση του συντονιστικού συμβουλίου για το Fly Over, με το υπουργείο Εσωτερικών να ανακοινώνει μια σειρά παρεμβάσεων, ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού.
-Η διευκόλυνση των οδηγών, πολύ σύντομα και μέσω ψηφιακής εφαρμογής, να επιλέγουν τους λιγότερο πολυσύχναστους δρόμους, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Ινστιτούτου Μεταφορών και της Google.
-Η εξεύρεση και διάθεση εκατοντάδων επιπρόσθετων, πρόσκαιρων θέσεων στάθμευσης, στο πλαίσιο ενός σχεδίου “κυκλικής κυκλοφορίας” στο κέντρο της πόλης, ώστε ο πολίτης να χρησιμοποιεί την αστική συγκοινωνία, αφήνοντας το αυτοκίνητό του σε χώρους, όπως η ΔΕΘ και ο ΟΛΘ.
-Η επιμονή στο θέμα των φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων, όσο το δυνατόν πιο αυστηρά στους καθορισμένους χώρους και στο ζήτημα της νυχτερινής αποκομιδής τον απορριμμάτων, κυρίως στο δήμο Θεσσαλονίκης.
-Εύκαμπτα πασσαλάκια σε κάποιους δρόμους για να αποφεύγεται η διπλοστάθμευση, με υπόδειξη της τροχαίας και του υπουργείου Μεταφορών.
-Η παραχώρηση από την Εγνατία Οδό Α.Ε. τεσσάρων γερανοφορων οχημάτων συν δύο οχημάτων άμεσης επέμβασης, για απομάκρυνση ακινητοποιημένων αυτοκινήτων από βλάβη στην περιφερειακή οδό και κάποιων βαν και μοτοσικλετών για απομάκρυνση υπολειμμάτων από το οδόστρωμα.
Οι αποφάσεις για το Fly Over που ανακοίνωσε ο Κώστας Γκιουλέκας
Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Κώστας Γκιουλέκας, ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για αποφάσεις που έχουν ληφθεί και παρεμβάσεις που έχουν αναληφθεί από το συντονιστικό συμβούλιο για το flyover, στην κατεύθυνση της ελάφρυνσης των επιπτώσεων από την κατασκευή του – και σε αυτές περιλαμβάνονται:-Η διευκόλυνση των οδηγών, πολύ σύντομα και μέσω ψηφιακής εφαρμογής, να επιλέγουν τους λιγότερο πολυσύχναστους δρόμους, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Ινστιτούτου Μεταφορών και της Google.
-Η εξεύρεση και διάθεση εκατοντάδων επιπρόσθετων, πρόσκαιρων θέσεων στάθμευσης, στο πλαίσιο ενός σχεδίου “κυκλικής κυκλοφορίας” στο κέντρο της πόλης, ώστε ο πολίτης να χρησιμοποιεί την αστική συγκοινωνία, αφήνοντας το αυτοκίνητό του σε χώρους, όπως η ΔΕΘ και ο ΟΛΘ.
-Η επιμονή στο θέμα των φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων, όσο το δυνατόν πιο αυστηρά στους καθορισμένους χώρους και στο ζήτημα της νυχτερινής αποκομιδής τον απορριμμάτων, κυρίως στο δήμο Θεσσαλονίκης.
-Εύκαμπτα πασσαλάκια σε κάποιους δρόμους για να αποφεύγεται η διπλοστάθμευση, με υπόδειξη της τροχαίας και του υπουργείου Μεταφορών.
-Η παραχώρηση από την Εγνατία Οδό Α.Ε. τεσσάρων γερανοφορων οχημάτων συν δύο οχημάτων άμεσης επέμβασης, για απομάκρυνση ακινητοποιημένων αυτοκινήτων από βλάβη στην περιφερειακή οδό και κάποιων βαν και μοτοσικλετών για απομάκρυνση υπολειμμάτων από το οδόστρωμα.